Seks
alle pijlers
Waarom je !!!Erotische!!! Avatar
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:22
Het kan natuurlijk helemaal NIETS zal natuurlijk alles met seks te maken hebben maar toch dus.....
WAAROM KOOS JE VOOR JE AVATAR?
Dekt deze een erotische lading??
Aftrap:
Mijn avatar is een 'onschuldig' kledingmerk dat enige relatie heeft met motoren.
Je A-rijbewijs halen betekent: Je mag op de motor.
Een grote hobby van me (Ik heb 4 motoren)
Het logo van dit merk is 'echter' ook super dubbelzinnig en dat ben ik zelf ook in mijn contacten. Kortom: een merk waar ik me bij thuis voel (al heb ik niet één kledingstuk van ze)
In jij? Koos jij je avatar bij je persoonlijkheid of was het toevallig een plaatje dat je nog had?
WAAROM KOOS JE VOOR JE AVATAR?
Dekt deze een erotische lading??
Aftrap:
Mijn avatar is een 'onschuldig' kledingmerk dat enige relatie heeft met motoren.
Je A-rijbewijs halen betekent: Je mag op de motor.
Een grote hobby van me (Ik heb 4 motoren)
Het logo van dit merk is 'echter' ook super dubbelzinnig en dat ben ik zelf ook in mijn contacten. Kortom: een merk waar ik me bij thuis voel (al heb ik niet één kledingstuk van ze)
In jij? Koos jij je avatar bij je persoonlijkheid of was het toevallig een plaatje dat je nog had?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
dinsdag 26 augustus 2008 om 22:58
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:06
Nou Tonkje, bijvoorbeeld omdat danivo een naaktportret als avatar gebruikt.
Misschien zelfs een zelfportret.....
Mogelijk zien sommigen hun avatar juist als vereenzelviging van hun persoonlijkheid waardoor dilemma's aan het licht komen.....
...of ik ben te psychoanalytisch bezig...
We zullen zien waar dit 'eindigt'
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:14
belachelijk dit. Angel, er worden degelijks topics heen en weer geplaatst naar plaatsen waar ze thuis horen. Doe dat dan met deze ook, of pas de titel aan. En de openingstekst. Ik had helemaal geen zin om op de sekspijlert te belanden, en het gaat ook niet eens over seks...
Mijn avatar: Ok, misschien gaat het toch indirect over seks. In december heb ik een miskraam gehad, en sindsdien wil het ondanks de seks niet lukken om weer zwanger te worden. Op eenmoment dat ik er erg doorheen zat kwam ik de osho zen tarot kaart "trust" tegen, toen mijn zusje me één kaart liet trekken die iets zou zeggen over de komende tijd. Dit plaatje geeft me steun, en als ik het plaatje zie praat ik mezelf weer even wat extra vertrouwen in.
Zie je waarom ik dit verhaal nou niet zo nodig in verband wil hebben met de sekspijler? De seks op de pijler is toch meestal van het nietbestaande of ranzige soort, een middenweg tussen keelpijpen en geen zin hebben lijkt er niet te zijn. Geeft niks, maar aan beiden heb ik met kinderen krijgen gewoon geen reet.
Verplaatsen dus gewoon, dit topic, want op dit moment staat het op de verkeerde pijler. Maak dan maar een nieuw "waarom is jou avatar geil" topic op de sekspijler. Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk wat er voor verhaal wordt verwacht.
Mijn avatar: Ok, misschien gaat het toch indirect over seks. In december heb ik een miskraam gehad, en sindsdien wil het ondanks de seks niet lukken om weer zwanger te worden. Op eenmoment dat ik er erg doorheen zat kwam ik de osho zen tarot kaart "trust" tegen, toen mijn zusje me één kaart liet trekken die iets zou zeggen over de komende tijd. Dit plaatje geeft me steun, en als ik het plaatje zie praat ik mezelf weer even wat extra vertrouwen in.
Zie je waarom ik dit verhaal nou niet zo nodig in verband wil hebben met de sekspijler? De seks op de pijler is toch meestal van het nietbestaande of ranzige soort, een middenweg tussen keelpijpen en geen zin hebben lijkt er niet te zijn. Geeft niks, maar aan beiden heb ik met kinderen krijgen gewoon geen reet.
Verplaatsen dus gewoon, dit topic, want op dit moment staat het op de verkeerde pijler. Maak dan maar een nieuw "waarom is jou avatar geil" topic op de sekspijler. Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk wat er voor verhaal wordt verwacht.
anoniem_1209 wijzigde dit bericht op 26-08-2008 23:17
Reden: Allis kan nie typuh nie, en nie spelluh nie
Reden: Allis kan nie typuh nie, en nie spelluh nie
% gewijzigd
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:15
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:21
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:24
Dan moet het in mijn geval frigide zijn.
Snorkmeisje op de avatar is weliswaar het vriendinnetje van Moem, maar verder dan elkaars hand vast houden of samen een tochtje maken elk op een wolkje komen ze niet.
Moem heeft wel Snorkmeisjes leven gered, dus haar held is ie wel.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:25
ik zei al, geeft niks. Maar neem dan ook een titel die de lading dekt (kijk, seks!) en een inhoud die een beetje weergeeft wat je nou bedoelt. Zo zet je mensen op het verkeerde been. Dus, maak van dit topic een algemeen topic met bijbehorende tekst, laat hem verplaatsen naar overige, kijk er nooit meer naar en open een nieuw topic met een titel die past.
Er zijn nu al heel veel mensen langs gekomen die niet hadden begrepen dat dit onderwerp op seks stond (en hem hebben aangeklikt in het toptientopic schermpje oid) dus dat moet toch iets zeggen over de vaagheid van je titel?
Er zijn nu al heel veel mensen langs gekomen die niet hadden begrepen dat dit onderwerp op seks stond (en hem hebben aangeklikt in het toptientopic schermpje oid) dus dat moet toch iets zeggen over de vaagheid van je titel?
dinsdag 26 augustus 2008 om 23:27
Oh, nou ligt het aan mij, terwijl jij gewoon belabberde intro's typt? En vooroordelen? ik heb de lijst er nog eens op nagelezen maar het meeste komt neer op rimmen, trio's of man/vrouw wil niet. Dan is er nog wat geswing en wat semi-blote foto's. Allemaal prima, maar niet echt de plek waar ik een verhaal over mijn miskraam tussen kwijt wou, eigenlijk. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?