Gezocht: vriendinnen Den Bosch

26-03-2015 21:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!



Ik ben 25 en woon sinds kort met mijn vriend samen in Den Bosch vanwege ons werk.

Aangezien ik hier niet echt bekend ben lijkt het me leuk om een aantal leuke meiden te leren kennen.

Het lijkt me leuke om samen terrasje te pakken, thee/wijntjes drinken, bios, sporten etc..

Lijkt het je leuk? Stuur me dan een berichtje



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat leuk om dit berichtje te lezen! Heel herkenbaar: ik ben 25 jaar en woon ook sinds kort samen in Den Bosch.

Ik ken hier verder ook nog niemand en dus lijkt het erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen!

Ik ben benieuwd of meer meiden met hetzelfde "probleem" zitten en we misschien een keer een drankje kunnen pakken.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linda,

Leuk dat je reageert

Misschien dat je me even een mailtje kan sturen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en gegevens kunnen uitwisselen enzo. Mijn adres is: gonnekevandongen@gmail.com

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Inderdaad een heel herkenbaar verhaal! Ik ben 21 jaar en woon en werk sinds een paar maanden ook in Den Bosch. Op een aantal collega's na ken ik verder niemand in Den Bosch. Daarom zou ik graag nieuwe mensen willen leren kennen!



Groetjes,

Leonie
Alle reacties Link kopieren
Dag Meiden,



Ik woon nu nog in Eindhoven maar heb plannen om weer dichterbij Den Bosch te komen wonen. Om alvast wat contacten te leggen met meiden in Den Bosch heb ik een facebookpagina aangemaakt om samen uitjes te kunnen plannen. De pagina heet "vrienden den bosch en omgeving". Ik ben voor Eindhoven ook lid van zo'n facebookpagina en het is erg handig om zo activiteiten te organiseren etc.
Realtief oud topic maar ik reageer toch nog even:



Ik wil ook graag terrasje pakken, thee/wijntjes drinken, bios, sporten etc. met leuke meiden in Den Bosch!

Dus als er nog interesse is in bovenstaande dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
@my87do

Ik kan de facebookpagina niet vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven