Werk & Studie alle pijlers

Bachelor afronden - motivatie topic

29-04-2015 13:21 49 berichten
Hallo forum(st)ers!



Ik ben derdejaars student en moet deze zomer afstuderen. Ik merk dat de laatste loodjes me erg zwaar vallen! Waar ik voorheen uren achter elkaar kon studeren, lukt het me nu nauwelijks om er voor te gaan zitten. En als ik er al voor zit, dan komt de helft (of meer) niet binnen.



Zijn er meer mensen die deze zomer moeten afstuderen, maar, net zoals ik, de laatste loodjes erg zwaar vinden? Ik dacht dat het misschien wel leuk was om elkaar hier te motiveren! Wat moeten jullie nog? Waar lopen jullie tegen aan? Zit er druk achter of kan je je nog vertraging permitteren?



Ik zal de spits afbijten: ik moet nog vier tentamens, een kleine scriptie van 6 ect's, een paper en een afstudeerpresentatie! Voornamelijk met die tentamens heb ik heel veel moeite. Ik hoop van anderen te horen, want ik kan de motivatie wel gebruiken



Liefs, Prima Donna
Mooi cijfer!



Bij mij gaat alles een beetje in stroomversnelling nu die presentatie er zo snel aan komt. Ben best nerveus haha. Ik ga morgen weer een poging doen om in de boeken te duiken.
Alle reacties Link kopieren
Dat leren gaat goed. Al een paar dagen, alleen het idee nu ik alles ken dat ik alles vergeten ben. Achja beter nu dan maandag ochtend! Toch hele mooie punten yme. Ik ga nu voor het vak van woensdag is beginnen met leren.... als mijn kat dat toelaat. Die wil momenteel heel veel aandacht, best vervelend. Prima-donna dat gevoel ken ik die stroom versnelling. Heb ik ook wel een beetje last van....

Alsof de tijd opeens super snel gaat en ik niet de tijd krijg om alles te doen dat ik nog moet en wil doen.

Hoe gaat het met leren Yme? Dus we zitten allemaal binnen op deze zonnige dag te leren :(