Terug op de markt; nitwit m.b.t. daten

22-08-2012 23:54 2455 berichten
Ik ben sinds ruim 3 maanden weer vrijgezel, nadat ik ben bedrogen door mijn ex. In de stellige overtuiging dat ik minimaal een jaar alleen zal blijven, want ik ben enorm gekwetst door hem.

Twee weken geleden onverwachts uitgevraagd door iemand met wie ik al langer een klik had en een eerste en tweede date gehad. Vooral de geestelijke klik was heel sterk, en ik voelde zelfs een lichte kriebel bij de afscheidszoen. Afgelopen maandag belde hij me nog, en gaf aan me heel graag deze week te zien. Vindt me aantrekkelijk, etc. Wegens drukke agenda wordt afspreken lastig, maar normaliter sturen we elkaar af en toe een berichtje.



Máár het is na dit gesprek volledig stil. Ik stuurde twee berichtjes en krijg geen antwoord. Aangezien ik een enorme nitwit ben op dit gebied, vraag ik jullie wat dit kan betekenen..

haal die glazen bol maar tevoorschijn



P.s. Het is een serieuze vraag...helaas
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 23-08-2012 00:01
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh het is een oude post, haha.
Heeee Lilly!!



Eindelijk weer eens ingelogd, al in geen tijden meer gedaan. Lees wel op het forum mee hoor maar daar blijft het altijd bij. Vandaag eens dit topic opgezocht en zag dat je vorige maand gereageerd hebt. Wat leuk, heb nog wel aan je gedacht hoor. Het is alweer een half jaar geleden dat je getrouwd bent en wat fijn dat het zo'n superdag was. Nog een erg verlate felicitatie met je huwelijk en ik duim voor je dat er snel een bekroning aandient.

Spannend hoor, elke maand weer afwachten of het gelukt is. Zijn jullie er veel mee bezig of laat je het een beetje op z'n beloop?



Het zou leuk zijn om van Julus weer eens wat te horen maar ik denk dat ze helemaal verdwenen is. Misschien een andere nick aangenomen? Ik hoop dat ze nog steeds gelukkig is met haar liefde en dat het haar goed gaat.



Hier hebben we afgelopen weekend gevierd dat we elkaar twee jaar kennen. In juli pas echt twee jaar verkering maar we waren vanaf de eerste openingszin al zo lekker aan de klets bijna elke dag dat we de officiele datum maar wegstrepen voor het gemak

Nog steeds blij en gelukkig met elkaar, het kabbelt lekker rustig door en ik kan geen moment voor de geest halen dat ik hem achter het behang kon plakken en andersom ook niet geloof ik

Van onze toekomstplannen is nog niet heel veel concreet gemaakt helaas. Nog steeds samenwoonplannen en dat gaat echt wel door maar onze plannen om zijn huis te koop te zetten hebben wat achterstand opgelopen. Ik zit al bijna een half jaar in de ziektewet vanwege rug en nek klachten, daardoor hebben we ook niet veel kunnen klussen. Het lijkt iets beter te gaan nu na het nodige 'gekraak' en fysio en omdat we toch graag deze zomer een te koop bord erin willen zijn we sinds een paar weken weer rustig aan aan de slag gegaan en gister hebben we een afspraak bij de makelaar gemaakt. Die komt volgende week kijken en dan nog wat kleine klusjes en dan hopelijk foto en bezichtiging klaar over een aantal weken.

Als het verkocht is trekt hij officieel bij ons in en daarna gaan we rustig kijken of hier in de buurt wat leuks vrij komt.

En trouwen uiteraard Maar dat is allemaal niet aan de orde zolang het nog niet verkocht is. 'De vraag' is dus ook nog niet gesteld behalve de talloze keren tussen neus en lippen door Maar zolang het niet op één knie is verander ik mijn facebook status nog niet

Wel leuk om alvast een beetje te orienteren hoor, locaties, kleding, wat wel en wat niet. Soms ben ik daar best even een verloren uurtje mee bezig. Kan het maar vast een beetje op een rijtje hebben voor tegen die tijd toch?



Dit jaar gaan we met de kinderen op vliegvakantie. Voor hun de eerste keer en een grote wens van mij. Met ex was daar nooit tijd en geld voor en nu kan het wel dus besloten om te boeken. We kijken er allemaal erg naar uit en het leuke is dat we met mijn eigen maatschappij vliegen dus eindelijk kan laten zien wat ik daarboven nu allemaal doe. Hoop dat ik snel weer zelf aan het werk kan trouwens. Heb vervangend kantoorwerk, leuk maar liever weer pijnvrij de lucht in.



Ik wens jou heel veel succes met alles Lilly, laat nog eens horen als je dit leest. Ik zal hier ook weer af en toe eens spieken
Lilly, goed nieuws! Je krijgt de groetjes van Julus, en het gaat goed met haar. Wil je je privéberichten box aanzetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik miste Julus al, Julus als je mee leest er word aan je gedacht en goede wensen jouw kant op gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Julus, wat super dat je nog leest hier Ben zo blij wat te horen over je, toch nog weleens aan je gedacht hoor en aan Stimpy!!



Stimpy ik antwoord ergens volg wk waars weer uitgebreid. Nu op vakantie tot en met deze week heerlijk genieten samen



Als goed is, staan mn instellingen nu goed Julus, ik denk wel dat ik nu berichten kan ontvangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven