Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
15 jaar jonger?

Dat is best veel.

Maar jij mag ook best hoi zeggen tegen iemand van je leeftijd die in de buurt woont



@syb, vrouwen dienen genaait te worden met bordspellen. Dat is gewoon een regel.



Het is bijna weekend!

Ik moet nog een kinderachtige basisschoolplein manier vinden om mijn lovely lady verkering te vragen -_-

Niet te vroeg na bijna 2 maanden toch?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Haha, daar lijk je me creatief genoeg voor, sk, succes! Wel wat optimistisch: Bijna weekend...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je d'r verkering gaat vragen sk



En wat leuk van de borrel van Famke!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@SK, is dat nog nodig dan? Het is toch wel duidelijk dat het al 'aan' is? Komt dat nooit ter sprake op een grappige manier? Ik zou het persoonlijk wat vreemd vinden als die vraag echt gesteld wordt als een huwelijksaanzoek . Maar misschien word jij gewoon romantisch op je 'ouwe' dag haha. Laat je weten wat je gedaan hebt en hoe haar reactie was?



Date was op zich leuk, aardige man en zou zeer goed voor je zijn denk ik. Goed voor elkaar, klaar voor een vrouw in zijn leven, intelligent maar ik zie mezelf er niets mee doen. De fysieke aantrekkingskracht is er totaal niet, ondanks dat het geen lelijke man is. Het is het type wat niet past en hij lijkt op iemand die ik ken en dat stoort me (en die persoon vind ik niet aardig en niet aantrekkeljk). Hij is echt heel aardig en vond het fantastisch en heeft hoop voor dit weekend. Ik vind mezelf dan zo onaardig, want een tweede kans niet geven dat vind ik best hard. Maar ik zie mezelf de man niet kussen en heb het gevoel dat hij dat net al wilde doen. Lastig dat afwijzen, maar het moet wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@Famke, doe je goed, dat de rust alweer terug is

Ik doe mijn best voor de date!

Vaker gelukkig dan ongelukkig.. Momenteel ben ik dat wel.. Al is het 'ongelukkige' vnl door angst, teveel na/doordenken/twijfel enzo. Op vakantie voelde ik me zeker overwegend gelukkig/rustig/fijn.

Jammer dat de date het niet is, toch weer een gezellig avondje gehad



@Boezeboeze, het voelt gewoon afwijzend.. Vind ik wel logisch dat je daar chaggie van wordt!

Je date is mss iemand die zelf vooral de touwtjes in handen wil houden..? Ik herken het wel een beetje. Bf reageert soms ook niet (direct), dan weet ie t ff niet, moet t nog bekijken, wil ook niet direct nee zeggen of juist valse hoop geven. Ik vind dat ook irri, ben gewoon duidelijk ;).

Vriendin die kanker heeft.. bedoel je nou jij.. of een vriendin van jou..?

Zeker ook naar je eigen gevoel en wat jij wil kijken.. Maar voldoende terugkrijgen is ook wel belangrijk natuurlijk.



@Amy, oef lastige man.. ik zou daar sowieso al nooit aan begonnen zijn, met al dat gereis.. vogelvrij leven ;) Maar kan me ook voorstellen dat het enorm kan aantrekken. Toch flinke indruk gemaakt weer.. sterkte met loslaten :/.



@Nevermind, ehm.. Ik snap je bericht niet ;)



@Imo, huh wat raar.. was hij de vorige date de hele tijd bezopen dan? Vreemd zeg, maar erg jammer ook :s



@Ngs, he jammer zeg.. sterkte, welkom weer en fijn dat t al wat beter gaat iig.



@Pat, oeh schrikken, een aanrijding, gelukkig alleen blikschade.

Ja, de 3x dat ik m na de vakantie gezien heb, was ie erg 'aanwezig' en prima benaderbaar.. Zn dochter was er die keren niet bij en hij was 2 van de 3 keer 'vrij', dus dat scheelt mss, maar hij was vooral gewoon echt heel erg into me.. fijn

Maar ja, aankijken maar hoor. Eerst zien of het doorzet. Ik geef m t voordeel van de twijfel iig.

Qua communicatie, ik denk dat dat voor een deel ook ligt aan de onderliggende twijfels, onzekerheid, wat je dan in stand houdt, voor elkaar gaat invullen. Ging in de loop van de vakantie wel beter en nu ook wel. Als het goed zit, dan voelt het ook allemaal veel logischer, hou je je minder in etc. Plus een stukje afstemming, die je krijgt als je elkaar beter en beter leert kennen. Met mijn ex kan ik lezen en schrijven, wij kennen elkaar zó goed, hebben weinig woorden nodig. Maar dat was in t begin ook niet zo.



@Cool, ik vind het toch raar hoor.. Hij heeft toch ook foto's gezien..? Misschien heeft hij er gewoon moeite mee, om publiekelijk gevoelens te tonen.. soort onzekerheid.



@Sybreed, haha vrouwen naaien tijdens bordspellen :P



@SK, ik vind dat wel schattig, verkering vragen .



Nou, heb m 2 dagen achter elkaar gezien, wat erg fijn was. Nu weer even rustpauze, zelf ook wel druk. Zaterdag in het hol van de leeuw, bij al zn familie..;) Zie er wel een beetje tegenop..
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 27 mei 2015 @ 23:39:





@Boezeboeze, het voelt gewoon afwijzend.. Vind ik wel logisch dat je daar chaggie van wordt!

Je date is mss iemand die zelf vooral de touwtjes in handen wil houden..? Ik herken het wel een beetje. Bf reageert soms ook niet (direct), dan weet ie t ff niet, moet t nog bekijken, wil ook niet direct nee zeggen of juist valse hoop geven. Ik vind dat ook irri, ben gewoon duidelijk ;).

Vriendin die kanker heeft.. bedoel je nou jij.. of een vriendin van jou..?

Zeker ook naar je eigen gevoel en wat jij wil kijken.. Maar voldoende terugkrijgen is ook wel belangrijk natuurlijk.



Dat ging over mijn ex, sorry als dat onduideijk was . Die in het begin heel charmant was, maar geen emotionele steun in een moeilijke tijd voor mij kon geven (toen een vriendin van me dus erg ziek was. Het ging niet om mezelf, maar toch was het lastig voor me). Sindsdien ben ik minder onder de indruk van grootste gebaren die voor hem ook gewoon leuk waren (spontaan een ticket boeken om mij te kunnen opzoeken). Want ten eerste gebeurden die ook alleen maar als het hem uitkwam en ben ik ook meer onder de indruk van mensen die ook als het lastig is dat niet uit de weg gaan en niet zo emotioneel onbeschikbaar zijn.



WBT date, vandaag kreeg ik nog wel een berichtje met de vraag hoe iets was gegaan dat ik vandaag moest doen voor mijn werk waar ik me een beetje druk om maakte. Heb wel geantwoord maar verder berichtjes afgehouden. Ik heb gisteren gevraagd of we nog de date gingen inhalen (iets van 'Zeg, wanneer gaan we de raincheck cashen?') en als hij daar niet op ingaat moet hij het verder zelf ook maar weten. Ik heb tot nu toe steeds enthousiast gereageerd op voorstellen (voor de eerste date en ook toen we het tijdens de eerste date over een tweede date hadden), dus kan me niet voorstellen dat hij denkt dat ik hem niet wil zien. Ik sta er op zich nog wel voor open, maar ga er niet meer naar vragen nu.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nu is het nog meer bijna weekend!

Het is al aan inderdaad , huisgenoot kliert me ook steeds met

is het nu al je vriendin?

De geprojecteerde zelf die aan de zijlijn staat heeft al 2 emmers

vol gebraakt. Maar dat doet hij wel vaker.



@Famkej, zou wat zijn, haar uitnodigen voor een weekendje Parijs,

die roestpaal op en dan bovenaan op de knieëen gaan met een klein

doosje omhoog. Klein briefje erin met een bolling eronder.

De tekst: "Zullen we naar de Arcade hal gaan, jij mag de eerste munt

in de flipperkast doen."

Nee, de 'gek op elkaar' is al heen en weer gegaan, dus dat zit al goed



Wat jammer dat hij het niet is. Daar loop je wel vaker tegenaan, een

aardige oprechte man die het wel ziet volledig voor je te gaan. Maar dat

jij hem dan niet wil. Dan lijkt het me beter om er ook niet verder mee

te gaan. Gewoon doorzoeken totdat alles klopt.



@Maka, heb je wel eerder zijn familie gezien?

Van fwb richting relatie, spannend.



@Boebe, wat lastig dat hij er zo laks over doet. Spontaniteit loopt

niet echt de spuigaten uit bij hem. Heb je nog meer lijntjes om het

een beetje te relativeren?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, even geen andre lijntjes hier, maar heb het ook druk genoeg de komende tijd met logées en bruiloften en andere dingen de komende weekeinden dat daten wat minder rpioriteit heeft.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
@Maka: Ja, ik heb meerdere foto's op profiel. En in tekst ook gemeld dat ik een onderdeurtje ben 😏 Ik vind dat ik wel weer even genoeg mijn best heb gedaan. Die geweldige man komt maar naar mij toe 😁



@Boebe: Oh, ik ben ook een beetje allergisch geworden voor grootse gebaren. Of nou ja, bepaalde hoffelijkheden. Een vriend die altijd de deur voor me openhield, stoel voor me naar achteren schoof, me in mijn jas hielp, maar ook z'n ex nog lag te krikken.



Ik had hier wel wat meer drukte verwacht. Was even 24 uur gedeletet van het forum, maar I'm back 😄
Alle reacties Link kopieren
K heb weer zo'n bui dat ik er niet meer in geloof. In internetdaten. Zo gemaakt..



Ik denk dat ik t maar laat gaan. ik kom liever mensen gewoon tegen... Dat hele internet gedoe is me te oppervlakkig. Mss ben ik er, ondanks mijn kracht, onafhankelijkheid en stoerheid gewoon te gevoelig voor.... Waar zijn de normale mannen? Gewoon 1 die vergelijkbare hobbies heeft, vergelijkbaar is qua niveau die goed kan praten en zn gevoelens kan delen. Humor graag. En nog steeds lekker ruikt na een potje sex. Of squash. Lol.



Mss moet ik me er maar op voorbereiden dat ik het gewoon maar in mn eentje moet doen. Een paar vrienden om me heen verzamelen. Af en toe n spannende ontmoeting. Maar die gedachte maakt me verdrietig. Ik merk gewoon dat ik liefde mis. Fysiek contact. En niet alleen sex.
Alle reacties Link kopieren
Ha, net een berichtje van de date dat hij zich ineens realiseerde dat hij geen antwoord had gegeven op mijn vraag. En dat hij morgenavond en zaterdag druk is, maar dat we binnenkort iets kunnen doen. Maar dan ben ik weer zo'n muts die eigenlijk vind dat hij met gewoon een dag + tijd aan moet komen zetten. Niet een 'binnenkort' (waarom niet gewoon zeggen "wat dacht je van zondagavond?"). Tegelijk was het ook wel even gezellig heen en weer berichten en weet ik niet of ik moeilijk doe, haha.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Imo. De liefde die je mist is denk ik wat meesten willen vinden met het daten. Het gaat frustreren als je er aan denkt en dat het tot nu niet gelukt is. Vrienden en sex is leuk. Tot bepaalde hoogte. De diepgang en liefde ontbreekt. Samen dingen kunnen delen. Een puzzelstuk wat nog ontbreekt.



boebe. Het initiatief hoeft toch niet alleen van hem te komen. Als je eerder met een voorstel hebt gedaan voor een date kan hij natuurlijk nu wat bedenken en initiatief nemen.
@Boebe: Ik vind niet dat je moeilijk doet.



@Imo: *hug* Ik begrijp je. Ik moet sowieso al gaan rekenen als ik moet bedenken wanneer mijn laatste zoen was, laat staan de rest 😄 maar dat is het punt niet zo. Meer het totaalplaatje. Het was eigenlijk geen grapje wat ik eerder vanavond schreef. Misschien kun je dat scenario ook aanhouden in plaats van worst case. Want die lijkt me ietwat overdreven. 😉 Slaap er maar een nachtje over. Ga ik ook doen 😚
Alle reacties Link kopieren
Ah Imo, wat naar dat je je zo voelt. Misschien even pauze nemen van het daten inderdaad?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Imo, . Het is ook zo lastig om iemand te vinden waarmee het en klikt en van 2 kanten komt. Lijkt soms onmogelijk en als er dan iets is dat niet werkt waar echt gevoel inzit dan lijkt het verder weg dan ooit. Het is de 'na de tranen bui', het gevoel van 'laat maar'. Maar meis, dat gaat over, echt. Ik geloof er niet in dat we allemaal op ons 80e als vrijgezel achter de geraniums zitten. En mocht dat wel zo zijn..... samen zuipend het bejaardentehuis onveilig maken? . Neem je tijd, verwerk het, kop omhoog en tieten vooruit. Blijf geloven hoor!



@Boe, ik vind het geen moeilijk doen, maar het wel jezelf lastig maken. Ik deel je mening dat hij nu wel met iets mag komen als hij echt interesse heeft. Jij hebt tenslotte iets voorgesteld, dat ging niet door en hebt toen weer een voorzet gedaan. Aan de andere kant.... hij appt en zegt dat hij nog geen antwoord gegeven heeft en dit weekend druk is. Waarom laat je het daarbij en ga je over ditjes en datjes appen? Persoonlijk had ik de ingang gepakt en gezegd: wanneer kun je dan wel, laten we het vastzetten. Had hij dan vaag gedaan dan had je je conclusies kunnen trekken, nu zit je met die frustratie en met de onzekerheid.



@SK, haha dat zie ik wel voor me. Waarom koop je niet gewoon een sieraad, dat is een mooi gebaar toch? Bij jullie gaat alles snel dus dat lijkt me wel kunnen. Doe eens romantisch joh En ja mannen die voor je gaan.... ik wissel wel van type (tenminste probeer ik open voor te staan), maar dit was een stap te ver. Kan ik om herkenbaarheid niet al teveel over uitweiden, maar hou het erop dat hij niet erg hip was. Op date kan ik het wel uitleggen natuurlijk!



@Maka, klinkt op zich goed vind ik. Zijn familie ontmoeten is toch een serieus gebaar van 'jij hoort bij mij'. Of de karakters uiteindelijk passen merk je vanzelf. Eerst het nadenken over van alles eruit en 'gewoon' met elkaar omgaan, dan zien wat er overblijft en of dat voldoende is toch? Geniet ervan en succes zaterdag!



@Cool, is het gevoel van die laatste date een beetje gezakt? Ik hoop het. En welke site gebruik jij, EM?



Hier borrelman geappt dat het van mijn kant niet voldoende klikt om ermee door te gaan. Hij reageerde (uiteraard gezien het type) prettig, maar wel teleurgesteld. Ik vind het vooral jammer, omdat het een goede man was maar voelt als een opluchting want het idee dat ik hem moet zoenen

Ik heb nu contact met iemand die heel dichtbij woont. Voor het eerst en het is best gek. Of het past weet ik ook niet want de man heeft geen kinderen en is van mijn leeftijd i.p.v. 5-8 jaar ouder. Stom maar dan voel ik me meteen zo'n oud wijf haha, waarschijnlijk omdat hij geen kinderen heeft en ik wel. Wat ik wel irritant vind is dat hij me laat wachten op antwoord en ik ben van het snelle en rete-ongeduldig van aard. Goede training dus.
Alle reacties Link kopieren
Imo Ik herken hetl, dat missen van liefde...en dat is zwaar soms. Voel je gewoon maar even klote nu, laat het maar evenvgebeuren en over je heen komen want het gaat weer over en dan zoals Famke zegt: tieten vooruit en gaan!



Boe, ik snap je maar ik vind ook dat je het jezelf moeilijk maakt. Ik zou gewoon vragen of ie bijv zondag wel kan. Ik hou zelf ook niet van dat vage gedoe hoor!



Pat, wat vervelend van die aanrijding! Zal flink schrikken geweest zijn, maar gelukkig niks ernstigs.



Ik heb inmiddels 3 lijntjes... De leukste is iemand via tinder die in mijn woonplaats woont (en dat is echt uniek want ik woon in een klein stadje) Leuke vent lijkt me, we zijn nu 2 dagen aan het appen en hij vroeg gisteren al om wat af te spreken. Maandag dus een date!
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk! Ik maak het mezelf soms ook lastig door zelf niet duiedlijker te zijn.



De reden waarom ik zelf niet zondag voorstelde is omdat zijn boodschap was "Zaterdag ga ik met een vriend naar *stad hier anderhalf uur vandaan* en misschien blijven we tot en met zondag, maar misschien kom ik zaterdag al thuis".



Dus hij weet nog niet of hij zondag vrij is en ik had geen zin om te zeggen: Nou, mocht je wel tijd hebben, laat het me dan maar weten. Dat vind ik zo suf, alsof ik ga zitten wachten tot hij tijd heeft en het allemaal van hem af laat hangen. Ik had inderdaad wel kunnen zeggen: Dan doen we zondag 's avonds wat leuks, maar ik was geloof ik wat gepikeerd over de vage ('we gaan binnenkort iets leuks doen, maar nu heb ik nog geen datum en tijd voor je') boodschap.



Ik ga er later vandaag een eind aan breien en zeggen dat ik er wel klaar mee ben. De lol is er af.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Imo je voelt je nu even rot. Het is ook best moeilijk

om iemand te vinden als je een specifiek niveau/hobby hebt.

Hele internet gedoe is mij in ieder geval niet te oppervlakkig

Als ik het moet hebben van een sportvereniging, werk, kroeg of

hobby clubje kom ik nooit iemand tegen die ook maar in de buurt

komt van bij me passen.

Wat versta je onder een normale man?



@Famkej, ik denk dat mensen vanaf 60 misschien minder scherp en

veeleisend zijn. Dat mensen makkelijker naar elkaar toe leunen?

Haha, niet hip, met spencer en kraagje, dik frame bril

Ik heb die oerkriebels wel, iets voor haar kopen. Zal even

nadenken wat, armband ofzo. hmmzz.

Vind je die nieuwe jonge gup wel aantrekkelijk?



@Boebel, hij is gewoon niet geïnteresseerd genoeg. Aan jou de

keus om te zien of hij die interesse wel krijgt naar veel

trekken. Of verder hengelen. (latere zou ik doen)



@ngs, goed bezig!
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem een bericht gestuurd dat ik het erbij wil laten. Dat ik het erg leuk vond de eerste date, maar dat de moeizaamheid van een tweede date regelen me is tegen gaan staan en dat ik daarom eigenlijk ook geen zin meer heb. En dat ik niet weet of dat eerlijk is, of ik misschien lastig ben, maar dat ik in ieder geval erg van duidelijkheid hou en ik daarom nu zelf ook duidelijk dit wilde zeggen, ipv het te laten voortslepen.



In het Nederlands klinkt het wat dramatischer dan in het Engels , maar ik ben er wel tevreden mee, want zo houd ik het bij mezelf.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Zondag m'n eerste date sinds ik aan het chatten ben via Paiq.



Ben heel benieuwd, vind het spannend maar heb er ook zin in!



Heb ook wel met een aantal anderen gechat maar dat was al heel snel niks, binnen een dag ging het al over seks en wat zij zoeken hierin enz. Ik hou daar helemaal niet van!



Deze date chat ik nu een week of 3 mee (nu ja, inmiddels appen dan) en er zijn leuke gesprekken, er is interesse in elkaar en eigenlijk nog niet eens over seks gepraat. En hij ziet er niet onaardig uit!



Ik hoop dat de klik er irl ook is!
@Fam: ik zit op EM, ja. Is voor mij relatief toch de beste site, waar tenminste nog wat in de profielen te lezen staat en je niet enkel van die 'hoi (, alles goed)'-reacties krijgt. Ik doe effe rustig aan. Kreeg vandaag weer zo'n overzicht met 'nieuwe' inschrijvingen en heb er geloof ik een van aan favorieten toegevoegd. Het favorietenlijstje loop ik eens in de zoveel tijd even door en dan mik ik de helft er weer uit.
@ imo, Ik ken, net als iedereen het gevoel. Ik denk ook dat je nu de terugslag van latter krijgt. Je hebt daar immers heel lang energie in gestoken en dat moet je allemaal eigenlijk nu gaan verwerken.



@ cool, hoe kan het dat EM zo geweldig is? Oh, die handmatig gekeurde profielen zullen wel helpen. Aan de andere kant. Klik kunnen ze nog niet regelen...



@ fam, als je iemand niet wil zoenen dan is het wel problematisch voor een relatie.



@ SK, ik kan uiteraard wel elke keer zeggen dat ik blij ben dat het zo goed gaat met je date (relatie), maar ik zeg het hierbij één keer heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond toen ik nog in Nederland woonde EM niet zo leuk omdat er zo weinig activiteit op was. Of misschien had ik wel een stom profiel toen hoor, maar had de indruk dat het veel kijken, maar weinig schrijven was
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de 'doorlooptijd' op EM ook niet fijn. Er gebeurt gewoon te weinig en voor m'n gevoel stellen sommigen daar wel erg hoge eisen. Wel leukere, serieuze mannen, maar ja geen geduld dus niet mijn site :-)



@Boe, in welk land zit jij eigenlijk (ongeveer mag ook). Ben je voor je werk vertrokken? En is het daten daar anders of same old shitty story Heb je eigenlijk nog een bericht terug gekregen van die date?



@Sybreed, ja dat dacht ik nou ook haha.... ik kan heel vaak wel denken 'ach we zien wel', maar als het echt brrrr oproept dan gaat het hem zeker niet worden.



@5x5, veel plezier morgen, spannend! Kom je dan ook even vertellen of de klik er was en hoe de date ging?



@SK, zeg je nu serieus dat ik mannen moet gaan daten van rond de 60?! Dat is een brug te ver..... ooit een 50-jarige gedatet, maar daar stopt het echt haha. Jonge gup is maar iets jonger hoor, dus niet wereldschokkend. Verschil zit hem vooral in levensstijl, geen en wel kinderen zeg maar. En bril is van deze tijd juist en blousje/truitje houd ik wel van haha. Nee was een heel gedateerd type, dus ff anders dan hoe jij het nu voor je ziet! En wat kopen, iets wat glimt is altijd goed. Ik zeg: serieus = ring



@Ngs, heb je mijn mail over de date ontvangen? En leuk 3 lijntjes. Veel plezier maandag en laat je het weten?



@Imo, hoe is het nu met je meis? Het is dubbelop ook denk ik: gestopt met Latter en iets wat veelbelovend leek bleek niks te zijn. Geef het tijd. En voor wat het waard is: kijk naar mij. Toen het besef echt kwam dat dit niet was wat ik wilde kon ik dat gevoelsmatig ook accepteren. Je verstand is je redding, vertrouw daarop. en kom lekker hier van je afschrijven, we zijn er als je even een knuffel nodig hebt of K*T wil roepen.



Hier dus de jonge gup. Gaan elkaar vanavond zien en ik vind het wennen. Totaal ander type en heeft iets waarvan ik normaal denk 'nee' maar wel bij hem past op een of andere manier. Grootste twijfel is of hij wel past in mijn serieuze leven haha, maar hij is wel echt op zoek dus wie weet. Woont in dorp hiernaast, that's a first en vind ik heel lekker.
Sybreed: Geweldig hoor je mij niet zeggen, hoor. Zoals je misschien hebt gelezen vind ik ook daar de klik niet vooralsnog. Het is voor mij relatief de best passende site. Mensen worden inderdaad in zekere mate 'gedwongen' om wat energie in hun profiel te steken. En tja, 'hoogopgeleid'.... Het is niet zaligmakend, maar ik zal uiteindelijk toch met grotere waarschijnlijkheid een match vinden met iemand met hbo- of wo-denkniveau. En ze kunnen je opleiding niet controleren natuurlijk. Is ook een beetje gezond verstand. Als je hbo doet of niet hebt afgerond en dus (nog) geen papiertje hebt, kun je je net zo makkelijk aanmelden. En ik kom nog vaak genoeg profielen tegen die slecht Nederlands bevatten. Maar wel iets minder vaak. En vooral ook profielen met wat meer inhoud. Maar er gebeurt inderdaad niet veel. Ik met mijn wat eigenzinnig profiel krijg zeer weinig reactie. Maar dat liever dan continu van die 'hoi, alles goed' of mensen waar ik al meteen geen match mee zie waardoor je dus continu afwijzingen aan het sturen bent. En ja, dit zegt ook het nodige over mij 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven