Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 19 mei 2015 @ 20:24:

[...]





Hai....net even gekeken op internet...dus jij denkt de Eroxx? Ziet er netjes uit...ik zie alleen op de foto's van de disco toch overwegend echt slanke mensen...ik ben volslank.

Heb geen minderwaardigheidscomplex en voel me sexy...maar toch...

!!De keren dat wij er waren was het denk ik half. Wij dachten ook dat we bekeken gingen worden omdat de ideale maten bij ons ook ver te zoeken zijn. Maar viel reuze mee. Fotos bedriegen dus.
quote:gheel schreef op 20 mei 2015 @ 19:04:

[...]



De keren dat wij er waren was het denk ik half. Wij dachten ook dat we bekeken gingen worden omdat de ideale maten bij ons ook ver te zoeken zijn. Maar viel reuze mee. Fotos bedriegen dus.

Oké...fijn om te horen...ach..ik ben niet dik..maar wel wat voller...

Wat ik me trouwens óók afvraag...

Ik snap dat ze muziek draaien in de disco...maar speelt er ook muziek in de kamers??

Daar hou ik n.l niet van...overal muziek ( hard) om me heen...

In de Eroxx hebben ze ook een tuin...ik heb gelezen over een barbecue avond? Iemand ervaring?

Kun je ook evt. De tuin in lopen bij goed weer? Kun je daar zonnen en méér??
Alle reacties Link kopieren
In de speelruimtes speelt meestal geen of anders zachte muziek. Maar de muziek van de dansvloer klinkt ook wel een beetje door, dus er iets altijd wel iets geluid, gelukkig maar want helemaal stil is ook niet fijn ;)



In de circle boven hebben ze 1 ruimte met zachte lounge muziek, die vind ik zelf het fijnst. Ook omdat daar luchtverfrissers met aardbeiengeur hangen, dus die kamer heb ik inmiddels maar omgedoopt tot de aarbeienhemel ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 20 mei 2015 @ 22:29:

[...]

In de Eroxx hebben ze ook een tuin...ik heb gelezen over een barbecue avond? Iemand ervaring?

Kun je ook evt. De tuin in lopen bij goed weer? Kun je daar zonnen en méér??In juni gaan wij de tuin bekijken. We zijn er nog niet naartoe geweest als de tuin open was. Dus wordt vervolgd
Alle reacties Link kopieren
In juni is er ook een of ander tuinfeest in Eroxx. Ben benieuwd hoe dat is. Dus Gheel benieuwd naar jullie ervringen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel eens op de zondag in de tuin van Fata Morgana geweest. Dat was erg geil. Iedereen ligt dan naakt (of in lingerie/ boxers) op de bedden buiten in de zon. En op een gegeven moment ook actie. We hebben heerlijke sex gehad toen met een ander stel. Voelen, zoenen ..... maar niet all the way toen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij zijn een paar uit Friesland. Het valt ons op dat er veel deelnemers uit het Zuiden komen. Zijn er ook Noordelijke Forum deelnemers? En naar welke pc gaan jullie dan meestal en hoe is bevalt dat jullie? Veel van de in dit forum genoemde pc's hebben voor ons een lange reistijd. (maar misschien denken velen van jullie wel over die reistijd naar het "verre" Friesland).
Live is short
Alle reacties Link kopieren
@Tinkerbell69:

In Fata stond muziek (top40/disco) op dansvloer redelijk hard, dus op balkon erboven hebben wij toch maar geen sex gehad want dat was echt te luid voor ons. En op orgiezolder was het nog niet druk toen wij er kwamen, maar vanwege een constant vogelgeluidje (melig maar na tijdje best irritant) hielden we het daar ook snel voor gezien. In andere speelruimtes geen muziek of irritante geluiden...



@couplegooi:

Tuin/buitenzwembad Fata ziet er heel mooi uit op foto's en staat ook bij ons op verlanglijstje! Maar is het op zondag ook druk, en is er ander publiek dan op zaterdag?
Aha...ja, ik dacht het al....veel muziek dus...Ach, we zien wel.

Ik heb gelezen over die party in juni in de Eroxx..buiten in de tuin...

Ik ben zó benieuwd....



Ik wacht op jullie reacties!! Zo meteen even de datum nagaan...mss heb ik dan nog vakantie...en heeft manlief er ineens ook zin in...
Alle reacties Link kopieren
wij wel 2 of 3 keer in de tuin van de Fun geweest. Aangenaam, relaxt en goeie geile sfeer. Alle mogelijkheden om naar binnen te gaan als je wilt en als het wat koeler wordt doen de meesten dat wel en dan heb je een avondje gewone Fun erbij. Gaan we zeker deze zomer weer eens doen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond er weer op uit. Naar Eroxx en ja...we kunnen blijven slapen. Het wordt volgens mij wel druk maar dat is alleen maar leuk. Zin in !!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Voor de lezers die (ook) een profiel hebben op AFF/Adult FriendFinder: wees je er van bewust dat AFF gehacked is en het dus een goed idee is om in ieder geval je wachtwoord te wijzigen. http://www.nbcnews.com/te ... riendfinder-users-n363196
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkergenietenpaar schreef op 22 mei 2015 @ 10:50:

Hoi allemaal,

Wij zijn een paar uit Friesland. Het valt ons op dat er veel deelnemers uit het Zuiden komen. Zijn er ook Noordelijke Forum deelnemers? En naar welke pc gaan jullie dan meestal en hoe is bevalt dat jullie? Veel van de in dit forum genoemde pc's hebben voor ons een lange reistijd. (maar misschien denken velen van jullie wel over die reistijd naar het "verre" Friesland).



De dichtstbijzijnde opties zijn waarschijnlijk:



"Monique" in Wieringerwerf, hoe die nu is weet ik niet, we zijn er jaren niet geweest.



"Inn4Love" in Wagenborgen. Nieuwe eigenaar, misschien dat er nu meer aanloop komt ? 15 paren op een avond was "druk". Aan de inrichting lag het zeker niet, bubbelbaden in elke ruimte, netjes ingericht, prima allemaal.



" Eroroma" in Zwinderen. Het was er KOUD toen wij er waren in maart. Enorme tochtstromen, brrrr. Dit lijkt nog het meest op een café, ik had er een "Gouden Leeuw in Zuidlaren" gevoel bij, van 20 jaar geleden.



Wij gaan dus meestal naar Fata Morgana, vanuit Groningen. En boeken een hotelletje.
Aanvullend op de post hierboven: Party Players in Lelystad. Zelf alleen nog maar bezocht op de Kinky Paradise avond en dat is erg goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een tijdje geleden een account aangemaakt op SDC en zelf eigenlijk alleen wat rond gekeken, was toch erg nieuwsgierig.

Wat de website betreft kan het wel een upgrade gebruiken vind ik persoonlijk.

Maar de reacties, pfff: hey schatje, kusje dit kusje dat, oké het is een swingers website, maar ik vind dit soort gedrag behoorlijk afstotend werken als eerste mailcontact. Ook erg veel copy-paste reacties, zonder hoofdletters en ellenlange puntenseries...



Mijn vraag eigenlijk; is dit normaal? Hoort het erbij en stel ik me aan?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 23 mei 2015 @ 23:16:

Ik heb inmiddels een tijdje geleden een account aangemaakt op SDC en zelf eigenlijk alleen wat rond gekeken, was toch erg nieuwsgierig.

Wat de website betreft kan het wel een upgrade gebruiken vind ik persoonlijk.

Maar de reacties, pfff: hey schatje, kusje dit kusje dat, oké het is een swingers website, maar ik vind dit soort gedrag behoorlijk afstotend werken als eerste mailcontact. Ook erg veel copy-paste reacties, zonder hoofdletters en ellenlange puntenseries...



Mijn vraag eigenlijk; is dit normaal? Hoort het erbij en stel ik me aan?Nee, dat zijn de idioten. Gewoon negeren, er lopen daar ook heel veel normale mensen rond.....
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 24 mei 2015 @ 08:58:

[...]





Nee, dat zijn de idioten. Gewoon negeren, er lopen daar ook heel veel normale mensen rond.....Haha oké, gelukkig.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:

@couplegooi:

Tuin/buitenzwembad Fata ziet er heel mooi uit op foto's en staat ook bij ons op verlanglijstje! Maar is het op zondag ook druk, en is er ander publiek dan op zaterdag?





Zondag is het minder druk dan de zaterdag, en het publiek is ietsje ouder. Maar toen wij er waren waren er best wat knappe stellen van in de 30.



IK zou de zondag vooral aanraden als het zonnig en warm genoeg is. Anders niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Als stiekeme meelezer en informatie-spons leek het me wel netjes om me hier ook even te melden zodat ik jullie kon bedanken. Door alle verhalen hier lijkt het een stukje makkelijker om ons voor te bereiden. Dankjewel daarvoor! We zijn namelijk van plan om binnenkort een pc te bezoeken en daar willen we ons natuurlijk een beetje op voorbereiden. Helemaal nieuw in deze wereld zijn we niet, maar onze informatie is wel wat verouderd ;)
@ Leen: Hoe was het in de Eroxx??
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een stel uit Groningen met beginnende PC ervaring;

Inn4love

Fun4two

Fata Morgana (tot nu toe onze favoriet)

Eroroma



Door familieomstandigheden zullen we komende tijd vaak/bijna elk weekend in Limburg zijn.

Willen nog wel graag keertje lekker spannend uit..

Shortlist tot nu toe:



Devils& Angels

Bornedries

het idee van een Sauna+ lijkt ons al hele tijd leuk.

Ik vind nu Sauna Jesdunjoh in Herkenbosch.

http://www.saunajdj.org/



probleem: bijna geen info over te vinden.

Een mooie luxe sauna met stellen in de leectijdsrange ~35-55 jaar lijkt ons geweldig, maar moet niet denken een een groezelig "NVSH-buurthuis" in 70's look, met pijprokende 60+ mannen met dikke bossen wit schaamhaar aan de bar.



Is er iemand die ons meer over deze sauna kan vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand al in de Fun geweest is nu met het nieuwe pasjessysteem. ik ben namelijk erg benieuwd naar hoe dat gaat en vooral of er niet een enorme rij ontstaat bij de ingang?
Alle reacties Link kopieren
Fijne Eerste Pinksterdag gehad in de Fata Morgana.



Om 14:00 uur stonden we voor de deur, en dat was maar goed ook. Om 14:30 uur waren alle ligbedden bezet. Tot 19:00 uur heerlijk genoten van de stralende zon. Daarna werd het wat frisser, dus gingen we naar binnen.

Het was topdruk bij het restaurant, dus eerst maar eens een rondje gedaan, daarna bubbelen en nog maar een rondje, er stond een file bij het restaurant. Nog nooit zó druk gezien.

Alle ruimtes waren open, ook de zolder.



Plezier gemaakt met elkaar en met anderen en daarna de lange rit naar huis.

Alle hotels en B&B's die we gebeld hadden zaten helaas vol.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons goed geamuseerd in Eroxx. Nu ben ik vooral op zoek naar mogelijkheden om een keer stellen te ontvangen. Ik vind het namelijk vervelend ons zelf steeds te moeten uitnodigen

Heb een hotel gevonden in de buurt waar je een kamer kunt huren voor 40 euro per 6uur. Heet de Casa Blanca. Mocht iemand ervaring hebben met dit hotel dan graag.
It's never too late start living!
quote:jaadje schreef op 25 mei 2015 @ 11:15:

Ik vroeg me af of iemand al in de Fun geweest is nu met het nieuwe pasjessysteem. ik ben namelijk erg benieuwd naar hoe dat gaat en vooral of er niet een enorme rij ontstaat bij de ingang?



Nieuwe pasjes?

Moet je die per post hebben ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven