kleine foto s afdrukken

16-08-2014 23:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor in een oppasboekje van mijn zoontje een aantal foto's in t klein laten afdrukken en dan inplakken (verschillende maatjes). Wie weet er een goede gebruiksvriendelijke site waar je per foto zelf willekeurige formaten Vd foto op kan geven (ook bv formaat pasfoto) en zo laten afdrukken? Waar je dus niet aan de standaard maten vastzit zegmaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat mijn foto's altijd bij Pixum afdrukken, daar kun je kiezen uit heel veel verschillende formaten en ook pasfoto's laten drukken. Ik vind de kwaliteit ook erg goed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Susan je kan hier inderdaad ook foto's portemonnee formaat afdrukken!
Of je maakt een kleine collage en dan laat je ze op standaard formaat afdrukken en zelf even uitknippen, dat kan ook.

Webprint heeft volgens mij een aktie voor nieuwe klanten, je krijgt dan een x-aantal foto's gratis.
Oud topic, nieuwe vraag:

Ik wil foto's afdrukken in de maat 18x24. Weet iemand een website? Google liegt tegen me en ik heb al gekeken op Webprint, Pixum, Kruidvat, HEMA en AH.



En wie weet er anders waar als je foto kleiner is dan de afmeting van de afdruk, deze dan niet wordt uitvergroot. Dus dat je gewoon je foto in het midden krijgt en je de randen af kan snijden, in plaats van dat er ingezoomd wordt zodat je een gedeelte van de foto verliest?
Dat laatste kun je zelf heel simpel doen door in een fotobewerkingsprogramma een frame om je afbeelding heen te zetten. Je vult dan op tot de standaard maat 20x30 cm.
quote:wittegeit schreef op 18 mei 2015 @ 15:01:

Dat laatste kun je zelf heel simpel doen door in een fotobewerkingsprogramma een frame om je afbeelding heen te zetten. Je vult dan op tot de standaard maat 20x30 cm.



Bedankt!





Dat is echt stom dat ik daar niet aan heb gedacht om het gewoon eerst zelf te doen. Zat maar een beetje in mezelf te schelden bij die stomme online fotoservice-programma's...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven