sportieve/actievelingen omg Amersfoort!

24-05-2015 13:20 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Haai,

Nu de zon weer aan het schijnen is begint het bij mij weer te kriebelen en wil ik graag naar buiten actieve dingen gaan doen!

Er is alleen niemand in mijn vriendenkring die deze kriebel ook voelt, en het lijkt me ontzettend leuk om nieuwe dingen te proberen met anderen.

Wat mij heel erg leuk lijkt is een keertje een SUP les te volgen of windsurfen (heb ik een keer gedaan op vakantie, was erg leuk), kanoën, wandelen, fietsen, rolschaatsen of skaten, een keer gaan paardrijden, stuk van het blotevoetenpad lopen, noem maar op!

De meeste dingen zijn nieuw voor mij, ik ben zelf ook echt niet mega sportief (wel redelijk) en hou ook erg van lekker eten en chocola ;) dus jij hoeft ook niet mega sportief te zijn. Maar als jij ook eens nieuwe, andere dingen wilt proberen die niet al te veel geld kosten, waarom niet met z`n tweeën, of drieën, of vieren?



Ik woon zelf in Amersfoort en ben 33 jaar, en ook als je iets anders wilt ondernemen, museum, terrasje, festival, bioscoop, theeleuten dan ben je ook welkom om te reageren



Groetjes,

Jitske sportmuts@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven