Nieuwe vrienden maken in Amsterdam

22-03-2015 18:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben niet al te lange tijd geleden verhuisd naar regio Amsterdam. Gezien het feit dat ik nog jong ben (23 jaar) en heel mijn leven in Eindhoven heb gewoond, ken ik hier vrijwel niemand... Heeft iemand zin een keer iets te gaan ondernemen?



Groeten!
Alle reacties Link kopieren
Hee Lex,



Ik woon zelf niet in Amsterdam, maar kom er regelmatig en het lijkt me leuk om iets te gaan doen samen!

Ik ben ook 23 trouwens



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik woon morgen 2 weken in amsterdam en ken ook niet zoveel mensen. Als je het leuk lijkt om contact te hebben kun je me een pb bericht sturen.



Groetjes,

Tessa
Alle reacties Link kopieren
Zelfde als Pelo hier! Woon (nog) niet in Adam maar ben er graag en vaak! Stuur gerust een privebericht! Lijkt me gezellig :-)
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik woon nu sinds eind maart in Amsterdam en ken nog niet zoveel mensen. Ben 25 jaar en ben net met mijn eerste baan begonnen. Stuur me maar n pb, lijkt me super om mensen te leren kennen☺️

Groetjes Nilan
Alle reacties Link kopieren
Zelfde! Woon ook sinds kort in Amsterdam en lijkt me leuk wat meer contacten op te doen, ook buiten de studie. Je kunt me vinden op fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100009602854655 Ik ben 23 btw!

Liefs Ilse
Alle reacties Link kopieren
Haa Lex!



Ik zag je berichtje met de vraag of iemand zin had om een keer iets samen te gaan doen. Mij lijkt het gezellig! Bijvoorbeeld ergens een drankje drinken?



Het lijkt me leuk iets van je te horen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nilaantje schreef op 26 april 2015 @ 18:12:

Hoi



Ik woon nu sinds eind maart in Amsterdam en ken nog niet zoveel mensen. Ben 25 jaar en ben net met mijn eerste baan begonnen. Stuur me maar n pb, lijkt me super om mensen te leren kennen☺️

Groetjes NilanHoi nilan, ik kan je geen pb sturen maar lijkt me leuk om in contact te koken met mesen uit amsterdam. Ik ben op facebook (ikse wenninga) te vinden of je kunt me een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 24 en sinds vorige week terug uit het buitenland, en woon nu weer in Amsterdam. Ik ken hier niet veel mensen, dus lijkt me erg leuk om af te spreken en nieuwe mensen te leren kennen! Stuur me een pb als je interesse hebt .



Tess
Alle reacties Link kopieren
hey! mij lijkt het ook leuk om een keer af te spreken met iemand of aan te sluiten bij een groepje! ben ook net nieuw in Amsterdam en vanwege een drukke baan kom ik helaas niet zo toe aan contacten maken buiten het werk en alles. ik heet martijn en ben 28 en werk als consultant. ik sta natuurlijk open voor de normale dingetjes als een drankje drinken, naar de film etc etc maar eventueel ben ik ook inzetbaar als racefiets-, kook- en klim-fanaat.

groetjes,

martijn

(volgens mij kun je me een prive berichtje sturen)
Alle reacties Link kopieren
quote:martijnvp schreef op 17 mei 2015 @ 14:10:

hey! mij lijkt het ook leuk om een keer af te spreken met iemand of aan te sluiten bij een groepje! ben ook net nieuw in Amsterdam en vanwege een drukke baan kom ik helaas niet zo toe aan contacten maken buiten het werk en alles. ik heet martijn en ben 28 en werk als consultant. ik sta natuurlijk open voor de normale dingetjes als een drankje drinken, naar de film etc etc maar eventueel ben ik ook inzetbaar als racefiets-, kook- en klim-fanaat.

groetjes,

martijn

(volgens mij kun je me een prive berichtje sturen)



Hoi Martijn,



Ik kan je geen priveberichtje sturen (je instellingen staan niet op prive bericht denk ik), maar het lijkt me leuk om een keer af te spreken! Als het goed is kan je mij wel een bericht sturen, dus laat maar weten als je zin en tijd hebt!



Groeten Tess
Alle reacties Link kopieren
hey Lex,



Ik ben 20 jaar kom regelmatig in Amsterdam. Zelf woon ik in Rotterdam, Als je zin heb kunnen we een keer iets gaan doen?



Groetjes Nikki
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw...

Ik dacht dat ik de enige eenzame in Amsterdam zou zijn (natuurlijk is niet iedereen eenzaam op dit forum). Ik woon nu 2 weken in Amsterdam en het is aardig eenzaam hier. Ik wil gewoon eens ergens hapje eten met een vriendin, op de bank kunnen chillen, op mijn scooter touren, winkelen, festivals bezoeken, uitgaan etc.. Ik ben 22 jaar.



Hoor graag van jullie



Groetjes Evelien
Alle reacties Link kopieren
Hee lex,



Ik sluit graag aan, drukke baan en dus geen tijd om nieuwe mensen te leren kennen, maar lijkt me leuk. Misschien een keer met een groepje wat afspreken en drankje doen?



X
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik woon ook nog maar paar maanden in amsterdam, ben 24 jaar oud en zou het leuk vinden mensen te leren kennen.. So Let me know ;)
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Heej meiden!



Ik ben Anne 24 en zoek ook leuke mensen in Amsterdam!

Zelf woon ik er nu een halfjaar.



Misschien kunnen we op die manier met zijn allen afspreken?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben 24 jaar, woon ook sinds kort in Amsterdam en zou het leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen om mee af te spreken.

Zoals meerderen al aangaven, misschien een keer met z'n allen afspreken? Lijkt me erg leuk!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Mij lijkt het ook leuk om een keer wat te gaan drinken in Amsterdam en wat nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 23 jaar en werk (en woon) sinds kort in Amsterdam. Ik ben nieuw op het forum dus ik weet niet of er een makkelijke contactmanier is maar misschien kunnen we een fb groep maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=19306905,noline]Reenn schreef op 17 juli 2015 @ 21: Ik ben nieuw op het forum dus ik weet niet of er een makkelijke contactmanier is maar misschien kunnen we een fb groep maken?Als je even je facebook stuurt kunnen we je aanmelden
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat een facebookgroep..

Als je mij toevoegd op fb kan ik je toevoegen in de groep..

Kizzy van hoof is mijn fb.

Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik zou ook wel nieuwe mensen willen leren kennen in Amsterdam Ik ben 29 en heb net een huis gekocht in de Baarsjes en ben druk aan het verbouwen.



De facebooklink werkt niet meer. Je zou me een berichtje kunnen sturen via Pm of dit topic.



Gr Rick
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!



Net als de meesten van jullie ben ook ik nieuw in Amsterdam en zoekende naar wat meer contacten in Amsterdam! Ik studeer zelf in Tilburg dus heb weinig contactem die in de buurt wonen.

Ik ben 20 jaar en studeer pedagogiek!



Lijkt me leuk om wat te horen!

Groetjes, Eline
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mij lijkt het ook erg leuk om wat meer mensen te leren kennen! Ik ben 22 jaar, kom oorspronkelijk uit Drenthe, heb in Groningen, Utrecht, en verschillende steden in het buitenland gewoond en nu (en voorlopig) woon ik alweer 1,5 jaar in Amsterdam. Omdat ik een fulltime baan heb in Eindhoven en daar 2 keer per week ben, heb ik nog niet veel mensen ontmoet. Het lijkt me super leuk om een keer af te spreken!



Groetjes,

Dorien
Alle reacties Link kopieren
hoi Dames ik ben 24 jaar en ik woon ook in Amsterdam ik zou het leuk vinden om nieuwe meiden te ontmoeten hier in de buurt lijkt me leuk bij jullie aan te sluiten

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,



Ik heb helaas nooit updates van dit forum gekregen... vandaar dat ik nu pas reageer...

Inmiddels ben ik helemaal gesetteld aan het Rembrandtpark. Door mijn drukke baan (en familie in Eindhoven) weinig tijd gehad om veel te ondernemen. Stuur gerust een berichtje!!!



Groeten,



Lex

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven