Voor alle wakkeren. Klets hier gezellig mee in Café Wakker,

12-04-2015 01:24 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 mei 2015 @ 12:49:

Wow Cat, dat is een druk weekend zeg!!! Heb jij niet dat je na stappen weer moet bijkomen?



Ora, moet jij nog rustig aan doen?



Geweldig Passie van je zoon, scheelt je een hoop tijd straks en een hele strijkwas minder. Leer ze allemaal strijken en dan hou jij nog lekker wat tijd over



Passie, zie je Whatsapp, moet je wat vragen maar de vraag is te lang om WAen, mail doen of even bellen?vandaag of morgen als je tijd hebt? Is even belangrijk hahahaha.Nou, ik moet wel bijkomen ja, maar dat betekent meestal gewoon uitslapen en vroeg weer naar bed ;) En tegenwoordig zijn wij na het stappen ook al rond 1uur weer thuis. Vroeger was dat half 6
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Oh en belijdenis is zondagochtend in de kerk. Simpel gezegd houdt het in dat ik ten overstaan van een volle kerk uitspreek dat ik gelovig ben en wat ik dan precies geloof. Nogal een stap voor iemand die jarenlang voor zijn vrienden verborgen heeft gehouden dat ze christelijk is
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Crazycatlady schreef op 22 mei 2015 @ 13:19:

Oh en belijdenis is zondagochtend in de kerk. Simpel gezegd houdt het in dat ik ten overstaan van een volle kerk uitspreek dat ik gelovig ben en wat ik dan precies geloof. Nogal een stap voor iemand die jarenlang voor zijn vrienden verborgen heeft gehouden dat ze christelijk is



Heel veel plezier zondag met de belijdenis en het feestje erna! Spannende dag!



@ Mylene, ja ik kan ook weinig anders. Ik heb net boodschappen gedaan en lig nu plat. Ik woon heel dichtbij de winkel maar kost nog best veel energie. Het is echt vreselijk om zo weinig te kunnen en om overal iemand voor te moeten vragen. Ze doen het allemaal graag want nu kunnen ze ook eens iets voor mij doen. Maar iedere dag een stapje vooruit, probeer ieder dag een huishoudelijk klusje te doen. En kom er nu achter dat de hulp van de thuiszorg niet zo goed kan poetsen en alleen voor het oog schoonmaakt. Kom dikke stofdraden in de radiator tegen, spinnenwebben onder de tafel, viezigheid in de wasmachine en in al weken niet verplaatste kattenspeeltjes heel vaak ben ik niet in dezelfde kamer als haar dus dan zie ik niet wat ze doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazycatlady schreef op 22 mei 2015 @ 13:19:

Oh en belijdenis is zondagochtend in de kerk. Simpel gezegd houdt het in dat ik ten overstaan van een volle kerk uitspreek dat ik gelovig ben en wat ik dan precies geloof. Nogal een stap voor iemand die jarenlang voor zijn vrienden verborgen heeft gehouden dat ze christelijk is Wat goed zeg, ja een bijzondere dag dan voor je. Wat was de reden dat je het voor je vrienden verborgen hebt gehouden (als je het liever niet op het forum zet, dan zeker niet doen he!)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ora, ja verschrikkelijk als je afhankelijk bent van anderen. Erg frustrerend. Toch denk ik dat je het moet uitspreken naar je TZ hulp en anders even te bellen met haar manager om een evaluatiegesprek aan te gaan. Dat de verwachtingen en wat je mag verwachten weer op 1 lijn zit.



In mijn gemeente heb je ook buurthulp, via een organisatie van de gemeente die je nog extra met dingen kunnen helpen, wat gratis is. Misschien kan je even kijken of zoiets ook bij jou is. Je kan die vraag gewoon stellen bij je gemeente en/of wijkteams.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 mei 2015 @ 13:57:

[...]





Wat goed zeg, ja een bijzondere dag dan voor je. Wat was de reden dat je het voor je vrienden verborgen hebt gehouden (als je het liever niet op het forum zet, dan zeker niet doen he!)Vrienden zijn allemaal full-time anti-christen. Ik woon ongeveer middenin de bible-belt, en het beeld wat ze hier van een christen hebben is nogal anders als dat wat een normaal mens heeft (zwarte kousen, lange rok en hoed, 3x naar de kerk op zondag, hekel aan iedereen die niet christelijk is en dwingt iedereen om ook gelovig te worden) inmiddels weten veel vrienden het wel en mijn beste vriendin komt zondag ook naar de dienst, maar is dus meer om te voorkomen dat ik telkens al die vooroordelen kan gaan zitten ontkrachten. Want die mensen van de zwarte kousen zijn nou niet echt bepaald een 'normale' christen
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren




Iemand een stukje taart? Ben jarig vandaag



Iedereen een fijn weekeind gewenst verder!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 mei 2015 @ 14:08:

[afbeelding]



Iemand een stukje taart? Ben jarig vandaag



Iedereen een fijn weekeind gewenst verder!



Grr... Dat plaatjes pakken lukt me ook echt zelden fatsoenlijk.

Anyway, aanbod voor taart blijft staan
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd Ingel!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Alle reacties Link kopieren
Van harte met je verjaardag Ingelke!



En catlady, vast fijne zondag en leuk Renesse-uitje gewenst!
Ingel een dikke proficiat







Cat een heel fijn weekend. Ik heb niet veel plannen dit weekend. Alleen zondagavond als vrijwilliger meehelpen bij een festival.
Alle reacties Link kopieren
He Ingeltje, van harte meis, lekkere dag heb je uitgezocht met dit mooie weer!

Fijne dag nog verder!



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 mei 2015 @ 14:15:

[...]





Grr... Dat plaatjes pakken lukt me ook echt zelden fatsoenlijk.

Anyway, aanbod voor taart blijft staan



Weet je wat het is?



Je hebt staan htpp// htpp//



Wat je moet doen, je klikt op het bergje met het zonnetje, haal daar de htpp weg (alles leeg halen) en zet jouw link erin.



Wat ook kan; [img] hier dan je link, geen spatie aan de voor en achterkant en dan erachter [/img]



dan lukt het ook. Succes, heb nu wel trek gekregen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Inge, van harte gefeliciteerd!



Ik ben net terug van de verjaardag van de buurman.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon door met de rode wijn heur.
Alle reacties Link kopieren
He Jo wat ben je vroeg en dan bedoel ik niet de tinto maar in dit topic hoor
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, ben met allebei vroeg. En de wijn en dit topic



Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Nou, het begint weer op gang te komen. Heb af en toe een pijnaanval en dan is eten weer even van slag. Alleen duurde dat nu wel erg lang. Maandag weer contact gehad met dietiste zkh en we verhogen de Nutridrink weer even en anders verspreid over de dag. Jammere is dat steeds als ik wat aangekomen ben, er weer wat tussenkomt. Dus was zaterdag weer terug bij 40,3 kg

Eten begint weer te komen. Haha mezelf vandaag getrakteerd op 3 gebakjes van beste bakker in town en er net al 2 op. Ga nu bakje nasi van m'n vriendin warm maken en wat pindasaus maken. Omhoog dus maar weer met de kg's.

Verder bijna klaar met tandenrenovatie en da's fijn (als moeten er nog 6 getrokken worden).



Je dagje a'dam klonk wel heerlijk! Dagen met gouden randjes zijn dat!
Alle reacties Link kopieren
Brood en vlees zijn jammergenoeg steeds de laatste dingen die lukken qua eten.
Alle reacties Link kopieren
Jo, ook jij bent uitgegumd in het modtopic, niet gelezen wat er stond dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg aan BP of ze niet moe werd van haarzelf want ze had weer een heel epistel om haarzelf te verdedigen.



Blijf proberen thee! Ik hoop dat je binnenkort weer op de 44 zit.

Weet je wat lekker is? Slagroomcornetto's van AH. En ik hou niet eens van ijs...
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ze niet omdat ik er te dik van word dus je moet het echt een keer proberen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Cornetto's zijn niet mijn favoriet (ik vind zeg maar die koekjes van kinderhoorntjes lekkerder) maar klinkt wel als de moeite om eens te proberen. Als het weer morgen meezit had ik even AH al in de planning staan.



Nou 44 zal niet zo snel gaan vrees ik maar ik doe m'n best en blijf mezelf steeds van alles aanbieden. Ik heb niet eens de hoop dat ik ooit weer terug op 63 kom maar voorlopig zou ik al blij zijn met 50.



Even naar m'n pindasaus kijken!
Alle reacties Link kopieren
En als de tandbehandelingen achter de rug zijn ga ik weer eens lekker naar m'n ouders, weekje of zo als er vervoer geregeld kan worden. Kijk er erg naar uit, blijft soms jammer dat ze zo ver weg wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, jammer is dat he.

Zou fijn zijn als jullie dichter bij elkaar zouden wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven