Gezocht gezellige 30+ mama's met jonge kinderen Zwolle/e.o

17-05-2015 20:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een mama van 35 en ben op zoek naar andere moeders om gezellig contact mee te hebben/vriendschap mee op te bouwen. Ook voor mijn zoontje van 1 zou het leuk zijn om wat kinderen te hebben in zijn omgeving. Het zou leuk zijn om samen dan wat te ondernemen of gezellig bij elkaar koffie te drinken etc.

Mocht dit je aanspreken dan hoor ik graag van je!



Groetjes Daantje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daantje,



Ik ben een 35+ mama van een jong kindje (17 maanden) uit Zwolle. Ik ken hier niet heel veel mensen, dus het lijkt me leuk om wat anderen te leren kennen in deze omgeving. In welk deel van Zwolle woon je?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Wat leuk dat je reageert! Ik woon in Stadshagen. En jij?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Daantje en Bo_Peep,



Wat leuk om jullie berichtjes te lezen. Ik ben ook een 35 jarige mama uit Zwolle (Stadshagen), heb 2 kinderen waaronder een dochtertje van bijna 16 maanden. Het lijkt me leuk om in contact met jullie te komen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een mama 30 uit stadshagen. 2 kindjes. mijn oudste is 2,5 (aug3) en jongste 7 maanden..

Allemaal stadshagen.

leuk clupje oprichten hihi



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, ik woon ook in Stadshagen , kom oorspronkelijk niet uit Zwolle, vandaar dat ik niet zoveel mensen ken hier, maar leuk dat jullie reageren! Werken jullie naast het moederschap of zijn jullie thuis bij je kind(jes)? Ik ben zelf full time werkzaam, maar heb momenteel gelukkig wel wat ouderschapsverlof.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, dat we allemaal uit Stadshagen komen. Misschien "kennen" we elkaar wel 😄!



Bo_Peep, fulltime werken dat is best heftig met een kleine denk ik. Maar wel fijn dat je ouderschapsverlof hebt. Ik werk zelf parttime, heerlijk te combineren met de kids (oudste gaat al naar school).
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk dat er zoveel reacties zijn! Misschien een idee om een whatsapp aan te maken, zodat we allemaal met elkaar in contact kunnen komen? Voor degene die dit willen is het misschien handig om mij een pb te sturen met je telefoonnummer.



Poeh fulltime werken wil ik niet meer hoor, daarbij wil ik ook niet zoveel missen van die kleine deugniet van mij! Ik werk dus ook part-time.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Ik stuur je een pb.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook pb gestuurd Daantje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven