Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daarnet een bod gedaan op dat hutje. Is echt een buitenkansje om mee te starten met zoiets!



Zit daar nu in alle rust in mijn eentje op terras aan de koffie, verder maken de vogels een herrie van jewelste, haha! Veel mussen, die zie je bij mij thuis haast niet meer.



Ik geloof dat ik hier heeeel blij van word!!

Spannend, hoop dat het snel rond kan zijn, en dat er nog veel mooie dagen komen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hettie: op andere topic oa over zelf je familie "kiezen" (vrienden die als familie zijn, zeg maar).



Fijn pinksterweekend!

Ga er lekker op uit, meid, misschien weer eens een salsafeestje ergens dit weekend?



Hutje gaat 99% zeker door.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Update: Yes yes yes: hutje gekocht, komende week ergens de overdracht al.

Nog bijna 1/3 vd prijs afgedongen, incl inventaris (geen oude meuk oid).

Kwestie van schoonmaken/eigen maken, gasinstallaties laten nakijken en schoonmaken, internet aanvragen.

Kan er vrijwel zo in.

En overtollige spullen uit mijn huis en tuin hier kan ik mooi daar kwijt



Ben benieuwd, is aan mezelf: een oplaadpunt/ oplaadplaats.

Van wat ik eraf gekregen heb kan ik nog eoa zon/regenoverkapping/grote parasol oid neerzetten.

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, VC, ben er blij mee!

Ik hoop dat ik vandaaruit ook kan werken

en zo niet is de afstand woon-werk ook prima te doen om bijv dan in weekenden of vrije dagen te gaan als ik weet dat het lekker weer wordt.



Voor je het weet heb ik opeens een heel leven naast dat forum ook nog haha
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 23 mei 2015 @ 20:23:

Thanks, VC, ben er blij mee!



Voor je het weet heb ik opeens een heel leven naast dat forum ook nog haha Dus dat worden voortaan epistels van 65 centimeter ipv 89?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, als ik daar een laptop heb...

al wat leuke mensen leren kennen, maar het fijne is als je je eigen tentje hebt, je niet per se op het terras koffie hoéft te drinken (of iets anders of lunchen enz) maar gewoon "thuis".

Hoewel dat wel errug gezellig kan zijn soms..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Gefeliciteerd met hutje Suzy . Ben zo blij voor je.

Nodig je ons een keer uit?



Ook fijn voor jou en kat dat die weer lekker buiten kan.



Hettie, ik werk op strikt advies van de arbo, 2 uurtjes nu. Ik merk dat ik heel ongeduldig ben en veel sneller wil, maar ik heb toch 2 en half maand niet gewerkt. Ik moet er echt aan wennen en rustig aan alle werkdruk en perikelen tot me laten doordringen, zodat ik mijn weg daarin kan vinden.



Ik ga weer heerlijk genieten van de zon.



Fijne zondag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook lekker daar in het zonnetje gelegen, het was zulk mooi weer!

Zelfs gezwommen, maar sjee wat was dat water nog koud!

Kreeg zowat een hartverzakking moest het hele stuk naar de overkant naar adem happen!

Daarna paar baantjes gezwommen en toen ging het wel weer, uiteindelijk ben je er toch "door".



Haha, en mensen ontmoet die datzelfde hutje ook hadden willen kopen, ik heb het echt vlák voor hun neus weggekaapt

(echt een paar uur voor zij een bod wilden doen!)



Ken nu een paar mensen bij wie ik kan aansluiten en me aardig wegwijs hebben gemaakt, oa handige tips en ik heb nu al iemand die een paar noodzakelijke klussen wil (en kan) doen tzt (tegen vergoeding natuurlijk) en precies weet wie ik moet hebben voor bijv keuring en onderhoud van de gasinstallaties.

Omdat ie mij wel leuk vindt en straks op de koffie wil enzo, heb ik meteen maar ff duidelijk gemaakt dat die stek voor privé/ "ego me-time" en rust.

En als ik de gezelligheid wil ik hem en anderen wel opzoek bij het zwembad/terras.

Meteen maar ff duidelijk maken.

Gezelligerd issie wel, en wil met van alles helpen, maar ik heb geen zin in dat dat betekent dat ie elke keer bij mij op de koffie zit.



Wittelelie: tis niet bepaald een geschikte plek voor een meet, alleen al entreeprijs die je als losse bezoeker moet betalen is hoog (hoefde ik vandaag niet omdat ik gekocht heb), dus dat kan beter bij mij thuis in de tuin op de nieuwe loungeset :-)

Is ook zoiets, toen ik die aanschafte wist ik natuurlijk nog niet dat ik straks daar misschien vaker in mijn tuintje zit dan hier..

(en had ik die uitgave ff niet gedaan).



Voor jou is die paar uur idd weer wennen, dat is logisch, ook na een paar maanden.

Zeker als die werkdruk ervoor gezorgd heeft dát je thuis kwam te zitten.

Dus arboarts heeft gelijk om dat rustig op te bouwen.

En hopelijk blijf je opletten op je nieuwe grenzen, dus ook niet streven naar weer terug naar hoe en wat je (het) daarvoor deed met dat werk!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Donderdag overdracht al.

Meteen maar wat dingen meenemen (emmers, schoonmaakspullen, tuinstoel)

Leuk projectje weer om mee bezig te zijn



(HL: weet niet of je sporadisch nog meeleest hier, maar viel me iets op, blanke pit oid? Totaalplaatje gaat het om, toch?)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hettie: hoe was jouw pinksterweekend uiteindelijk?

Echt, ik kan je met klem aanraden om wel mensen te zoeken om bij aan te sluiten!

Niet alle mensen zijn al met elkaar of besloten groepjes, echt niet!

Overal zijn mensen die open staan voor nieuwe mensen erbíj!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Leuk Suzy dat je je zo goed voelt bij het hutje. Een oud tante van mij had er vroeger ook 1. Ik kwam er graag. Helaas werd het onderhoud te veel voor haar naarmate ze ouder werd en heeft ze het verkocht.



Ik hoop dat je straks daar hele mooie dagen mag beleven.



Ik zou terugkomen op ex. Dat ze los ging op FB had vriend van gezamenlijke vrienden. Die waren zo geschrokken van sommige berichten dat ze een printscreen hadden gestuurd. Vriend heeft dat gelezen en liet mij ook zien. Wij negeren haar, maar als het zo onder je neus wordt geschoven lees je het toch. Wel hebben we gelijk met elkaar besproken dat wij dit soort dingen niet doorgestuurd willen krijgen. Gelukkig is het ook bij die ene keer gebleven.



Voor de rest houdt ze zich rustig. Wij treiteren ook absoluut niet. Vriend maakt alimentatie gelijk over op afgesproken dag, zodat er geen gezeur daarover komt. Alleen zijn kind ziet hij niet. Dat steekt soms wel. Hij gaat er goed mee om, maar leuk is anders.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, Wittelelie, dank je wel!

Dat gaat ongetwijfeld lukken, daar twijfel ik niet aan.

En ik zit er ook niet aan vast, mocht het niet meer uitkomen of toch niks voor mij zijn.

Kan me er geen buil aan vallen iig.



Ik wist niet dat jouw vriend zijn kind niet mag zien.

Wat een verschrikking is dat!!

"Steekt soms wel" is een groot understatement!

Hoe kún je goed met zoiets omgaan?, ik weet het niet iig!

Je eigen kind niet zien, dat is niet te beschrijven denk ik, dat gaat door merg en been!

Dat amputeert, dat kan niet anders.

Dat heeft een enorme impact.



Ik zal die moeders nooit begrijpen, die niet snappen dat die impact op hun eigen kinderen nóg groter is (en op hun vermogen tot veilige hechting later).

Dat ze dat gekrenkte ego maar niet kunnen overstijgen...

Hoe schadelijk is dat wel niet voor dat kind?!

Patstelling voor jouw vriend..

En een grote schaduw over zijn geluk!



Ik hoop maar dat jullie elkaar dan minstens een beetje kunnen opvangen over en weer.

Het is nogal wat, waar jullie mee te dealen hebben samen!

Gelukkig hebben jullie elkaar als houvast.



Geniet maar van alles wat er wél is en jullie samen hebben: zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.

Samen dit soort dingen doorstaan schept ook een innige band.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Suzy, op naar een lange en vooral warme zomer
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, leuk jullie weer te lezen



Lelie, inderdaad erg naar voor je vriend en onbegrijpelijk gedrag van zijn ex. Helaas gaat het bij scheidingen toch vaak mis en worden kinderen ingezet als machtsmiddel. Ik hoop dat het niet tussen jullie in komt te staan, het lijkt me best lastig. Het is niet zomaar iets als je je kind niet meer mag zien....



Suzy, gefeliciteerd met je huisje, leuk man! En wat fijn dat je er meteen in kon. Voelt het al een beetje vertrouwd? En een zwembad erbij, toe maar Echt goed dat je dat gedaan hebt. Echt even iets voor jezelf gedaan, voor je eigen welzijn en rust. Heerlijk lijkt me dat! Hm, ik moet toch echt eens op dat andere topic gaan kijken geloof ik

edit: hm, volgens mij kun je nog niet in je nieuwe optrekje of wel? Wanneer vindt de overdracht plaats?



Mijn pinksterweekend was leuk, ik had een vriend op bezoek en we hebben een soort van roadtrip gedaan. Verschillende plaatsjes bezocht en we zijn ook in Munchen geweest. Toen nog wat zuidelijker gereden naar de grens met Oostenrijk. Daar heb je al echte bergen, echt fantastisch. Het was leuk, maar ik ben nu wel blij dat ik weer alleen ben. En ja, ik moet mezelf inderdaad wat meer onder de mensen begeven en ik wil het ook wel, maar "sociaal zijn" kost me altijd bakken energie. Voor even vind ik het wel leuk, maar na een paar uur heb ik het wel gezien en wil ik gewoon weer mijn eigen gang ja. Ja, ik denk dat ik best egoistisch/egocentrisch ben. Niet altijd leuk om dat te merken, maar helaas wel de waarheid



Kat weer helemaal de oude? Oudje hier lijkt het wel naar d'r zin te hebben, die is voornamelijk buiten en als ze binnen is slaapt ze lekker veel. Om dan ineens wakker te schrikken, mij ziet en enthousiast begint te mauwen. Zo schattig is dat
Alle reacties Link kopieren
Hettie: goed dat je er ff uit geweest bent, dat is ook weer lekker thuiskomen dan, he.

Zijn die problemen met je verhuurder eigenlijk met een sisser afgelopen?



Nee, hutje heeft geen eigen zwembad, hahaha, maar op dat park dus wel groot binnen- en buitenbad (en sauna) op loopafstand.

Dat is al zo luxe!

Bos ook op loopafstand.

"eigen stukje grond" huur ik, dus terras/tuintje erbij, weinig onderhoud aan (stukje gras en verder tegels, ga ik wel wat potten neerzetten met paar planten).



Ik wil nog wel iets overdekts verzinnen zodat ik ook buiten kan zitten als het regent en de temperatuur toch lekker is.



Komende dagen ff verzinnen wat ik meeneem van hier, kan een busje lenen, kan ik oa hier overtollige ligbedden, emmers en bureaustoel, parasol en tuinstoelen enz meenemen.

Geen idee wat daar nu eigenlijk wel en niet al staat aan inboedel, ik zie het morgen wel!



Kat ligt as we speak in de hondenmand te slapen.

Eindelijk begint die vacht weer wat aan te groeien.

Hij is vaker thuis dan daarvoor, lijkt het wel.

Hij is een stuk relaxter sinds ie weer door het hele huis en naar buiten mag iig, nog steeds aanhalig maar niet hele dagen om mij heen hangend



Heb je weleens gegoogled op "introvert"?

Want het heeft vaak niks te maken met egoisme of egocentrisch zijn wat jij beschrijft: jij tankt bij door met jezelf te zijn.

Ik afwisselend: ik heb ook die extraverte kant, dan tank ik bij aan dat sociale.

En soms echt me-time nodig net zo goed: dan wil ik ook helemaal alleen zijn.

(en zo'n hutje biedt beide! Ik bewaak wel dat als ik bij eigen hut/tuin ben, dat ik dan ook niet gestoord wil worden.

Wil ik gezelligheid, dan loop ik wel naar gemeenschappelijke ruimtes (zwembad, buitenbar, restaurant enzo).

Voordeel is idd dat je je terug kan trekken als je wel weer genoeg sociaal gezelligs hebt gehad.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Daisy: dank je wel.

Denk niet dat we daar gaan meeten, haha, wanneer ben je ook alweer terug in den lande?



Ja, ik hoop ook zeker op een lange, warme zomer!

Nou ja, als ik maar veel buiten kan zijn, dat is het belangrijkste eraan, geloof ik.

En wat privacy ook.

Misschien mijn antwoord wel op afstand nemen van bepaalde personen: dit is nu eens helemaal van en voor mijzelf!

Laat onverlet dat ik mezelf meeneem natuurlijk: incl mijn "pijnen" en verlangens.

Het voélt daar alleen ff zorgeloos, afstand van de dagelijkse beslommeringen, zoals jij daar in feite ook doet!

Betekent niet dat die zorgen/hersenspinsels er niet zijn, maar wel dat je dat net ff makkelijker aan de kant kunt zetten.



Hoe ist bij jou dan?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg morgen terug naar Nederland Suzy. Ben nu druk met afscheid nemen van mijn vrienden en langzamerhand van de omgeving hier daar ik definitief terugkom naar Nederland.

We vinden vast wel een andere stek om te meeten hoor, heb er zin in



Zorgen en hersenspinsels kunnen we inderdaad overal hebben, als we ze toelaten. Maar is het zeker erg fijn om soms even helemaal afgesloten zijn van de wereld en je even helemaal op jezelf te richten. Ik moet zelf alleen opletten dat ik hier niet op dezelfde toer ben als dat ik vaak in NL ben. Dat is en blijft een valkuil. De geur van een bos, als het bijv net geregend heeft, vind ik altijd erg fijn.



Hoe komt het dat jouw 'pijnen' zo aanwezig kunnen zijn? Zijn dat oude pijnen of nieuwe pijnen? Je bent altijd zo bezig met helen, zaken verwerken. Neem je je kleine banjer mee naar je hut?



Veel succes vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Ah, dan gaan we snel bijkletsen, Daisy!

Ik bedoel vrij recente "pijnen" idd (onmacht, verliezen, gemis), en eea (familie/ verliezen) heb ik afgelopen (winter)maanden gevoelsmatig kunnen afsluiten, geloof ik.



Tja, dat "helen" is denk ik een belangrijke missie in mijn (en ieders?) leven: ik wil het verleden niet laten beperken in het heden en toekomst. Eenmaal op zijn plek speelt het juist vrijwel geen rol meer en kun je eea pas echt achter je laten.

Ik ben vrijwel nooit meer bezig met het verleden en daardoor kan ik nu zo goed "in het nu" zijn.



Ik ga zo de deur uit, wens je een heel goede vlucht en see you soon!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Blijft dat ik nu mijn eigen dieptes moet opzoeken (en dat doe ik ook wel, ondanks de afleiding van mijn nieuwe projectje)..

Ondanks alle positieve gebeurtenissen "neem je idd jezelf altijd mee", zoals men zegt.

Het een compenseert nog niet het andere, natuurlijk.



Ik heb vandaag de sleutel gekregen: er mag van mij een hoop overbodige meuk uit, die ik helemaal niet wil.

Dat ga ik as weekend eens even weggooien en ook eigen spullen erheen brengen.

"eigen maken": opfrissen, schoonmaken, eigen spullen erin.

Onkruid eruit.

Paar nieuwe dingen aangeschaft ook.

Verder kan ik eea van huis (en het huis wat ik aan het leegmaken ben) halen: dat geeft hier weer ruimte en kan daar de boel weer een beetje opleuken.



Het grappige is dat zelfs allerlei mensen die daar zelf niks mee hebben het míj aan alle kanten gunnen, omdat ze me beter kennen dan vandaag en het voor míj zo leuk vinden



Vandaag ook met wat aardige (oudere) buren kennisgemaakt en weer wat wijzer geworden.

Tis echt wel een leuk stekje, dicht bij de voorzieningen, en toch veel privacy, tuin vergt niet echt veel onderhoud, ik vind het helemaal goed!

Voelt goed, ben er nog steeds heel blij mee iig!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is wel heel extreem de weg kwijt.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
Klopt!

TO en vriend zijn (bij mijn weten) nog steeds samen en nu is het een offtopic kletstopic tussen nog maar een paar reageerders die onderling een beetje contact houden.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn TO en haar vriend niet meer samen, Suzy, dat had ik tenminste in een ander topic gelezen. Dat zat er ook wel een beetje aan te komen



Wat fijn dat je zo geniet van je nieuwe stulpje! Het klinkt allemaal erg goed en echt als een plek waar je tot rust kan komen. Zwembad niet prive, dat maakt toch niet uit? Op loopafstand is al fijn genoeg en je hebt wel de lusten, maar niet de lasten

Introvert ja, mooie benaming en een erg positieve manier om het te bekijken. Natuurlijk ben ik dat, maar egoistisch ben ik ook, dat weet ik van mezelf. Ik kan me heel slecht inleven in andere mensen en krijg soms bepaalde dingen niet mee omdat ik zo in mezelf gekeerd ben. Achteraf realiseer ik me dan wel dat ik misschien wel erg bot gereageerd heb en als ik de kans krijg bied ik dan wel mijn excuses aan, maar hettie en anderen mensen gaan gewoon niet zo goed samen. Het klinkt heel raar, maar ik word bijna agressief als ik te lang bij andere mensen ben zonder dat ik de kans krijg me terug te trekken of mijn eigen ding even te kunnen doen. Die vriend sliep ook bij me op de kamer enzo en ik deed daardoor ook geen oog dicht. Dat soort dingen trek ik gewoon heel slecht.



Mijn ouders zijn nu wel erg aan me aan het "trekken", die willen nu iedere week even bellen terwijl we dat voorheen niet deden. Ze vinden het eng dat ik naar Korea ga, terwijl ik mijn hele leven al reis en ook verre bestemmingen heb bezocht. Ik heb tegen ze gezegd dat ik graag op mezelf ben en het niet nodig vind om zo vaak te bellen. Ik heb natuurlijk niet gezegd dat ik me niet goed voel in het contact met hun. Ze zijn enorm bezorgd om de een of andere reden. Een paar dagen geleden kreeg ik ineens een heel paniekerig mailtje van mijn moeder, waar ik was en waarom ik zo lang niets van me had laten horen (terwijl ik afgelopen zaterdag nog een kort mailtje heb gestuurd) en of ik even wilde laten weten of het goed met me gaat. Het is natuurlijk bezorgdheid van ze, maar op de 1 of andere manier irriteert het me mateloos. Het is bezorgdheid, maar ze duwen me onbedoeld of misschien wel met opzet in mijn rol van jongste dochter of het meisje van 4 en dat vind ik verre van prettig.

Het rare is dat dat overbezorgd eigenlijk iets is van na mijn emigratie. Terwijl mijn leven eigenlijk hetzelfde is gebleven, ik woon alleen 600 km van ze vandaan, wat eerst 150 km was (ook niet weinig, maar het zal wel tussen de oren zitten ofzo).

Pffffff, ik weet echt even niet hoe ik mijn eigen ruimte kan opeisen zonder ze te kwetsen en tegelijkertijd ook geen dingen tegen mijn zin te gaan doen.



Feedback is welkom



en oja, conflictje met mijn verhuurders is opgelost. Daarin was ik ook een beetje ondoordacht te werk gegaan, maar toen ze terug kwamen van vakantie heb ik die man even aangesproken en uitgelegd wat ik bedoelde. Dat was goed om te doen, want de man vertelde me dat hij inderdaad sauer was zoals ze dat hier zo mooi zeggen, en hij was blij dat we het even uitgepraat hebben. Ik denk dat ik me dus geen zorgen hoef te maken over dat ze de huur gaan opzeggen of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik niet meegekregen, hoor, van dat andere topic?

Laatste wat ik weet is via Pb dat het goed ging..



Fijn dat het weer goed is met verhuurder, weer een zorg minder!



Wat gek van je ouders nu opeens die beschermingsdrang?

Misschien voelen ze wel aan dat je gevoelsmatig afstand neemt en dan krijg je dat die ander vooroverbuigt: dichterbij wil.

En doe jij weer zoveel stappen terug enz?

Net als bij stellen werkt dat soms zo: hoe harder jij terugdeinst, hoe dichterbij die ander komt?!

Toch maar duidelijk maken dat jij hun bezorgdheid op prijs stelt, maar al jaren je eigen boontjes dopt en dat dat jou prima af gaat.

Ouders moeten hun kinderen ook leren loslaten, hoe moeilijk ze dat ook vinden, he.



Mijn moeder herhaalde gisteren ook weer dat ik ook een hutje dichterbij haar had kunnen zoeken ipv juist verder weg.

Ouders vinden het niet fijn als hun kroost op afstand is, haha, ik vond het ook niet fijn dat zoon op een ander continent was, ik heb ze ook liefst ergens in de buurt, maar ja, kinderen vliegen uit en dat hoort ook zo.



Maar dit hutje is nu eens mijn éigen ding, (hoewel mijn kinderen daar natuurlijk wel gebruik van kunnen maken als zij dat willen).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ach, niet meer bij elkaar? Update please! Wat zou dat jammer zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven