Mode & Beauty
alle pijlers
Tips gezocht.. ik zie er zo snel moe uit
woensdag 27 augustus 2008 om 20:50
De titel zegt het al. Ik zie er ontzettend snel moe uit. Ik hoef maar een nachtje slecht te slapen en het is aan me te zien. Vooral mijn ogen staan dan ''moe''.
Ik ben op zoek naar iets wat me een frissere blik geeft op zo'n moment.
Iemand tips???
Ik ben op zoek naar iets wat me een frissere blik geeft op zo'n moment.
Iemand tips???
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
woensdag 27 augustus 2008 om 21:00
Ik heb er al mee in m'n handen gestaan maar twijfelde, hij is 15 euro en dat vond ik best een boel geld dus toch maar niet gedaan. Ik denk dat ik het morgen toch maar te kopen. Wordt een beetje gek van de vragen of het wel goed met me gaat
woensdag 27 augustus 2008 om 21:09
Het zijn bij mij niet eens zo zeer wallen en kringen... mijn ogen staan gewoon moe, ik weet ook niet hoe ik moet omschrijven. Ik zie het zelf niet als ik in de spiegel kijk. Wel als er op zo'n moment een foto wordt gemaakt. Ik zie er uit als of ik dagen niet heb geslapen.
woensdag 27 augustus 2008 om 21:12
woensdag 27 augustus 2008 om 21:32
Een tijdje geleden heb ik sperti gekocht ....sperti is OOK voor wallen. Bij de drogist vertelde ze me dat je dit niet iedere dag mag gebruiken maar 1 keer per week of zo. Filmsterren schijnen dit ook te gebruiken...
Nou het zal allemaal wel! Bij mij hielp het niet,kreeg er alleen maar een pijnlijke schrale huid door.
Nou het zal allemaal wel! Bij mij hielp het niet,kreeg er alleen maar een pijnlijke schrale huid door.
woensdag 27 augustus 2008 om 22:16
O ja, ik heb dat ook. Word ook meteen bleek. Soms heb ik bruin zonder zon op; wallen gecamoufleert en een zonnig poedertje eroverheen (ziet er wel allemaal nog natuurlijk uit hoor) en dan zeggen mensen nog dat ik er zo pips uitzie. Zal dus ook wel aan de blik in mijn ogen liggen ofzo....
Ik gebruik geen blush; misschien is dat een idee? Ik durf dat niet goed. Weet niet welke kleur en al helemaal niet hoe ik dat op moet brengen zonder dat je ziet dat ik het opheb. (wel het effect natuurlijk, maar niet dat ik er zo opgemaakt uitzie).
Tips dus welkom!
Ik gebruik geen blush; misschien is dat een idee? Ik durf dat niet goed. Weet niet welke kleur en al helemaal niet hoe ik dat op moet brengen zonder dat je ziet dat ik het opheb. (wel het effect natuurlijk, maar niet dat ik er zo opgemaakt uitzie).
Tips dus welkom!
woensdag 27 augustus 2008 om 22:23
Nou nog geen oplossing maar in ieder geval wel de wetenschap dat ik niet de enige ben. Ach gedeelde smart is halve smart
Ga morgen maar weer eens onder de zonnebank. Helpt in ieder geval tegen m'n bleke smoel.
En idd helena het is ook een blik in mijn ogen...
Ga morgen maar weer eens onder de zonnebank. Helpt in ieder geval tegen m'n bleke smoel.
En idd helena het is ook een blik in mijn ogen...
woensdag 27 augustus 2008 om 22:35
Ik heb het ook maar ik zie het zelf ook heel goed. Ik heb een veel "harder" gezicht als ik moe ben.. soort van scherpere trekken. Als ik uitgerust ben heb ik een veel zachtere blik (snap u het nog?! ) en vind ik mezelf er ook heel anders uitzien.
Andere mensen zien het nog beter schijnbaar want na 1 korte nacht vliegen de "wat zie je er moe uit!" me om de oren.
Geen tips dus al helpt water drinken en een keer extra dagcrème opsmeren (m'n gezicht toont eerder lijntjes als ik moe ben) en idd een kunstmatig blosje op m'n wangen wel wat.
donderdag 28 augustus 2008 om 08:32
ook hier iemand die snel moe toont. Ik heb het wel minder als ik een bruinere kleur heb dus voor mij is de dove zonder zon een uitkomst. Ik heb grijs groene ogen en zodra ik paars kleurige (nee niet lila) oogschaduw op doe staan mijn ogen meteen feller. Bij grijs en blauw juist moeier. Was een tip die ik van een visagiste tijdens een workshop heb gekregen en die werken.
Balen trouwens dat die Garnier stick niet werkt maar wel fijn dan ik hem nog niet heb gekocht. Ik lees ook mee voor verdere tips. Dat sperti spul wat is dat voor spul?
Balen trouwens dat die Garnier stick niet werkt maar wel fijn dan ik hem nog niet heb gekocht. Ik lees ook mee voor verdere tips. Dat sperti spul wat is dat voor spul?
donderdag 28 augustus 2008 om 09:01
@Noena
Sperti is aambeienzalf ,ik heb ook grijsgroene ogen en gebruik inderdaad ook een paars kleurige oogschaduw weleens.Maar het meestverfrissend staat momenteel 2 kleuren groen, en tegen de onderste wimperrand zet ik en lichtere kleur aan.
Een kleurtje in je gezicht doet ook al wonderen ipv een bleek koppie.Heb dan ook een mooie bronzer aangeschaft dit was weer een visagietip.
Sperti is aambeienzalf ,ik heb ook grijsgroene ogen en gebruik inderdaad ook een paars kleurige oogschaduw weleens.Maar het meestverfrissend staat momenteel 2 kleuren groen, en tegen de onderste wimperrand zet ik en lichtere kleur aan.
Een kleurtje in je gezicht doet ook al wonderen ipv een bleek koppie.Heb dan ook een mooie bronzer aangeschaft dit was weer een visagietip.
donderdag 28 augustus 2008 om 09:20
Ik heb lichtbruin/groene ogen... dus helaas aan jullie tips heb ik niet veel vrees ik.
Vandaag een heel licht lijntje boven mijn ogen gezet en alleen mascare. Dat geeft idd wel een frissere blik.
Helaas ben ik nog steeds beetje witjes dus vanmiddag maar even een zonnebankje pakken!
Vandaag een heel licht lijntje boven mijn ogen gezet en alleen mascare. Dat geeft idd wel een frissere blik.
Helaas ben ik nog steeds beetje witjes dus vanmiddag maar even een zonnebankje pakken!
donderdag 28 augustus 2008 om 12:12
donderdag 28 augustus 2008 om 17:34
vrijdag 29 augustus 2008 om 09:55
Hi
Als ik jou was zou ik helemaal geen kohl gebruiken! Je ogen worden hier kleiner van (athans, dat lijkt zo) en dus vermoeider. Je huid goed verzorgen en wat highlights aanbrengen onder je werkbrauw en o je jukbeenderen doen ook veel! Je kunt bij de bodyshop zo'n potje kopen met vloeibare emulsie die je op je gezicht kunt aanbrengen zodat je wat meer glans krijgt, geeft onder de wenkbrauw vaak een heldere blik!
Succes!
vrijdag 29 augustus 2008 om 14:00
@Poupee dank je voor je tips.
Maar geen oogpotlood gebruiken.. Mmmm is wel een hele stap om dat niet meer te doen. Ik heb nl al jaren een lijntje boven mijn ogen en een dun lijntje onder mijn ogen. Ben ik zo gewend. Maar misschien dat ik dat maar los moet laten. Ha.. ha... ik voel me nu net zo'n ''huisvrouw'' uit zo'n make over programma. Je weet wel, die qua make up is blijven stilstaan in de jaren 80' en dus nog steeds blauwe oogschaduw gebruikt.
Vanmiddag ga ik na het werk shoppen met een vriendin... Ik denk dat ik maar wat aankopen moet gaan doen. Helaas hier geen body shop maar de Etos zal vast ook wel het e.e.a. hebben
Maar geen oogpotlood gebruiken.. Mmmm is wel een hele stap om dat niet meer te doen. Ik heb nl al jaren een lijntje boven mijn ogen en een dun lijntje onder mijn ogen. Ben ik zo gewend. Maar misschien dat ik dat maar los moet laten. Ha.. ha... ik voel me nu net zo'n ''huisvrouw'' uit zo'n make over programma. Je weet wel, die qua make up is blijven stilstaan in de jaren 80' en dus nog steeds blauwe oogschaduw gebruikt.
Vanmiddag ga ik na het werk shoppen met een vriendin... Ik denk dat ik maar wat aankopen moet gaan doen. Helaas hier geen body shop maar de Etos zal vast ook wel het e.e.a. hebben
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:12
maar geloven we nou echt dat makeup en huidverzorging zal helpen als je ook echt moe bent? niks werkt toch zo goed als een goede nachtrust en gezonde voeding? en hou je je daar niet aan dan helpt een creme of makeupje echt niet ( bij mij niet tenminste ). sterker nog: makeup maakt het vaak erger bij mij.
vrijdag 29 augustus 2008 om 18:18