Ervaringen gezocht: Mode maken cursus van Studieplan

27-05-2015 10:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier mensen die hun ervaringen willen delen over deze cursus?



Studieplan: zelf mode maken



ik las net een topic over iemand die een cursus aan het doen was en ik denk daar al heel lang aan. Vroeger weleens een rokje gemaakt, maar nu doe ik niet meer dan een incidenteel hondenkussen.



redelijk beginnersniveau dus.



ervaringen? of juist met andere gelijksoortige cursussen?



alvast bedankt!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet gewoon ergens bij jou in de buurt op naailes?

Dan leer je het ECHT en beter. Zij kunnen je beter helpen dan een boekje van Studieplan
Aan het typen...............
Ik heb zo iets jaren terug gedaan,vond het niets, maar ben toen over gegaan naar eerst in een buurthuis daarna naar echte opleiding.
Ik raad ByMiekk aan: http://www.bymiekk.nl/p/leer-naaien.html Zelfs voor mij nog enigszins te volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 27 mei 2015 @ 10:13:

Waarom ga je niet gewoon ergens bij jou in de buurt op naailes?

Dan leer je het ECHT en beter. Zij kunnen je beter helpen dan een boekje van Studieplan



geen tijd voor.



nou ja. ik heb genoeg vrije tijd, maar niet op vaste momenten. en doordeweeks 's avonds wil ik er sowieso geen verplichtingen buiten de deur bij hebben. daarom graag vanuit huis
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
@ikeaverslaafde: dat is top! alleen wat mijn niveau betreft zou ik dan beginnen bij les 8 :-) en dat is dan ook meteen de laatste les.



maar je hebt mij wel op een idee gebracht. ik ga eens verder online zoeken naar zulke lessen
En doooooor!
Op die site staan naast de cursus ook nog heel veel andere leuke naaiprojecten (even kijken op haar blog).



Deze site is ook van haar: http://www.sewnatural.eu/nl/c-216652/gr ... nen-en-diy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven