nieuwe laptop vol met reclame

22-05-2015 19:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, ik heb er tot nu niets vreemds mee gedaan maar ik krijg nu continu reclame pop ups in scherm, heel irritant en bijna niet werkbaar.



De laptop heeft Windows 8 en omdat ik daar niet bekend mee ben hoop ik dat iemand hier een simpele, snelle en doeltreffende oplossing heeft.

Ik heb al gegoogled maar zie door de bomen het bos niet meer



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Download adblock en installeer die en je bent er vanaf ( althans werkt bij mij wel op een macbook, ben met windhoos niet bekend)
Alle reacties Link kopieren
Adblocker zorgde bij mij voor alleen maar meer reclames...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ga er mee terug, mag de leverancier het oplossen.
Niet geschoten is altijd mis
welk merk?
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend zeg. En welke browser gebruik je?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je even naar je Configuratiescherm gaat dan staat daar als het goed is een kopje met 'Programma's'



Scroll daar eens doorheen en soms kan je de veroorzaker van de spam er zo uitpikken en verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft er bij het installeren van je webbrowser (internet explorer, google chrome of een andere browser ergens een standaard vinkje gestaan waardoor iets extra's geïnstalleerd is, bijvoorbeeld Bing. Bijna alle programma's installeren dat ongevraagd, tenzij je het wegvinkt. Ook bijvoorbeeld als je adobe installeert, wordt er iets van reclame meegeinstalleerd, tenzij je het uitvinkt. Dat geeft allemaal altijd een hoop zooi en reclame. Kijk inderdaad eens bij programma's wat er allemaal geïnstalleerd is, en verwijder de zaken die die reclame geven.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie tips. Ik heb net inderdaad even bij de programma's gekeken en wat dingen verwijderd, ook de chrome heb ik er weer afgegooid.

In internet Explorer tot nu geen reclame meer gezien. Hoop dat t zo blijft.
Alle reacties Link kopieren
Heb je soms een Lenovo laptop gekocht?

Die zitten namelijk vol met reclame shit!

Hier is een stuk hoe je het een beetje kunt verwijderen:



http://www.apparata.nl/ni ... an-je-lenovo-laptop-11667



Maar eigenlijk moet je dat merk gewoon niet meer kopen.

Zij haten hun klanten!
Alle reacties Link kopieren
Wat nog erger is Lenovo laptops zitten ook nog vol met spyware.

Wanneer je dat er af wilt hebben mag je elf gaan klooien met een tooltje van Lenovo.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Het is een lenovo 🙈

Ik zal de link even bekijken en welk tooltje heb je het over bitje 93?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven