Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Mijn date ging deze week niet door van mijn kant, maar nieuwe date staat gepland voor volgende week!
Hier gelukkig dinsdag of woensdag weer maar dat lijkt nu nog zo ver weg...
Alle reacties Link kopieren
Mijn date van deze week was tegenvaller.

Helaas pindakaas.
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
Jammer jahoe, volgende keer beter.



Hier nog meer dan een week maar nog maar 5 dagen geleden, dus niet klagen.......zo verslavend😜
Alle reacties Link kopieren
Sahara nee zelfs mars. Ben het wachten ook wel beu maar voel geen behoefte zelf het voortouw te nemen.

Interessante meningen over gradaties in gepast/ toegestaan gedrag in vreemdgaan. Persoonlijk sluit ik me aan bij dat er feitelijk geen verschil inzit. Dat de uitvoering verschilt en qua aanpak en stijl het niet past begrijp ik. Maar in kern is vreemdgaan vreemdgaan en zal op welke manier dan ook het de bedrogene kwetsen.

Nu eerst weer terug naar Nederland en laat het afhangen van minnaar of er ergens een date inzit. Allereerst is hij met Pinksteren met zijn gezin weg.
De Sahara is hier gisteravond weer omgetoverd naar een prachtige oase. Veel genoten, weinig geslapen, veel gepraat. Wat kan zo'n heerlijk nachtje toch een verschil maken. Ik zweef nog even rustig verder....
Alle reacties Link kopieren
Lekker xenigmax
Alle reacties Link kopieren
Fijn Enigma, het zij u van harte gegund!
...
Dank u
Alle reacties Link kopieren
Fijn xenigmax blijf nog lekker nazweven.



Jahoe, waarom viel je date tegen. Te hoge verwachtingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had afstand genomen. Dacht. Het is voorbij dus lekker dood laten bloeden.



Ging ook wel goed. Miste hem wel erg, maar dus niet meer achter hem aan lopen en mijn eigen ding doen gewoon.



Maar door mij nieuwe houding ben ik blijkbaar voor mijn ex-minnaar/seksmaatje of booty-call vent (geen idee wat hij is) opeens interessant. Of om wat voor reden dan ook. Hij zoekt steeds contact en wil afspreken.



Zijn huwelijk is aan het verbeteren, ze doen meer samen, vooral sexueel, ook grenzend verleggend bezig met haar sexueel.



Ik heb zoiets, als dat zo is, waarom heb je mij dan nodig??? Dat snap ik niet! Dan heeft hij toch al een spannende sexuele uitlaatklep??? (meer een vraag voor een man, want ik begrijp ze niet)



Ik weet niet zo goed wat te doen eigenlijk. Hij is super lekker maar ik vind de situatie ook gewoon raar. Verder ben ik bang weer in een emotioneel afhankelijke positie terug te vallen.



Zucht...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk te hoge verwachtingen van mijn kant. Voelde de klik eigenlijk niet.

Hij deed echt zijn best lol.

Tja wat nu....even rust in de tent? Of oude sv's van stal halen? ;)



Ik ben trouwens blij dat ik niet meer in een soort love affair zit als ik al die verhalen hier zo hoor. Maar aan de andere kant wil ik wel een sv die ietsje meer voor me voelt dan alleen maar pure lust. Lekker dubbel dus.
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
Hint...dat emotionele ding is iets wat je kan missen als kiespijn he?

Daarom dacht ik...doe maar een sv zonder gevoel. Maar dat is weer zo leeg.

Juist het gevoel maakt het zo verslavend.
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
Ja jahoe. Klopt. Allebei niet ideaal. Iets er tussen in het liefste. Maar gevoel is niet altijd stuurbaar helaas.
Alle reacties Link kopieren
I know Hint. Voor je het weet zit je er te diep in.

Heel moeilijk om die balans te vinden.



Stomme is....we hebben nu open relatie maar dat maakt het er zeker niet makkelijker op. Qua daten wel natuurlijk. Dat hoeft niet meer stiekem.

Ik voel me net een kleuter in een snoepwinkel. ..ik wil alles proeven. ;)

Maar op den duur word je er kotsmisselijk van.
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
Het soort dat niets van doen heeft met morele verplichtingen. Wie gelooft er nog in verplichting?



Fuck moraal!



Zolang het mij niet overkomt bepaal ik zelf wel wat goed is voor een ander, untermensch!



Alle reacties Link kopieren
Kan iemand dat laatste bericht even voor me vertalen? Geen idee wat er bedoelt wordt.



Jahoetje, dat klopt. Teveel snoepen maakt misselijk. Soms kan een time-out even een plan zijn. En het is beslist waar dat een open relatie het er niet makkelijker op maakt, juist omdat alles mag (verliefd worden enz) ben je sneller je remmingen kwijt.
...
Alle reacties Link kopieren
Jahoe, lijkt me idd best lastig, als het allemaal mag. Maakt het misschien minder spannend daardoor? Hier is het halfopen, dwz man vindt het goed, maar wil niets weten, dus moet ik toch nog alles stiekem doen.



Hint, gek is dat he, dat als je afstand neemt, hij ineens weer bij je komt. In jouw geval, als je weet dat hij thuis op sexueel vlak juist weer z'n best doet en dan toch naar jou komt... hmm ik weet ook niet of ik daar zo blij van zou worden, gek genoeg.



Ik zit ook een beetje met een gek gevoel. Volgende week dus een date met m'n lustminnaar. Normaal staat de datum en that's it. Maar date is op zijn verzoek en ik heb ook al twee mailtjes gekregen en ook nog dat ie het gezellig vindt! Weet niet wat ik meemaak, mijn stoere lekkere minnaar van weinig woorden (maar overheerlijke daden :p) die zoiets zegt haha. Maar het doet me wel goed
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor nouwnouw...lekker van genieten....



Hint, lastig idd. Wat zit je het meest dwars? Dat hij nu werkt aan zijn huwelijk ipv dat je eerst wist dat alles niet koek en ei was?



Juist om die reden hoef ik niet te weten wat de status van het huwelijk is van mijn minnaar. Ik wil niet weten of ze elkaar de tent uitvechten of dat ze elke dag 3x de meest fantastische seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over minnaar, maar inmiddels zijn het er twee. Met de nieuwste aanwinst heb ik vorige week hoteldate gehad. Was leuk, maar de vonken vlogen er niet echt vanaf...zeg maar...had hij ook niet verwacht. ..zoiets moet groeien...is zijn mening. We appen nog wel geregeld en borreldate staat gepland



Mijn andere Meneer2 is er ook nog. Hoteldate is uitgesteld van zijn kant. Hij is echt heel lief, belangstellend en vertelt nu ook wat meer....Ik heb wel weer zin in een nieuwe date die opnieuw is gepland.



Verder vind ik het een moeilijke situatie. Ik! Een keurig getrouwde vrouw met opeens twee minnaars. Ik merk dat mijn belangstelling naar beiden een beetje afvlakt. Ik vind het leuk als ik iets hoor, maar hoor ik een dag of twee niets: ook goed..



Ik merk wel dat beiden na een stilte opeens weer volop appen...vragen waarom ik niet app. Waarschijnlijk moet het mannelijk ego weer gestreeld worden...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat een moeilijke vraag secr.

Zijn thuissituatie is raar, maar dat gaat mij op zich niks aan.

Ik wil het idd ook allemaal niet weten.

Maar omdat ik het weet, veroorzaakt dat onzekerheid want ik begrijp niet waarom hij mij wil in deze situatie.



Ik denk ook teleurgesteld begin van het jaar toen het minder ging tussen ons...

Ben een soort uhhhh liefdesverdriet periode door gegaan denk ik.

Ik had voor mezelf besloten, dat wordt niks meer door zijn nieuwe thuissituatie.

En nu zoekt hij weer contact.

Maar hoe voorkom ik te veel emotionele afhankelijkheid.
Hint, je had voor jezelf de beslissing genomen dat het beter was om afscheid te nemen van je minnaar. Een moeilijke beslissing met alle pijn die daarbij hoort. Waarom zou je op die beslissing terugkomen alleen omdat hij nu opeens besluit dat hij wel zin heeft om wat contact op te nemen? Alle redenen die je toen had om die beslissing te nemen zijn nog hetzelfde toch?
Alle reacties Link kopieren
Tja...ik denk dat wij altijd wel een vorm van emotionele afhankelijkheid voelen....is niet te voorkomen. Je kunt wel voor jezelf bepalen hoe je hiermee omgaat...en wat je wilt weten van elkaar.



Verder eens met xenigmax. Het was dus al een tijdje over. Waarom wil jij weer contact, omdat hij opeens weer wat van zich laat horen?
Alle reacties Link kopieren
Zit wat in secr.



Exenigmas. Mijn reden om te stoppen was omdat ik dacht dat de koek op was van zijn kant. Maar nu gedraagt zich weer zoals het was voor de dip.
Ik dacht dat je reden om te stoppen was dat je hem ruimte wilde geven om te proberen zijn huwelijk een nieuwe impuls te geven?

Maar nu dit lijkt te lukken en hij je weer wat aandacht geeft, is dat geen reden meer?

Ik volg het even niet helemaal meer hint...

Als hij niks van zich laat horen, besluit je dat het over is, maar als hij zich weer meldt dan ga je meteen twijfelen? Wat wil je nu eigenlijk zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven