Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:chantalhuissen schreef op 22 mei 2015 @ 00:09:

Ik zag net toch iets raars voorbijkomen op facebook. Een dingetje en dan kan je uitrekenen wanneer je sterfdag is. O die heb ik vaker gezien, en al eens geprobeerd, ik geloof dat mijn sterfdag al achter me ligt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:chantalhuissen schreef op 22 mei 2015 @ 00:09:

Ik zag net toch iets raars voorbijkomen op facebook. Een dingetje en dan kan je uitrekenen wanneer je sterfdag is. Dat soort testen zie ik elke dag voorbij komen. Je kunt ook uitrekenen welke kleur je bent, welk dier enz.
Alle reacties Link kopieren
Je zal maar als blauwe aarsmaad uit die testen komen!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 21 mei 2015 @ 22:20:

[...]





Weet ik.

En dan had ik hoe ik het hier neerschreef al anders gezet en niet letterlijk overgenomen van haar FB.

Maar was jij dan ook niet nieuwsgierig naar wat er dan was?

Ik was te lui om te PB-en

En dan denk ik, als het iets is wat me aangaat dan stuurt diegene mij wel een PB met "moet je nou toch eens horen..."Nou, ik was wel nieuwsgierig ja.. maar was even druk en dan raak ik zo'n bericht weer kwijt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:chantalhuissen schreef op 22 mei 2015 @ 00:09:

Ik zag net toch iets raars voorbijkomen op facebook. Een dingetje en dan kan je uitrekenen wanneer je sterfdag is. die heb ik al heel vaak gezien en dan vooral door kinderen. Ik snap hun gevoel van 'onschendbaarheid', maar krijg er wel de kriebels van
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
ik heb een meisje op mijn facebook en liked werkelijk al die verschrikkelijke qoutes

maar van de week had ze er eentje over vroeger in mijn tijd was je de baas als je de meeste knikkers had.

kind is 13



en ik heb er 1 die is altijd ziek zwak misselijk of achtergesteld. voel me doodziek wens jullie wel een fijne dag.

dit is de laatste keer dat jullie mij op facebook zien ben het leven zat en dan een paar uur daarna leef nog hoor heb even gepraat met bep en zie het weer helemaal zitten.heb nu haar berichten op verborgen staan .
Alle reacties Link kopieren
Ook fijn, vroegere 'vriendinnen' die continue gemene quotes plaatsen waarvan je weet dat het over jou gaat. Krijg ik dan via via te zien, want ik heb ze geblockt. Wat zijn we, 12?
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 22 mei 2015 @ 11:18:

Ook fijn, vroegere 'vriendinnen' die continue gemene quotes plaatsen waarvan je weet dat het over jou gaat. Krijg ik dan via via te zien, want ik heb ze geblockt. Wat zijn we, 12?



Als jij ze geblockt hebt kun je dat ook niet via via zien. Je ziet nl helemaal niks meer van deze persoon.

Of deze vriendinnen moeten haar qoutes hebben gekopierd.

Weet je dus zeker dat je ze goed geblockt hebt?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik leg me verkeerd uit geloof ik, ik hoorde van iemand anders dat ze dat geplaatst hadden, met screenshot erbij. Heb die persoon ook gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb, maar toen had ik het wel al gezien natuurlijk.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 22 mei 2015 @ 11:39:

Ik leg me verkeerd uit geloof ik, ik hoorde van iemand anders dat ze dat geplaatst hadden, met screenshot erbij. Heb die persoon ook gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb, maar toen had ik het wel al gezien natuurlijk.



Ah zo. Nee snap ik dat je daar niet op zit te wachten. Je hebt het mens immers niet voor niks geblockt.

Wat een triest figuur ook om zoiets te plaatsen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe weet je zo zeker dat het over jou gaat? Je kunt je ook dingen aantrekken, waar je verder niets mee hoeft, natuurlijk. Je hebt ze niet op facebook, dus waarom zouden ze zoiets over jou posten? Voor jou posten?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nou, ze hebben maar een hekel aan 1 persoon en dat ben ik... Dus tsja. Trek het me ook niet echt aan hoor, vind het alleen kinderachtig.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 22 mei 2015 @ 08:57:

[...]





Nou, ik was wel nieuwsgierig ja.. maar was even druk en dan raak ik zo'n bericht weer kwijt.



Ze doet het in ieder geval vaker. Cryptische berichten waarvan je nieuwsgierig wordt.

Maar ik ben dan te koppig om te gaan PB-en hahahah.

Zegt meer over mij dan over haar denk ik.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 'n hekel aan dat tegenwoordig de meeste quotes & jokes sites doorlinken naar externe pagina's als je de hele quote/joke wil lezen. En daar dan ook nog niet eens op 1 pagina, maar moet je nog een paar keer doorklikken. Ja, ik kan ook gewoon niet kijken, maar soms ben ik gewoon te nieuwsgierig
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ja of van die top 10 lijstjes. 10 x doorklikken en heeeeel goed je best doen om niet op de reclame te klikken die 90 % van de pagina beslaat.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Is dit een nieuwe trend of zo? Mijn hele tijdlijn staat vol met de idiootste evenementen:

'WK Shetlandpony gooien'

'Verstop je paard in de ikea'

'Studioshoot met je tosti'

'Linkshandig diepzeeknikkeren'

'WK grassprieten tellen'



De eerste keer kon ik er nog wel om grijnzen, maar bij de 100e...
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Het begint inderdaad heel flauw te worden

Ik heb nu ook al banaanwerpen gezien en fotoshoot met je tosti.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 26 mei 2015 @ 11:51:

Is dit een nieuwe trend of zo? Mijn hele tijdlijn staat vol met de idiootste evenementen:

'WK Shetlandpony gooien'

'Verstop je paard in de ikea'

'Studioshoot met je tosti'

'Linkshandig diepzeeknikkeren'

'WK grassprieten tellen'



De eerste keer kon ik er nog wel om grijnzen, maar bij de 100e...



Ja ik ben er nu ook wel klaar mee.

De eerste 2x was het grappig, nu niet meer.

Zie ze gelukkig alleen nog maar bij pubernichtje. Maar die gaat al naar 20 heen dus nu is het wel klaar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Stofmuis schreef op 26 mei 2015 @ 11:51:

Is dit een nieuwe trend of zo? Mijn hele tijdlijn staat vol met de idiootste evenementen:

'WK Shetlandpony gooien'

'Verstop je paard in de ikea'

'Studioshoot met je tosti'

'Linkshandig diepzeeknikkeren'

'WK grassprieten tellen'



De eerste keer kon ik er nog wel om grijnzen, maar bij de 100e...



Je hebt 'm misschien wel voorbij zien komen: de Facebookpagina 'Studioshoot met je paard'. De afgelopen 24 uur ging de pagina viral en verzamelde meer dan 20.000 likes. Maar de pagina is een kopie, waar de fotografe die de echte pagina oprichtte helemaal niet blij mee is. Wat kan je daar tegen doen?



Een paar weken geleden richtte dierenfotografe Hilde van der Heijden een evenementenpagina op: Studioshoot met je paard. Al snel werd de pagina overladen door grappenmakers. "Ik had 11.000 deelnemers en berichten van mensen die ik niet kende over slachtpaarden en allemaal rare grapjes", zegt Hilde.

Bron en nog meer info: http://nos.nl/op3/artikel/2036890-studi ... likes.html
Alle reacties Link kopieren
Ja dat met die bananen toestanden word hier om de spreekwoordelijke hoek ook iets van georganiseer. Ruilen en gooien. Ik was erg verbaasd
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Huh? Ik heb die bananentoestand niet meegekregen. Zijn dat echte evenementen die aangemaakt worden?
Is dat ook van die dame die handoplegging bij honden doet en haar eigen hond als kapsel heeft aangewend, waarvan de pagina vol slecht gespelde onzin staat? Lijkt nogal overduidelijk nep, maar dan ontgaat mij wat de enorme lol is. Slecht gespelde berichten produceren kan ik ook, boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat helemaal niet, waar jullie het over hebben!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Zag van 't weekend een evenement voorbij komen van de zonsverduistering in 2081. De vrienden die aangemeld staan om deel te nemen zijn in dat jaar dik over de 100.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Haha, zag net dit op mijn tijdlijn voorbij komen:

"Pech voor tienduizenden mensen die zich hebben opgegeven voor 'WK poortje springen'. Nederlandse Spoorwegen reageert: "Das nou toevallig, op diezelfde dag hebben we ook het Nederlands Open Boetes Uitschrijven.""





http://www.telegraaf.nl/b ... utm_campaign=facebookpage

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven