Is het immoreel om achter een gebonden meisje aan te gaan?

27-08-2008 09:57 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde gisteren een meisje te versieren..... ze vond het wel leuk en ze emailde me later. Alleen bleek toen dat ze een vriendje heeft.

Ze deed in het msn-gesprek echter heel flirterig, en het was duidelijk dat ze van mijn aandacht genoot, en dat haar relatie (van een jaar) niet meer dezelfde spanning opleverde als dit soort nieuwe contacten.

Wat vinden jullie? Is het onethisch om als een piraat achter de vriendin van een ander aan te gaan? Of is haar relatie een afspraak tussen haar en haar vriend, en heb ik daar niks mee te maken? (maw: ze moet zelf weten hoe belangrijk zij haar huidige relatie vindt)
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 09:57:

Ik probeerde gisteren een meisje te versieren..... ze vond het wel leuk en ze emailde me later.

Ze deed in het msn-gesprek echter heel flirterig,.

En dat zonder internet. Knap

Ik zou haar gewoon keihard neuken als ik jou was. Ze vraagt er toch om?
@Visje: Als ze idd makkelijker te beinvloeden zou zijn, zou ik dat alleen maar als hoopgevend zien....

Bovendien vind ik vrouwen van mijn eigen leeftijd niet perse aantrekkelijker dan meisjes van 18.... soms wel hoor. Ik heb ooit seks gehad met iemand van 41. Daar denk ik nog steeds met veel plezier aan terug.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:21:

Aan de andere kant denk ik "het is haar probleem en niet mijn probleem". Als ze met mij gaat vrijen en het daardoor uitgaat met die jongen, dan kun je ook zeggen dat ik die jongen een gunst doe. Hun problemen komen dan door mij aan de oppervlakte, zodat die jongen op zoek kan naar een meisje dat wel bij hem past..Wat nobel van je zeg!
Je wil haar dus gewoon even neuken en daarna aan de kant schuiven. Want daarna is ze vast en zeker niet zo "fris" meer.

Nou dan hoop ik van harte dat ze zich niet laat inpakken door jou en dat ze gewoon alleen maar behoefte had aan wat ego boost door wat te flirten.
@Visje: moeite voor niks? Nou, ik ga echt geen jaar voor haar uittrekken hoor.... maar een beetje sms-en zie ik niet echt als "een investering"
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:11:

@Blondje: meen je dat? Jij vindt het dus niet verwerpelijk?Jij weet niet wat sarcasme is?
Ach Geleerd, je laat je wel heel snel het hoofd op hol brengen na een avondje flirten.

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen en dat jij minder 'macht' hebt dan jij je voorstelt.
@Melanthe: flauw om me eenzijdig te citeren. Ik schets juist een dilemma waarbij ik juist heel erg goed beide kanten van het verhaal zie.

Dan moet je niet doen alsof ik maar een kant van het verhaal zie.
@Nell: okee, dat merken we dan wel weer...
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:30:

@Visje: Als ze idd makkelijker te beinvloeden zou zijn, zou ik dat alleen maar als hoopgevend zien.... Meen je dat nu geleerd? Dat klinkt best eng

Bovendien vind ik vrouwen van mijn eigen leeftijd niet perse aantrekkelijker dan meisjes van 18.... soms wel hoor. Ik heb ooit seks gehad met iemand van 41. Daar denk ik nog steeds met veel plezier aan terug.
Relativeren is ook een kunst, die jou niet zou misstaan Geleerd. Je holt wel heel snel door op dit moment. Misschien ingegeven door geilheid?
quote:FritsvanEgters schreef op 27 augustus 2008 @ 10:27:

Ik vind het niet immoreel om in te gaan op de avances van een gebonden iemand. Die heeft een relatie, jij niet. Jij hoeft je dus ook niet tegenover die persoon te verantwoorden of schuldig te voelen.Hier ga ik deels in mee. Zelf al aantal malen op het punt gestaan hier een topic over te openen, overigens met compleet andere insteek dan Geleerd..... Om persoonlijke redenen echter niet gedaan.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:32:

@Melanthe: flauw om me eenzijdig te citeren. Ik schets juist een dilemma waarbij ik juist heel erg goed beide kanten van het verhaal zie.

Dan moet je niet doen alsof ik maar een kant van het verhaal zie.

Vind ik niet. Ben het wel met Aruba eens: het komt een beetje over alsof je haar wilt gebruiken voor een lekkere beurt (aangezien je zegt de keuze te hebben tussen gebruik maken van haar zwakte of niet. Dat lijkt mij al een verkeerd uitgangspunt, maar goed)

Bovendien, hoeveel kanten je ook ziet, ik vind het een belachelijke gedachte dat jij haar een gunst zou verlenen door haar te verleiden en haar zo te laten inzien dat ze beter bij haar vriend weg kan gaan. Kom op zeg.
Denken jullie dat ik haar kan imponeren door een weekendje New York voor te stellen ofzo? Haar vriend neemt haar waarschijnlijk naar de Mac, dus misschien versterk ik op die manier een beetje mijn "man van de wereld-imago" (zeker in haar ogen....) en vindt ze dat extra spannend en interessant.

Of zou ze dat als beledigend en een soort voorstel tot prostitutie ervaren?
@Visje; ik bedoel natuurlijk dat ik hoop dat ze zal zwichten voor mijn charmes. Vervolgens zeg jij (vrij vertaald) dat er best een goede kans is dat ze zal zwichten omdat ze zo jong is. Ja, dan zie ik dat niet als negatief natuurlijk....
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:36:

Denken jullie dat ik haar kan imponeren door een weekendje New York voor te stellen ofzo? Haar vriend neemt haar waarschijnlijk naar de Mac, dus misschien versterk ik op die manier een beetje mijn "man van de wereld-imago" (zeker in haar ogen....) en vindt ze dat extra spannend en interessant.

Of zou ze dat als beledigend en een soort voorstel tot prostitutie ervaren?Ok nu ben ik zeker, het is een grap Hilarisch

Of zou ze dat als beledigend en een soort voorstel tot prostitutie ervaren?Ja joh.... goed idee... misschien is ze wel te koop!

Wat?? Dit vind ik wel heel treurig hoor, spijt me wel. Geleerd, oh man van de wereld, ze heeft al een vriend en ze is nog maar 18. Je kent haar niet echt, zij jou ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze met een vreemde mee zou gaan naar New York, en al helemaal niet als ze al een vriend heeft.
Volgens mij had je beloofd in een van je topics dat je de hele maand augustus geen eigen topics meer zou openen...
...

Arme meid...
quote:

Ik probeerde gisteren een meisje te versieren..... ze vond het wel leuk en ze emailde me later.

Ze deed in het msn-gesprek echter heel flirterig,.

En dat zonder internet. Knap

Ik zou haar gewoon keihard neuken als ik jou was. Ze vraagt er toch om?
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:37:

ik bedoel natuurlijk dat ik hoop dat ze zal zwichten voor mijn charmes. Als je irl net zo overkomt als je je hier op het forum profileert is die kans heel erg klein.
Vind het behoorlijk immoreel ja en wat zij nu bij haar vriend flikt doet ze straks ook bij jou!
Misschien gaat ze niet daadwerkelijk mee naar New York, maar ik kan me wel voorstellen dat ze haar eigen vriendje met zijn krantenwijk (bij wijze van spreken) in een iets ander daglicht ziet....

Doe nou niet zo naief: mannen proberen elkaar als sinds de dagen van de apenrots op die manier af te troeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven