Vriend is vreemd gegaan

27-05-2015 19:52 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik heb al een tijdje verkering met mijn vriend, we zijn nu 8 maanden samen. En ik ben er laatst achter gekomen dat mijn vriend met minstens 5 verschillende meiden een aantal keer naar bed is geweest en met nog een aantal een internetrelatie heeft gehad. Hij praatte dan met ze over seks, wilde met ze afspreken en noemde ze net zoals hij mij noemde (schat bv). Natuurlijk wist ik niet gelijk overal vanaf maar elke keer kwam ik weer achter een nieuw meisje. Nu zijn er inmiddels weer 2 weken voorbij en tot nu toe heeft hij (voor zover ik weet) niks meer gedaan.

Maar ondanks alles wat hij heeft gedaan, ben ik nog niet overgehaald door mezelf om het uit te maken. Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt? En wie heeft er tips?
Mijn god zeg, wáárvan ben je nog niet zeker dan?

En waarom blijf je alles wat krom is maar recht lullen voor hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 28 mei 2015 @ 14:33:

Mijn god zeg, wáárvan ben je nog niet zeker dan?

En waarom blijf je alles wat krom is maar recht lullen voor hem?Ja inderdaad, TO moet gewoon lekker bij hem blijven als ze dat graag wilt, kennelijk heeft ze zo weinig eigenwaarde dat ze dat nog gaat doen ook. And they lived happily ever after
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 28 mei 2015 @ 14:28:

Dan blijf je toch lekker bij hem. Vraag dan ook niet om advies hier. Al die mensen die energie in je steken en goed bedoeld advies geven en jij zegt: ik kan het niet uitmaken, hoor. Ik vraag juist om advies hoe ik wel zeker kan weten dat ik het uit wil maken.
Hoe je dat zeker kan weten? Accepteer jij dat jou vriend zijn lul in andere meiden hangt? Seks..iets wat intiem hoort te zijn tussen partners. Intiem en exclusief. Dat doet hij met anderen. Accepteer jij dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 15:44:

[...]



Ik vraag juist om advies hoe ik wel zeker kan weten dat ik het uit wil maken.



Aaaarghhhhh.

Als je dat na 5x vreemd gaan in 8 maanden nog niet weet dat heb je wel echt een hekel aan jezelf zeg.



Wat is er nog nodig?? Moet ie slaan?? Een baby maken bij een ander??



Jij wil toch niet horen wat wij zeggen dus blijf lekker bij hem joh.

Maar vraag de volgende keer dan niet om advies.

En kom dan ook niet hier janken als hij weer is vreemdgegaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk, ik heb het net uitgemaakt. Bedankt voor het advies en commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een plan hoe je het ook uit gaat houden?

Morgen staat ie vol spijt voor je deur, en mensjes als jij moeten zich tegen de zoete woorden en beloften beschermen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 17:00:

Jullie hebben gelijk, ik heb het net uitgemaakt. Bedankt voor het advies en commentaar.



Goed zo.

Verbreek dan nu ook het contact!

Zodat hij je niet kan smeken "aaahh schatje, poepje,liefje het spijt me zooooo" boehoehoe "jij bent de enige voor mij, echt waar".

Trap hier niet in.

Hij veranderd niet, nooit.

Wees sterk.



Sterkte met je liefdes verdriet. Je kan het.

Flesje wijn, chocolade, jank film en een lieve vriendin haha.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Je hebt 2 keuzes.



1. Voor jezelf kiezen, weggaan en iemand vinden die wel van je houdt.

of

2. Blijven, zijn gedrag accepteren maar dan ook niet meer zeuren hierover of zielig doen. Dan is het namelijk een bewuste keuze van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 28 mei 2015 @ 17:09:

[...]

Hij veranderd niet, nooit.

Hoe heet dat topic, pijn aan mijn taalgevoel?
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 17:00:

Jullie hebben gelijk, ik heb het net uitgemaakt. Bedankt voor het advies en commentaar.goed zo en volgende week even melden hier hoe het met je is....
Alle reacties Link kopieren
quote:holymadder schreef op 28 mei 2015 @ 17:51:

[...]





Hoe heet dat topic, pijn aan mijn taalgevoel?



Als je er last van hebt hoe ik schrijf ga je toch lekker naar dat topic.

Of zet je me op negeer.

Zeuraap.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Goed van je dat je het hebt uitgemaakt. Hou hem nu letterlijk en figuurlijk buiten de deur, hoe kut je je misschien ook gaat voelen de komende tijd. De "spijt" etc die je zult voelen is een onderdeel van je liefdesverdriet, daar moet je gewoon doorheen. Wat er ook gebeurt en hoe kut je je ook voelt: neem geen contact op. Als hij dit wel doet (en die kans zit er dik in als ik dit zo lees): niet op ingaan.



Onder al je huidige ellende is het allemaal eigenlijjk heel simpel: je wilt minimaal een lieve, betrouwbare vent die doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Met minder neem je geen genoegen. Onthou dat voor de moeilijke momenten. Dit exemplaar zegt van alles wat je wilt horen maar doet daarna lekker iets anders. Je bent nog jong, maar anderen hier (waaronder ikzelf) hebben door schade en schande moeten leren dat het niet uitmaakt met hoeveel lieve woorden en praatjes en tranen en "maar wat wij hebben is zo speciaal" blabla, iemand aan komt zetten. Dat is alleen maar manipulatie. Het gaat uiteindelijk om wat hij DOET. En jouw gevoel daarbij. Woorden zijn vaak leugens, daden zijn dat nooit. En ja, het doet pijn om je te realiseren dat hij je met zijn mooie praatjes aan het lijntje en voor het lapje heeft gehouden. Waar je met je volle verstand bij stond. Die pijn is eigenlijk je echte verdriet, niet het verlies van deze domme player met zijn smoesjes en gelul, die je liever kwijt dan rijk bent. Over een tijdje vraag je je af wat je ooit in hem gezien hebt, let maar op. Leer hiervan en neem het mee. Op een goede manier. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 17:00:

Jullie hebben gelijk, ik heb het net uitgemaakt. Bedankt voor het advies en commentaar.

You go girl!!...wat goed van je, echt heel knap.

Wees sterk, krachtig.....



Maar zo te zien, ben je dat al.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 17:00:

Jullie hebben gelijk, ik heb het net uitgemaakt. Bedankt voor het advies en commentaar.



Goed zo. Vind ik toch knap van je.



Richt je nu maar even op je studie/werk/dingen waar je goed in bent.



Oftwel, zaken waar je zelfvetrouwen door krijgt. Dat jij zo lang nog getwijfeld hebt, geeft aan dat je weinig zelfvetrouwen had, maar dat kan je prima opbouwen. Maar niet door met de eerste de (niet al te) beste weer meteen een relatie te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ben je erachter gekomen? Ja, ik ben ook vaker belazerd, ik snap waar dit vandaan komt, naïef, denken dat het niet is gebeurd of dat het anders wordt. Maae ik denk dat je je zelf niet voor gek moet houden en hiermee stoppen, je hebt al teveel gepikt van hem!
quote:Rooz18 schreef op 28 mei 2015 @ 15:44:

[...]



Ik vraag juist om advies hoe ik wel zeker kan weten dat ik het uit wil maken.Als wat hij jou geflikt heeft niet genoeg reden is, wat is het dan wel?
ah, mosterd zie ik... Goed zo!
Alle reacties Link kopieren
Goed van je!! En het is ook goed voor je! Probeer nu wel vol te houden want er zullen vast nog wat krokodillentranen gaan vloeien van zijn kant, en als je daar niet (meer) gevoelig voor bent dan zal 'ie kwaad worden of nu juist jou verwijten gaan maken.'

Ik hoop het niet voor je,maar die volgorde komt vaak voor.

Serieus, je bent 18 jaar en veel te jong voor zoveel drama en gezeik, en iemand die je niet goed behandeld. Zet 'm op
Alle reacties Link kopieren
Goed zo meisje. En over een tijdje ben je verbaasd dat je dit niet eerder hebt gedaan en dan ben je opgelucht dat je niet meer te maken hebt met iemand die je steeds weer verdrietig maakt.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo!

Maar als hij morgen huilend voor de deur staat, niet in trappen! 5x vreemdgaan met 5 verschillende meiden is al ernstig genoeg.
Alle reacties Link kopieren
en inderdaad, laat weten hoe het met je verder gaat.



wat ga je doen om jezelf op te vrolijken ?



zo aan het begin van de zomer is het wel liefdesverdriet tijd.... tis de een na de ander hier op het forum
Alle reacties Link kopieren
Ja helaas meegemaakt, toen ik jou leeftijd had.

Ik kwam in 1 klap achter al het vreemdgaan, en het is nooit meer goed gekomen tussen ons.



Maak het aub uit, hier zit echt geen toekomst in. Hoe langer je blijft, hoe schadelijker het is voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Rooz er is niets dat wij kunnen zeggen dat zijn gedrag overstijgt.



Ik vraag mij oprecht af of je het echt hebt uitgemaakt (en je dat ook volhoudt) of dat je hier sociaal wenselijk antwoord.

Er klopt iets niet bij jou wanneer zijn gedrag in een korte relatie je niet doet besluiten om te stoppen maar je doet afvragen waarom hij het doet. Volgens mij ben je opzoek naar de vraag wat er mis is met jou dat hij je niet trouw kan zijn. Hoe kan iemand met wie je zo kort een relatie hebt zoveel invloed op je hebben, dat je aan jezelf twijfelt ipv aan hem?



Ga iets doen om je zelfvertrouwen en assertiviteit te verbeteren, zoek daar hulp bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren ook tegen mijn ouders verteld. Ze zijn blij dat ik het heb uitgemaakt. Helaas zijn er ook nog andere dingen bijgekomen die hij heeft geflikt.

Ook klopt het wat er werd gezegd, hij had gisteren al gelijk weer een ander om mee te neuken. Op zich voel ik me nu best kut. En ja ik mis hem ook. Het was toch mijn eerste vriendje en zoiets verwacht je gewoon niet of je hoopt dat het verbeterd. Maar ik heb gelukkig steun van mijn ouders. We gaan mijn telefoon, email, etc veranderen en blokken hem verder waar nodig is.

Bedankt voor alle adviezen en steun nu. Ik ga me verder maar bezig houden met mijn opleiding en vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven