Doet Wii game Mario party 8 het ook op deWii U?

17-05-2015 20:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn morgen-jarige kind het spel Mario Party 8 gekocht... wil ik het net inpakken zie ik dat er Wii op staat... Wij hebben een Wii U. Moet het terug naar de winkel of is doet het spel het ook op de Wii U?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Hier ook een Wii U en de oude spellen doen het ook nog gewoon. Andersom kan volgens mij weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het wel, alleen kun je de gamepad niet gebruiken. Wij spelen ook mario party 8 op de Wii U.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn vriend de game nerd, kan je Wii games ook op de Wii U spelen
🌸
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de WiiU en je kunt indd de oude wii games daar ook op spelen
Wees gewoon jezelf
Alle reacties Link kopieren
Allemaal bedankt voor het meedenken! Het kado ligt inmiddels ingepakt klaar, we gaan het meemaken :-)
Ja kan idd wel, maar ik vermoed dat je zoon de Mario Party voor de Wii U wil. Die is namelijk net uit, dus als hij dat specifiek heeft gevraagd, wil hij denk ik wel de nieuwe voor de Wii U. Overigens is die grafisch natuurlijk veel mooier dan de 'gewone' Mario party voor de Wii.
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Terug is enige wat niet wil. Dus Wii U games op Wii spelen
Wat als? is als denken zonder doen
Alle reacties Link kopieren
Helaas, het werkt toch niet echt goed. Loop steeds vast. Iemand interesse in een zo goed als nieuwe game :-)?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het spel in de winkel gekocht toch? Ik werk in een winkel en bij ons kun je met bon het spel ruilen voor hetzelfde spel. Dus je krijgt een ánder schijfje met dit spel. Snap je me? Het kan een fout op dit schijfje zijn.

Mocht je met dat nieuwe schijfje ook problemen hebben dan zouden wij akkoord gaan als je dan liever een WiiU spel wilt kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven