Awakenings en andere leuk festivals of feesten

19-05-2015 14:46 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind het leuk om mee te gaan naar Awakenings? Ik ben een 37-jarige vrouw met jonge kinderen, maar vind het heel leuk om zo nu en dan naar een feest of festival te gaan. Ik heb hele leuke vrienden en vriendinnen, maar weinig die een feest of festival leuk vinden. Misschien herkennen jullie dit? Oh, ik woon in Haarlem.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Zonnetje, ik was van plan om eenzelfde oproep te plaatsen, tot ik jouw oproep zag staan. Ik heb er een account voor aangemaakt! Ik ben 38, moeder van 2 jonge kinderen en fervent techno liefhebber. Ik ga graag een paar keer per jaar naar feesten en/ of festivals, maar ook helaas weinig vriendinnen die van deze muziek smaak houden. Ik ga graag met je mee naar een awakenings editie en dit jaar zou ik ook graag naar Mysteryland gaan, nog nooit geweest.. Lijkt mij tof! Nou iig, ik hoor graag wat van je! Groetjes 🐑
geniet, maar nooit met mate! 😀
Awakenings festival is op zaterdag al uitverkocht en de zondag gaat hard. Veel plezier in elk geval! Ik ga er zaterdags ook lekker een dansje doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zonnetje en Schaapje,



Herkenbaar! Ik sluit graag aan!

Zelf ben ik 38 jaar en zoek naast mijn bestaande vriendinnen, festivalmaatje(s). Gezellig een dansje doen
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik zou ook graag willen aansluiten. ben 31 en love festivals :-)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa! Jullie bestaan nog! Ook (kinderloze) ik ben op zoek naar dames voor -onder andere- Awakenings. In verband met een ander festival in dat weekend, dien ik die AwakeFest-editie laten schieten, maar wil me zeker aansluiten voor andere technodeuntjes. Ben zelf 37 en woon in Gelderland. Auto en/of openbaar vervoer in de buurt, dus mobiel. Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Mag ik nog aansluiten?

Ik ben 34 en kom uit de haarlemmermeer, woon samen met vriend en hond.

Herken me erg in de beschrijving en muzieksmaak komt overeen. Mis t dansen en lol maken op fest en in clubs verschrikkelijk, vrienden zijn gesetteld en hebben r geen behoefte aan.

Heb auto dus ben super mobiel om er leuke dagen en avonden van te maken



Liefs mel
Alle reacties Link kopieren
En ook sluit me hierbij aan ik ben pff al 41 uhum maar zo zie en voel ik me gelukkig niet ...maar ook ik heb vriendinnen die niets hebben met festivals dus vandaar ik hier kom loeren
Alle reacties Link kopieren
Je bent nooit te oud om te dansen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

sorry dat ik zo laat reageer. Wat gaaf dat er nog veel meer zijn die dit ook leuk vinden! Ik heb een aantal van jullie al een pb gestuurd met mijn telefoonnr. Misschien is het handig om een whatsapp groepje op te zetten? De zaterdag is al uitverkocht, maar er wordt veel verkocht via ticketswapp dus volgens mij moeten kaartjes zeker lukken! Wil degene die het ook leuk vind om mee te gaan, of misschien naar een ander festival mij anders een pb met telefoonnr sturen? Via een whatsappgroepje is het handiger afspreken denk ik. Leuk hoor dit!
Alle reacties Link kopieren
Haha smelgje dat klopt nooit te oud om te dansen maar zo oud ben ik nou ook weer niet hè ...zolang ik maar er niet uit zie as bejaard vind ik alles best :-) en zonnetje het tis wel leuk idee ja een app groep
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk ik wil ook mee doen als dat kan! Ik ben 35 single en kinderloos en altijd in voor een feestje. Ik woon in Nijmegen.



Liefs,



L
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Wat leuk zoveel enthousiasme. Het lukt mij niet jullie een pb te sturen. Kunnen jullie mij anders je telefoonnr sturen? Dan kunnen we via de app proberen wat af te spreken.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben 35 jaar en heb geen kinderen. Maar ik herken mezelf wel in jullie verhaal.

Mijn vriendinnen zijn ook geen festival gangers meer maar ik ga er nog graag heen.

Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.



Groetjes!
Hey viva10, wij hebben een facebook groepjes aangemaakt. Als je mij even een PB stuurt met je naam ofzo dan kan ik je even uitnodigen! je telnr kan ook we hebben ook een whatsapp
Alle reacties Link kopieren
Cherry_blossom ik heb je een PB gestuurd



Grtz Sam
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!



Ook ik hou van een feestje op zn tijd!

En heb een brede smaak qua festivals/feestjes en leuke dingen doen!

Ik heb wel kinderen en ben single, en heb wel tijd over voor leuke dingen :-)



Hoop van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cherry blossom!

Hier ook een techno fan en ben 38 en weinig vriendinnen willen mee. Dus sluit me graag bij jullie aan!

Grtz
Jaaaa leuk allemaal! Ik moet zeggen, er komen steeds meer mensen bij in de FB groep maar een datum prikken is lastig. Stuur me even een berichtje met je Facebook/email/telefoon/whatever. Ik ga sowieso naar veel feestjes, dus iedereen mag mee. Maar als we een echt viva-feestje kunnen doen is dat natuurlijk nog veel leuker!!



Misscherybaby, ik kan jou geen PB sturen, dus stuur mij even een berichtje, ok?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb ook wel zin in een feestje/ festival. Lijkt me leuk om een keer mee te gaan!

Ben 34, single en woon aan de rand van Utrecht.

Gr
missy-81 wijzigde dit bericht op 19-06-2015 16:03
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben ook gek op festivals. Afgelopen 2 jaren weinig gedaan ivm drukte, maar wil graag weer. Vooral liefhebber van techno👐🏽



Ben 29 en kom uit de omgeving van Rotteram.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven