(Stap)vriendinnen gezocht Haarlem e.o

22-02-2015 23:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben een 33-jarige vrouw die graag in contact komt met gezellige, spontane en sociale vrouwen uit de omgeving Haarlem.



Ik ben single en zoek leuke vriendinnen om gezellig af te spreken. Bijvoorbeeld naar de kroeg, een terrasje pakken, te gaan winkelen en/of met de honden wandelen aan het strand.



Klinkt dit jou leuk? Reageer op contactgezochtviva@gmail.com en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wat een leuk topic! Het is inmiddels alweer even geleden, maar zou ik ook kunnen aansluiten? Vinden jullie het ook leuk om naar een feest of festival te gaan? Ik ben wel getrouwd en heb 2 kinderen, maar die laat ik letterlijk en figuurlijk thuis als ik ga stappen :-). Ik hoor het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnetje_78 schreef op 19 mei 2015 @ 15:40:

Hoi dames,



Wat een leuk topic! Het is inmiddels alweer even geleden, maar zou ik ook kunnen aansluiten? Vinden jullie het ook leuk om naar een feest of festival te gaan? Ik ben wel getrouwd en heb 2 kinderen, maar die laat ik letterlijk en figuurlijk thuis als ik ga stappen :-). Ik hoor het graag!



Groetjes!



Hoi Zonnetje,



Stuur even een privémailtje, als je wil!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend in haarlem. We hebben geen kinderen. Graag zou ik vriendinnen willen ontmoeten om leuke dingen mee te doen en vooral veel lol mee te hebben :-)

Mijn emailadres is: Linda_schippers@hotmail.com



Groetjes linda
Alle reacties Link kopieren
hoi linda,



ik mail je vanavond even!



greets
Alle reacties Link kopieren
Hoi dvb,



Ik heb nog geen email ontvangen. Voor de zekerheid, tussen linda en schippers moet een laag streepje _



Groetjes linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven