Festival maatjes

22-05-2015 20:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



ik ben op zoek naar een leuke spontane groep vlotte meiden tussen de 24 en 35 jaar, waarmee we naar wat festivals toe kunnen of avondjes kunnen gaan stappen!



Zelf kom ik uit de omgeving Doetinchem-Zutphen (afstand geen probleem), ben ik 26 jaar oud, samenwonend en al een paar jaar mama, maar nog lang geen huismus. Helaas zijn mijn vriendinnen zich druk aan het settelen, zwanger of niet te porren voor een tof festival.



Lijkt je het ook gezellig om met wat meiden op pad te gaan, dan lees ik graag je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren opende je hetzelfde topic, misschien kun je daarin beter verder schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, maar daar waren nog geen reacties, vandaar dat verder schrijven weinig zin heeft (anders was dat wel gebeurd).



Dus heb ik opnieuw een topic geplaatst! :-)
Alle reacties Link kopieren
En als er hier geen reacties komen, ga je dan morgen weer een nieuw topic openen?

Een tip; als je een post plaatst in een topic, komt deze vanzelf weer bovenaan te staan. Op die manier blijft je topic onder de aandacht maar voorkom je forumvervuiling
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Je berichtje spreekt me wel aan, alleen, ik kom uit Haarlem. Misschien een beetje uit de buurt, maar festivals zijn vaak wel wat centraal toch. Ik heb toevallig wel een vriendinnetje in Zutphen wonen, misschien is dat wel te doen dan? Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven