gevoelens ruim 25 jaar oudere instructeur

27-02-2015 11:57 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik heb lang getwijfeld maar toch besloten eens te kijken wat andere ervan denken/vinden.

Ik sta sinds een paar maanden met mijn paard op een stalling (mijn dochter rijd hier al 2 jaar) om hem te laten inrijden/doorrijden en dan zelf aan de slag te gaan..

Hij heeft gewoon een eigen vaste plek maar hier was het erg lastig om hem als jong paard te beleren vandaar de keuze hem naar een stal met bak en goede instructeurs te verhuizen totdat hij de basis goed beheerst..

Nu heb ik dus gevoelens gekregen voor mijn instructeur/eigenaar.. Ik ben er zelf een beetje over in de war geraakt, hij is veel ouder en heeft naar mijn weten nooit een relatie gehad.. Er is iets iets in hem wat mij heeel erg triggert.. De gevoelens waren er in 1 keer. Ik heb 2 kinderen en we hebben 2 verschillende levens en zitten in totaal verschillende fases van ons leven.. Toch krijg ik dat niet aan mijn verstand gebracht.. Inmiddels merk ik dat ik er niet echt meer gelukkig mee ben, het houd me de hele dag bezig. Ik zou het graag aan hem vertellen zodat ik het kwijt ben maar aangezien ik hem niet super goed ken zit ik er niet op te wachten dat de volgende dag de mensen op stal op de hoogte zijn. Bang dat hij me voor gek verklaard! Heb 2 kinderen, dat is voor sommige mannen ook een struikelblok. Ik zie hem iedere dag en denk dat hij geen idee hiervan heeft. Hij is met iedereen heel sociaal, soms staan we samen in een stal voor het een of ander en denk ik zou hij het het aanvoelen? Heb dan toch weer het idee van niet.. Hij is niet de "prins" waar elke vrouw voor zou vallen maar ik val dan ook op hoe een persoon is en of ik gevoelens heb en een klik. Dan is de persoon vanzelf mooi voor mij. En ja hij woont bij zijn moeder of zijn moeder bij hem?! Dit is waarschijnlijk omdat het op 1 terrein ligt en het altijd samen gerund is. Het is vast weer een cliche verhaal maar toch benieuwd wat jullie zouden doen..
Alle reacties Link kopieren
Dan zou hij zich dus verplicht voelen me mee te nemen uit eten. Denk dat hij dan toch tijdens het afspreken er niet mee akkoord zou zijn gegaan...

Ik weet het ook echt niet meer..

Zo lastig om hem te peilen..
Is het een dresuurruiter? Dan is de kans héél groot dat hij een homo is.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge... 27 februari starte je het topic...



Geef jezelf een schop onder je hol. En stuur gewoon iets simpels 'Ik vind je leuk, en wil je beter leren kennen. Hopelijk jij ook?'.



Beetje pit kan geen kwaad 😏...



Zijn er niet meer stallen in de buurt met lessen voor mocht het echt spaak lopen? Zo ja laat het dan zeker niet.



Maar he hij is niet voor niets een wedstrijdje om een etentje met je gestart 😉. Komop zet die laatste stap. Het is niet het einde van de wereld. Straks zit je hier in de nazomer nog te berichten van zal hij me wel of niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Mocht hij er niks in zien en je wilt daar blijven komen met je paard en dochter. Dan is het ook niet het einde van de wereld. Dan weet je het eindelijk tenminste. En kan je weer open staan voor wat er mogelijk anders op je pad komt... ☺
Alle reacties Link kopieren
Ja, komop , doe gewoon wat dance-shoes hierboven zegt . Hij gaat jou echt niet vragen, want hij vindt jou jong en hij wil zichzelf niet voor gek zetten. Hij verwacht nl. niet dat jij iets van hem wilt door het leeftijdsverschil. Dus jij zult de 1e stap moeten nemen. Ik denk echt wel dat hij dan interesse heeft.
Je wilt 'iets' van iemand die werkt voor het bedrijf waar je een dienst afneemt. Hij heeft een hoop te verliezen.



Oftewel: jij zult het initiatief moeten nemen én hem ervan moeten overtuigen dat je geen rare fratsen gaat uithalen mocht het niets worden tussen jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Misskatie schreef op 17 mei 2015 @ 08:43:

Ja, komop , doe gewoon wat dance-shoes hierboven zegt . Hij gaat jou echt niet vragen, want hij vindt jou jong en hij wil zichzelf niet voor gek zetten. Hij verwacht nl. niet dat jij iets van hem wilt door het leeftijdsverschil. Dus jij zult de 1e stap moeten nemen. Ik denk echt wel dat hij dan interesse heeft.



ik snap wat je bedoelt inderdaad. Ik wil hem ook alleen niet afschrikken of pushen.

Maar misschien wilt hij inderdaad wel de zekerheid hebben net zoals ik die zoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 17 mei 2015 @ 08:48:

Je wilt 'iets' van iemand die werkt voor het bedrijf waar je een dienst afneemt. Hij heeft een hoop te verliezen.



Oftewel: jij zult het initiatief moeten nemen én hem ervan moeten overtuigen dat je geen rare fratsen gaat uithalen mocht het niets worden tussen jullie.Hij is de eigenaar misschien dat er wel wat inzit wat jij zegt. Nee hahaha geen rare fratsen natuurlijk maar een beetje zekerheid zou wel fijn zijn. Hij kan mij natuurlijk ook nog niet goed inschatten want hoe goed kennen we elkaar. Misschien dat leeftijd hem ook wel echt tegenhoud of dat hij het niet op dezelfde manier ziet dan ik.
Je bent nu 2,5 maand verder sinds je openingspost. Waarom vraag je hem niet simpelweg om ergens wat te gaan drinken? Waarom maak je het zo moeilijk?



Hij komt trouwens op me over als een sukkel dat hij zich niet aan een verloren weddenschap/wedstrijd houdt en jou niet gewoon je prijs geeft zoals afgesproken, maar ook voor sukkels is er blijkbaar een markt.
Je kunt toch gewoon vragen of ie zin heeft om eens wat af te spreken? (ik ga er wel vanuit dat je single bent ) Loop je een blauwtje en je vind dat vervelend kun je altijd nog een andere manege zoeken.



Je kan niet zeggend at iemand dan maar homo is of er een steekje los heeft zitten als ie op zijn 55e single is. Niemand kan precies echt weten hoe en wat hij heeft ervaren in het verleden. Sommige mensen zijn gewoon heel slecht in het aanvoelen als ze een flirt hebben, of durven zelf nooit de eerste stap te nemen en eindigen altijd op de vriendschapsbank.



Ik zeg: nooit geschoten is altijd mis, dus stap erop af!
Alle goede raad ten spijt, ik vermoed dat je in december nog geen actie hebt ondernomen...
Alle reacties Link kopieren
Zo hehe het is eruit! Ik ben nu alleen wel benieuwd hoe hij het van binnen voelt. Hij is geen prater over zijn eigen gevoelens heb ik gemerkt. Antwoorden zijn altijd voorzichtig. We appen nu wel eens door de dag heen ben benieuwd wanneer we vorderen hahaha ben bang dat dat weer van mij af zal hangen. Heb het idee dat hij dit ook helemaal niet zo gewend is. Geloof heeft hem wat overvallen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is dus geen Homo :-)
Hoe reageerde hij dan toen je het schreef? En wat heb je hem precies gezegd over je gevoelens?
Wat is er uit?
Alle reacties Link kopieren
Hoezitdit schreef op 21 mei 2015 @ 14:48
Alle reacties Link kopieren
Oh vertel. En idd gewoon wat heen en weer kletsen via de app. Laat merken dat je hem leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Zo weer een hele late update van mij.

Inmiddels is het duidelijk voor ons allebei we vinden elkaar echt leuk. Vlinders overal!

Ik wil nu wel graag rustig aan doen en niet gelijk alles open en bloot voor iedereen. Denk dat we eerst tijd met elkaar moeten doorbrengen zodat we weten wat we aan elkaar hebben en het goed zit. Er zullen natuurlijk heeeel veeel reacties/meningen komen op stal en ik verwacht dat die niet allemaal even positief en leuk zullen zijn. Dan moet je wel weten waar je samen staat en sterk genoeg zijn om daar goed mee om te gaan. Ik ben blij dat ik toch doorgezet heb na al mijn twijfels.
Geniet ervan!
Wat leuk!
Ah, wat leuk! Vertel, vertel.

Heb jij het initiatief genomen en reageerde hij meteen positief?



Spannend zeg, en geniet ervan.



En houd ons op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ten 1e) ben jij 25 jaar jonger, kan voor hem een drempel zijn, niet alle mannen vallen op vrouwen die zoveel jonger zijn.

Ten 2e) jij bent een klant van hem, kan voor hem ook een no go zijn.



Dat hij bij zijn moeder woont of zij bij hem, vind ik in dit geval niet zo raar, vaak is er genoeg grond, waarom zou hij zijn moeder ergens anders laten wonen, terwijl ze het hier goed heeft, de ruimte heeft en wellicht is het hun eigen grond dus lekker goedkoop.



Maar ja of hij into you is? Ik denk dat bovenstaande redenen genoeg redenen kunnen zijn om geen verdere contacten te leggen, en niet alleen met jou maar ook met de eventueel overige dames. Ik weet niet of hij vaak buiten het terrein komt (behalve met buitenritten), in de bewoonde wereld zeg maar.



Ik ken nl een boer en die komt bijna zijn terrein niet af, tja dan leer je natuurlijk ook weinig vrouwen kennen, overigens kan hij wel heel sociaal zijn tegen anderen, maar nee hij heeft momenteel geen vrouw, alleen hij heeft wel relaties gehad.Dat is dan wel weer het verschil
Namita, je bent mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Oeps sorry @Hoezitdat, ik lees het topic en ook antwoorden,de telefoon gaat tussendoor en tja dan denk je dat je alles gelezen hebt, scrollt door en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven