Andijvie vraag: Schoonmaak azijn paarse fles voor de WC?

24-05-2015 22:11 6 berichten
De wc reiniger is op dus ik dacht ik gebruik schoonmaak azijn maar nu twijfel ik toch omdat er op de fles staat dat je het niet bij kalkhoudende dingen mag gebruiken. Daarvoor hebben ze een groene fles met schoonmaak azijn.

Nu zal het bij een WC wel meevallen met kalk maar er zit dus wel water in dus vandaar de twijfel. Het is als ik mij niet vergis een fles van de action.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch gewoon schoonmaakazijn met een geurtje? (lavendel meen ik)
De paarse schoonmaakazijn ruikt naar lavendel (nouja.... ) maar is verder gewoon schoonmaakazijn. En met kalkhoudende dingen bedoelen ze bepaalde aanrechtbladen en vloertegels. Maar als die kalk bevatten zou je dat waarschijnlijk wel weten. Schoonmaakazijn lost kalk namelijk op, dat is de grap nou net van schoonmaakazijn. Dus tenzij jouw wc pot van kalk gemaakt is, kun je die fles rustig gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
De bedoeling is toch ook om met de azijn de kalk weg te halen?



Maar eh, de wc-reiniger is op en het is zondagavond. Kan je niet gewoon wachten met poetsen tot dinsdagochtend en dan even nieuwe halen? In godsnaam vrouw, leg die zwabber weg, schenk een glas wijn in en ga op die bank zitten!
Zeg maar Spijker.
Ik was niet van plan om te gaan schrobben hoor maar ik dacht gewoon even met een doekje erover, wat schoonmaak azijn erin, nachtje laten weken en dan ruikt het morgen weer lekker fris als ik bezoek krijg.



En ja het is inderdaad met lavendel geur.
Alle reacties Link kopieren
zolang je schoonmaakazijn niet gebruikt om de sla aan te maken kun je hem overal voor gebruiken.

En buiten het speciale geurtje zijn schoonmaakmiddelen of ze nu voor de badkamer, keuken of wc zijn allemaal hetzelfde
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven