Koffie (of iets anders) in Hamburg?

25-05-2015 12:55 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanaf juni 7 maanden in Hamburg werken. Nu ken ik daar, buiten wat collega's, nog niemand. Het lijkt mij zo fijn om zo af en toe eens een kopje koffie met iemand te drinken en "gewoon" Nederlands te kunnen praten, dus ik hoopte dat er misschien forummers zijn die in Hamburg wonen en nog ruimte hebben voor een extra sociaal contact.



Ik ben begin 30, hou van theater, sporten, koken en goed eten, maar probeer ook graag nieuwe dingen Heb nu een huisje in Hamburg Ottensen, maar dat kan in de toekomst nog veranderen.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er niet, maar ben er een paar keer voor mijn werk geweest en ik vond het zo'n leuke stad! Heb niet zoveel met Duitsers maar vond ze daar allemaal zo aardig en gezellig. Komt vast snel goed met nieuwe sociale contacten. Er zitten veel expats ook, van allerlei nationaliteiten, dus dat is leuk. Ik ken verschillende mensen die er tijdelijk gingen wonen en nooit meer terug zijn gekomen Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
UP!



Ja hoor, daar ben ik weer. Inmiddels zit ik alweer een poosje in Hamburg en heb ik te horen gekregen dat mijn contract in ieder geval verlengd gaat worden tot september. Nu heb ik inmiddels heel goed contact opgebouwd met met mijn collega's hier. (Echt, ik heb mij nog nooit ergens zó thuis gevoeld!), maar begin langzaam maar zeker toch steeds meer behoefte te krijgen aan contact buiten het theater.



Dus bij deze nog een keer mijn oproep: wie zou het leuk vinden om eens een kopje koffie te gaan drinken in Hamburg?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er nog steeds niet maar leuk om te horen dat het zo goed bevalt! Leuke stad hè! Ik wil het zeker nog een keer niet-werkgerelateerd bezoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven