Wil geen foute man meer zijn..

15-05-2015 17:20 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi... Ik ben dus die "foute" man waarover zoveel wordt geschreven.. Ik heb een leuk gezin, goede baan, redelijk stel hersenen en zie er niet verkeerd uit... en lieg en bedrieg..



Ik heb 14 jaar een relatie die nogal stormachtig is begonnen.. we waren allebei jong en kwamen allebei uit een zeer slechte gezinssituatie. Kregen een stormachtige relatie waarbij zij zeer snel zwanger raakte..

Onze relatie kenmerkt zich nogal door een sterk verschil in intellect.. Ik WO, zij VMBO.. hierdoor zijn er vaak kleine discussies die vooral in het begin van de relatie zorgde voor onnodige ruzies..Ik wil niet zeggen dat ik daardoor beter ben, wat ik wel wil zeggen is dat mijn interesses zeer verschillen. Zij Goede Tijden, Ik ZEMBLA.. Ik probeer haar vaak te stimuleren om wat aan haar algemene ontwikkeling te doen, maar dit wil zij niet.. het lijkt me zo fijn om intellectueel uitgedaagd te worden.. en ik denk dat de seks ook veel beter wordt aangezien het brein de grootste seksorgaan is.. ?



Ik merk dat deze verschillen na verloop van tijd toch je gaan afvragen of je bij de juiste persoon zit..

Nu komt het contradictoire, ik vind haar een geweldige moeder voor mijn kinderen en zou haar daarom niet kwijt willen.. het is alleen zo dat ik behoorlijk vaak ben vreemdgegaan...en vooral met vrouwen die mij wel intellectueel weten uit te dagen.... samen discussiëren over maatschappelijke kwesties, naar een museum voor abstracte kunst en of samen genieten van een arthouse film.. ik weet het, wat ik doe is zeer fout maar als ik het niet doe dan betrap ik mij erop veel ruzie te maken wat de sfeer ook niet ten goede komt..



Ik schrijf dit verhaal omdat ik dit niet tot in de eeuwigheid vol wil ( en kan ) houden.. maar weet ook niet hoe ik dit aan moet pakken..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 17:24:

[...]





Is ook een hele mooie... en Elle.. iedereen is liefde.. onze kern bestaat uit 100% pure liefde.. ook die van mij.. Liefde is de universele kracht die het universum in beweging zet.



Dat ik niet lief doe, is een tweede..

Nee...niet iedereen, helaas.

Was het maar zo, maar net als dat ik jou op dit topic lees...



ben ik blij dat ik alleen maar'' lees.''
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:pulli23 schreef op 22 mei 2015 @ 17:29:

[...]



Ok dit wordt nogal silly - maar het enkelvoud van "terminis" (stam "terminus") in de dativus is "termino". Termini bestaat wel maar is ofwel genetivus enkelvoud of wel nominativus meervoud.

[/latin education]bedankt! weer wat geleerd!
Alle reacties Link kopieren
Hier een WO'er die óók GTST kijkt. Wat nu? Val ik tussen wal en schip?
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje__ schreef op 22 mei 2015 @ 17:47:

Hier een WO'er die óók GTST kijkt. Wat nu? Val ik tussen wal en schip? Hangt ervan af.. wat weet je van de waarschijnlijkheidsamplitude in de kwantummechanica?
Alle reacties Link kopieren
Knowledge without love inflates the ego and deceives the mind...
Jeetje Dishano.. meestal houd ik wel van een beetje rellen, maar dit is echt a sad story. Ik voel niet eens de behoefte om een kutgrap te maken.



Ik hoop voor je vrouw en kinderen dat je er uit komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 17:24:

[...]





Is ook een hele mooie... en Elle.. iedereen is liefde.. onze kern bestaat uit 100% pure liefde.. ook die van mij.. Liefde is de universele kracht die het universum in beweging zet.



Dat ik niet lief doe, is een tweede..



Bla, bla, bla. Niet zo slap lullen man. Zie onderstaand motto. Verschuil je niet achter 'ik doe wel bepaalde dingen, maar eigenlijk ben ik echt iemand anders'.



Wat je doet bepaalt en laat zien wie&wat je bent. Veel ingewikkelder is het niet.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
To,



Dus je wil uitzoeken waar t vandaan komt?

Ik heb wel een theorie voor je...je mag zelf bepalen of t op jou van toepassing is.

Jij krikt je ego op, door achter dat type vrouwen aan te lopen, en het streelt je ego als het je lukt...ergens ben je niet tevreden met je zelf, of met wat je hebt, en hier haal jij je voldoening uit, je shotje....want je klinkt als een aandachtsjunk.

Ik heb een zelfde soort type in de familie, en hij heeft me weleens uitgelegd waarom hij het doet, en er niet mee wil stoppen, hij is verslaafd aan aandacht, en waardering, en krijgt hier tijdelijk een beetje voldoening uit, naast de rest van z'n zelfbenoemde ellendige bestaan, dit is zijn manier om dat te ontvluchten, alleen dat is maar tijdelijk....daarom blijft hij terugvallen in dat gedrag, en is te beroerd om z'n werkelijke issues aan te pakken.



Ik zie weinig respect voor je eigen vrouw, want op een of andere manier hecht jij veel meer waarde aan IQ, en andere triviale zaken als het om emotie gaat....en blijkbaar minder aan andere eigenschappen....

Er is meer dan intelligentie/seks/lekkere wijven, etc..

Alleen, je hebt in een relatie, niets aan een hoog IQ als je een laag EQ hebt, en dat zie ik bij jou weer aan je posts....ook weinig empathie, want ook al voel je je wel schuldig, blijkbaar voel jij je niet schuldig genoeg als het om je gezin gaat, want jouw ego gaat voor, als jij maar je shotje krijgt, en dat is gewoonweg egoïstisch, meer kan ik er ook niet van maken, en dat moet je helemaal zelf weten, maar neem dan ook je verantwoordelijkheid.

Hoe je daar mee stopt? geef jezelf een schop onder de kont, en wees een echte vent,

O,f je gaat hier mee door en je neemt je verantwoording en wordt volwassen,

Of je stopt ermee, en wordt volwassen, en gaat op zoek naar echt geluk en een echte manier om je problemen op te lossen, want volgens mij is je gedrag een grote uitvlucht.

Maargoed t is maar een theorie.....
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 22 mei 2015 @ 20:50:

To,



Dus je wil uitzoeken waar t vandaan komt?

Ik heb wel een theorie voor je...je mag zelf bepalen of t op jou van toepassing is.

Jij krikt je ego op, door achter dat type vrouwen aan te lopen, en het streelt je ego als het je lukt...ergens ben je niet tevreden met je zelf, of met wat je hebt, en hier haal jij je voldoening uit, je shotje....want je klinkt als een aandachtsjunk.

Ik heb een zelfde soort type in de familie, en hij heeft me weleens uitgelegd waarom hij het doet, en er niet mee wil stoppen, hij is verslaafd aan aandacht, en waardering, en krijgt hier tijdelijk een beetje voldoening uit, naast de rest van z'n zelfbenoemde ellendige bestaan, dit is zijn manier om dat te ontvluchten, alleen dat is maar tijdelijk....daarom blijft hij terugvallen in dat gedrag, en is te beroerd om z'n werkelijke issues aan te pakken.



Ik zie weinig respect voor je eigen vrouw, want op een of andere manier hecht jij veel meer waarde aan IQ, en andere triviale zaken als het om emotie gaat....en blijkbaar minder aan andere eigenschappen....

Er is meer dan intelligentie/seks/lekkere wijven, etc.. alleen.

Je hebt niets aan een hoog IQ als je een laag EQ hebt, en dat zie ik bij jou weer aan je posts....ook weinig empathie, want ook al voel je je wel schuldig, blijkbaar voel jij je niet schuldig genoeg als het om je gezin gaat, want jouw ego gaat voor, als jij maar je shotje krijgt, en dat is gewoonweg egoïstisch, meer kan ik er ook niet van maken, en dat moet je helemaal zelf weten, maar neem dan ook je verantwoordelijkheid.

Hoe je daar mee stopt? geef jezelf een schop onder de kont, en wees een echte vecht, of je gaat hier mee door en je neemt je verantwoording en wordt volwassen, of je stopt ermee, en gaat op zoek naar echt geluk en een echte manier om je problemen op te lossen, want volgens mij is je gedrag een grote uitvlucht.

Maargoed t is maar een theorie.....Maar wel een hele goeie.
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Ik denk dat de intelectuele vrouwen sex met je gaan hebben om te zorgen dat t domme gekwak ophoudt.

Vind t goed van je dat je naar de dokter gaat. Een doorverwijzing is hier wel op zn plaats.

Denk dat je erg gaat schrikken van jezelf als je dit terug leest over een jaartje therapie.

Succes
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 18:36:

[...]





Hangt ervan af.. wat weet je van de waarschijnlijkheidsamplitude in de kwantummechanica?Wat weet jij ervan? Dit is je kans om je kennis eens te spuien en met gelijkgestemden te debatteren. Hoef je ook ff niet met iemand naar bed ;0)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Je strooit met dure termen, quote hier en daar wat grootheden, pareert vragen en opmerkingen en dat is allemaal leuk en aardig, maar het verdoezelt in de verste verte niet je gebrek aan ruggengraat.
Alle reacties Link kopieren
Dishano, heb je sinds je dit topic openďe aan het probleem kunnen werken? In hoeverre ben je bereid om dit probleem op te lossen.

Hoe zie jij de toekomst met je vrouw? Stel jezelf de vraag (heel eerlijk zijn tegen jezelf) of jij je over 20 jaar samen met haar ziet, waar en hoe je je leven het liefst ziet.

Denk je dat het (zonder vreemdgaan) haalbaar is om al die jaren samen te slijten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 23 mei 2015 @ 14:18:

Je strooit met dure termen, quote hier en daar wat grootheden, pareert vragen en opmerkingen en dat is allemaal leuk en aardig, maar het verdoezelt in de verste verte niet je gebrek aan ruggengraat.+1
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sterk het vermoeden dat je een heel laag zelfbeeld probeert te verdoezelen. Ten eerste ben je hier zo hard bezig om te bewijzen dat je echt wel heel slim bent. Verder zoek je een vrouw uit die blijkbaar je gelijke niet is qua intellect, zodat je haar makkelijk kunt devalueren en jij jezelf beter voelt. Ben je eigenlijk niet bang voor (intelligente) mensen? Want waarom neuk je alleen met die zogenaamde intellectuele vrouwen en waarom dan geen emotionele connectie? Waarom heb je geen vrienden? Ik neem aan dat je die niet hebt anders zou je dat bizarre excuus niet aandragen (vreemdgaan om intellectueel uitgedaagd te worden). Hoe dan ook, ik denk dat je echt wel wat therapie kunt gebruiken. Want jij bent niet die vrolijke vreemdganger zoals hier eerder beweerd werd.
Als je echt zo slim was ging je niet vreemd

http://www.nu.nl/wetensch ... -gaan-minder-vreemd-.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 18:36:

[...]





Hangt ervan af.. wat weet je van de waarschijnlijkheidsamplitude in de kwantummechanica?Wat heeft kwantummechanica met intelligentie te maken? 7de jaar universiteit, maar ik kan niets zeggen over kwantummechanica. Niet mijn expertise.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik merk dat ook bij mijn tante en mijn oom! Tante heeft ook VMBO gedaan en mijn oom is zo'n studiebol dat hij denkt te kunnen voorspellen wanneer de aardkloot vergaat. Die twee hebben vaak irritaties. Maar als jij je in haar interesses verdiept, doet zij misschien hetzelfde bij jou.



Je vrouw is waarschijnlijk een hartstikke leuke moeder en partner en dat jij vreemd gaat betekend alleen maar dat je zelf niet 100% uit je relatie haalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 17:00:

Maar de eerste stap is gezet.. ik ga woensdag naar mijn huisarts om te kijken of hij mij kan doorverwijzen.. wil nu ook echt weten waar dit dubbelzinnige gedrag van mij vandaan komt..Goede zet. Mij lijkt het vreemdgaan een vorm van compensatiegedrag te zijn. Een tegenwicht zoeken, bewust, hetzij onbewust voor een tekort dat je ervaart in je leven. Is verklaarbaar en logisch, dit gedrag, alleen maatschappelijk niet aanvaard (tenzij open relatie), waar je dus veel mee op het spel zet.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is gewoon de verkeerde prioriteiten hebben en denken dat alle snoepjes in de winkel van hem zijn. Dubbelzinnig gedrag komt uit een dubbelzinnig karakter.
quote:Dishano schreef op 22 mei 2015 @ 17:24:

[...]

iedereen is liefde.. onze kern bestaat uit 100% pure liefde.. ook die van mij.. Liefde is de universele kracht die het universum in beweging zet.









Wat een flauwekul. Hoe kom je op die braakzinnen? Geen wonder dat je vreemd gaat als er alleen banale onzin in je hoofd zit. Sta met beide benen op de grond en ga een goed gesprek aan met je vrouw. En wat je ook doet, verwek in ieder geval niet nog meer kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch geen excuus zoeken door naar de dokter te gaan he?

Maakt het i.m.o. alleen maar erger:

"Vrouw, ik ga al jaren vreemd, maar ik kan het niet helpen, ik ben gewoon ziek" ??

zo zwak en helemaal niet slim.

Nee hoor, gewoon de daden inzien. En voor je onrust misschien hulp zoeken? Maar niet voor je vreemdgaanpraktijken, dat is altijd nog een keus. Nooit gaat die lul van jou per ongeluk in een ander, keus heb je altijd.

ook het excuus dat je door het vreemdgaan jij geen ruzie zoekt met je vrouw...

Zo dom dat je denkt dat daar iemand intrapt, en ik geloof echt niet dat je niet beter weet.

kom op wees een vent, ga boeten voor je fouten en maak schoon schip...
quote:bungaa schreef op 24 mei 2015 @ 13:23:

Nooit gaat die lul van jou per ongeluk in een ander,Maar... maar... het universum wordt gedreven door liefde... en zijn lul zweeft ook door het universum op zoek naar liefde....
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 24 mei 2015 @ 13:29:

[...]





Maar... maar... het universum wordt gedreven door liefde... en zijn lul zweeft ook door het universum op zoek naar liefde....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven