Tijden seks met partner fantaseren over andere, wie ook?

28-03-2012 23:30 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het bijna altijd, zit nu in een 10jarige relatie, 2 kinderen voor mij is de lol en spanning er wel af.



Favo fantaseer onderwerpen



Buurmeisje

Haar vriendinnen en zus





en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook altijd: over de bovenbuurman, de onderbuurman, de naaste buurmen, de overbuurman, zijn broer, de chef van de supermarkt, de barman enz. Geil man!
Alle reacties Link kopieren
Eleine.. Ja dat vind ik.. Je mag het niet eens met me zijn... Maar ik vind dat... Dit soort acties heb je meestal bij kansloze types die de eerste de beste partner nemen zonder gevoelens voor te hebben.. omdat ze denken dat ze ergenst anders geen kans hebben.. En wat krijg je dan om met iemand te zijn die je niet aantrekkelijk vind ? zieke Fantasie's.. Dus mensen wees selectief in het kiezen van je levens partner.. Anders krijg je er 1 die over je zusje of je buurmeisje zit te fantaseren..
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:47:

[...]





Ach,lieverd en jij hebt in heel je leventje nog geen één fout gemaakt?? knap hoor...



Ik zal het viva-cheerleaderteam even ronselen..



Heel veel fouten Bron, maar niet neuken met een vent terwijl ik weet dat hij getrouwd is met een nieuw babytje, sorry maar vind ik heel laag.
Alle reacties Link kopieren
O,en Hammetje, ik ben trouwens ook best wel dik,en vaak ook een beetje slonzig.. erg hé.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruby67 schreef op 29 maart 2012 @ 00:47:

Doe ik ook altijd: over de bovenbuurman, de onderbuurman, de naaste buurmen, de overbuurman, zijn broer, de chef van de supermarkt, de barman enz. Geil man!







Verandering van spijs doet eten. Al is het maar in je fantasie!
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 00:49:

Eleine.. Ja dat vind ik.. Je mag het niet eens met me zijn... Maar ik vind dat... Dit soort acties heb je meestal bij kansloze types die de eerste de beste partner nemen zonder gevoelens voor te hebben.. omdat ze denken dat ze ergenst anders geen kans hebben.. En wat krijg je dan om met iemand te zijn die je niet aantrekkelijk vind ? zieke Fantasie's.. Dus mensen wees selectief in het kiezen van je levens partner.. Anders krijg je er 1 die over je zusje of je buurmeisje zit te fantaseren..



Joh calm down. Ik zeg toch nergens dat je het niet mag vinden? Overigens vroeg ik je letterlijk iets . Ben oprecht benieuwd hoe je het voor je ziet als je allebei enorm aftakelt. Wellicht zelfs incontinent wordt op je 65e.. Dás pas niet aantrekkelijk.



Overigens ben ik het niet eens met jouw theorie. Stel je trouwt een supermodel en hij komt 60kg aan.. Dan is hij niet even aantrekkelijk als in het begin. Dat zegt niets over de gevoelens die je wel of niet voor hem hebt.



Je spreekt trouwens over buurmeisje en zusje. Wellicht zijn die gewoon 25+.
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:52:

[...]





Tsja,het zij zo.. Ik kan het niet terug draaien.. en wie zegt dat ik dat wil?? Hij heeft tegen mij ook gelogen,de eerste tijd..Kom aan, we gooien gezamelijk hamish op negeermodus .. 1 klik op dat poppeke met dat "rondje" .
Alle reacties Link kopieren
Hamish,waarom ga iedereen zitten loepen en dan proberen te kwetsen?

Wees dan een vent/vrouw en ga zelf ook met je billen bloot..

Zielig hoor.. Maar het zegt meer over jou dan over mij/ons..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
God,wat ben jij een k*twijf zeg!!



Ga jij maar een aantal jaartjes wat psychiaters af..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 01:01:

God,wat ben jij een k*twijf zeg!!Gewoon proberen niet meer op te reageren en negeerknop gebruiken *denkt te weten wie h is*
Jullie maken het wel verleidelijk om Hamish van de negeerknop af te halen en te lezen wat hij/zij nu weer uit kraamt ..
Alle reacties Link kopieren
Eleine Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn 65e nog sex heb... Ughh..



Als ik trouw met een super model... Moet hy ook Karakter hebben.. dus uiterlijk komt bij mij op de 2e plaats.. Als hy 60 kilo is aangekomen (vind ik overigens een overdreven voorbeeld ) en het ons nog lukt om te sexen waarom niet ? Uiterlijk is toch niet alles ? Liefde en respect is toch alles wat geld.? Of geld dat niet voor iedereen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 29 maart 2012 @ 01:02:

[...]



Gewoon proberen niet meer op te reageren en negeerknop gebruiken *denkt te weten wie h is*Ik ook. Iemand die met veel bombarie vertrokken is.
Alle reacties Link kopieren
quote:andersnogiets schreef op 29 maart 2012 @ 01:02:

[...]





Wat ben jij een fijn mens. Sneren en kwetsen. Hoe durf je een ander te veroordelen? Zelf een keer belazerd of een blauwtje gelopen?nee, ik vind het niet kies dat iemand vreemd gaat met met een vader van een pasgeboren kindje.
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 01:03:

Eleine Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn 65e nog sex heb... Ughh.. Echt?! Ik hoop dan toch écht nog wel seks te hebben.



Als ik trouw met een super model... Moet hy ook Karakter hebben.. Uiteraarddus uiterlijk komt bij mij op de 2e plaats.. Als hy 60 kilo is aangekomen (vind ik overigens een overdreven voorbeeld ) Prima, ook 20 kg kan erg onaantrekkelijk gevonden worden.en het ons nog lukt om te sexen waarom niet ? Uiterlijk is toch niet alles ? Liefde en respect is toch alles wat geld.? Of geld dat niet voor iedereen ?Liefde en respect dient de boventoon te voeren. Dat zeker. Maar seks en moeite blijven doen om aantrekkelijk te blijven voor elkaar vind ik ook heel erg belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Eleine.. ja tuurlijk.. dat is ook wel zo.. maar ik heb nergenst gelezen dat ze 60 kilo is aangekomen.. TO gaf aan dat ze een paar kilo's is aangekomen.. En onder een paar kilo's versta ik maximaal 5 kilo.. Dan vind ik dan weer overdreven om te zeggen dat hy haar niet meer aantrekkelijk vind..
quote:royal_lady schreef op 29 maart 2012 @ 01:12:

Eleine.. ja tuurlijk.. dat is ook wel zo.. maar ik heb nergenst gelezen dat ze 60 kilo is aangekomen.. TO gaf aan dat ze een paar kilo's is aangekomen.. En onder een paar kilo's versta ik maximaal 5 kilo.. Dan vind ik dan weer overdreven om te zeggen dat hy haar niet meer aantrekkelijk vind..Ah okay. Ik kan me juist door TO's OP niet voorstellen dat het slechts om 5 kg gaat.
Hamisch, wat ben jij een vuil sekreet zeg!

Maar uit je felheid over vreemdgaan en nieuwe baby man,

Kan ik niet anders concluderen dat je eigen kerel hetzelfde bij jou deed. Pfooeff.. Gefrustreed wijf!



TO, volgens mij bespreek je dit soort dingen toch met je partner? Athans aangeven dat je een bepaalde spanning mist.

Misschien mist zij die ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer tijdens sex met anderen over mijn partner. Is dat ook vreemdgaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 maart 2012 @ 01:26:

Ik fantaseer tijdens sex met anderen over mijn partner. Is dat ook vreemdgaan? That's the spirit!
Alle reacties Link kopieren
Wat een hele hoop aso's hier..



Al vanaf pagina 1.

Waar de toon gezet werd. En niet alleen door die ene opmerking.
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Ehm nee dat doe ik niet, wanneer ik dat wel ga doen is het time to move on...
Alle reacties Link kopieren
Nee, vroeger wel gehad..

Maar in de relatie die ik nu heb totaal niet.

Ik vind mijn partner erg aantrekkelijk en zou met niemand anders sex willen hebben..:)



Als ik sex heb met mijn partner heb ik ook echt sex met mijn partner hahaha
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties en quotes van Hamish zijn / worden verwijderd.



Met vriendelijke groeten,



Moderator viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ruud, er zijn zeker meer mensen die fantaseren over anderen tijdens de seks. Ik vind dat niet per definitie 'verkeerd'. Of je dat kan delen met je partner ligt denk ik aan de relatie die jullie hebben. Het kan zijn dat je partner zich heel gekwetst voelt als je dat vertelt, het kan ook zijn dat ze het juist leuk vindt om fantasieën met je te delen.

Wel denk ik dat, als je (vrijwel) altijd over een ander fantaseert, er een reden aan ten grondslag ligt. Je geeft zelf aan dat je de seks met je partner eigenlijk niet meer spannend vindt. De lol is eraf en je vindt haar niet meer zo aantrekkelijk.

Je fantaseert dan niet af en toe eens over een ander omdat dat spannend is, je doet het (als ik het goed interpreteer) om tenminste nog enige spanning te voelen.

In dat geval denk ik dat het beter is met je vrouw te gaan kijken hoe je de spanning terug kan brengen in jullie seksrelatie. Want eigenlijk is jullie seksrelatie an sich niet meer helemaal bevredigend voor je, toch?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven