Hoeveel geld mee weekend weg?

22-05-2015 12:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De vraag spreekt voor zich,

Hoeveel geld moet je meenemen een weekend weg,van vrijdag ochtend tot zondag avond met twee personen naar brussel!

Ik weet het niet zeker en vroeg me af hoeveel geld andere mensen meenemen als ze een weekend weg gaan!

Alvast bedankt.

Liefs san
100 EUR pppd zonder het overnachten ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
100 euro pp/pd als je geen gekke dingen doet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet letten op wat je besteedt, dat zie later wel. Je moet natuurlijk wel een keer naar een echt frietkot voor een zak friet met véél tartaresaus, jammie.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 22 mei 2015 @ 14:09:

[...]



Nou, dat is wel 'n cheap ass etentje dan zeg! Beetje hoofdgerecht zit je al aan dat bedrag en dan heb je nog geen voor/nagerecht of wijn.

Ik snap dat je dat zegt, maar mijn ervaring is echt anders hoor, en dan eet ik niet cheap ass.

Als je uitgebreid wil dineren met voor-, hoofd-, nagerecht en dure wijn ben je inderdaad meer kwijt. Maar dat hoeft van mij echt niet altijd.



Doe ik eenmalig een speciaal weekendje weg dan zou ik minder op geld letten en uitgeven wat ik wil (of heb). Maar als ik weer eens een stedentripje doe gewoon voor de leuk, dan probeer ik mijn uitgaven te beperken, dan kan ik vaker weg en ik heb het nog steeds heel leuk.



Het is maar net wat je wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven