Zwanger worden in 2015 na miskraam

17-12-2014 19:06 2716 berichten
Voor iedereen die eind 2014 een miskraam heeft gehad en hoopt op een gezond kindje in 2015!



Hieronder de tabel, je kunt deze zelf bewerken.

gebruikersnaam: zwangerin2015




NaamLeeftijdOvulatieNODKindjeOpmerkingenloves8628/2819/20-02?05-03? 1e bezig sinds 07-2014, mk 02-12-14Chocolaatje198628/29 19/20-04 04/05-05. 1e bezig sinds 08-2014, mk 04-12-14Teapot27/26Uitgerekend 07-101ebezig sinds 07-2014: mk 28-08-14, ma 31-10-14 met lange nasleepSuperDolly25/28 uitgerekend 13 januari 20161e26 mei intake + eerste echo (7 weken)musje8232/36uitgerekend 12-112ebezig sinds 09-2014, mk 07-11-14Kaarsje1525/25 uitgerekend 01-11 1e bezig sinds 08-14, mk: 19-12-14Buufje198529/30uitgerekend 14-5-16 1e bezig sinds 11-2012, mk: 04-2013 ma: 01-2014 mk: 07-2014 afbreken medische reden 13 wk 30-12-14 MK: 21-05-15tasje7638/33?? 2e 22-11-14 curretage bij 11 wekenmamavan2kanjers31/3814-0228-02 3e bezig sinds begin 2014, mk: 29-12-14 bij 13.6 wksohappy3420-75-8 1e Mk: 02-2014 start 1e onderzoek in ziekenhuis, uitslag: allebei in orde! Nina8926/35 uitgerekend 23 april 20161ebezig sinds sept. 2014 Mk: 29-12-14 (cytotec)KlaarKlaar37 27 aug uitgerekend1eBezig sinds maart 2014 Mk: 12-02-15, Mk: 22-6-15 (cytotec, later curettage) Molly1233115-1230-121ebezig sinds feb 2015 Mk opgewekt: 2-5-15 met 9 wekenEvi198727uitgerekend 28-12 1e bezig sinds 08-2014, mk/curettage 15-12-14



Libelle, Knorrie, Bruinekrullen, Pooh Bear, Song Bird en Wammez, jullie zijn uit de tabel gehaald omdat jullie al langere tijd niet meer mee schrijven. Mochten jullie weer willen mee schrijven, dan is er altijd weer een plekje voor jullie in de tabel!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:54
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties!



Ik kan het nog niet helemaal geloven..... Hoe zal het verder gaan lopen... Zal dit kindje wel gezond zijn of toch die verschrikkelijke rotziekte hebben.... en als het gezond is, laatste keer ging het ook verschrikkelijk mis....



Kortom: ik ben pas gerust als ik ons kleintje daadwerkelijk op wereld gezet heb!



Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen en hoop ook zo dat het voor jullie snel goed komt!!!!
Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan! Het is je zo gegund! Maar kan me voorstellen dat je je angst niet zomaar opzij kunt zetten na wat jullie hebben moeten doorstaan.
Alle reacties Link kopieren
@mama2kanjers!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! spannend spannend spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw mama gefeliciteerd meid... :cheer2:Hopen dat alls goed komt he en ik snap dat gevoel helemaal hoor ....
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat het heel spannend voor je is mama, hoop echt voor je dat deze keer alles goed gaat. Wij gaan officieel door naar de volgende ronde.
Balen chocolaatje!
Alle reacties Link kopieren
Dank je dolly. Vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben. Natuurlijk ook wel wat teleurgesteld, maar goed, het was ook nog maar de tweede ronde sinds de miskraam. Wel erg vreemd, donderdag en vrijdag beetje bloedverlies, zaterdag wat meer, vandaag weer bijna niks... vorige maand ging het ook al zo hé. Waarschijnlijk begint maandag of dinsdag m'n menstruatie ineens nog echt nou ja, zal nu wel bij me horen ofzo.
Inderdaad heel vreemd. Volgens mij zijn er best wat meiden in dit clubje die nu een rare cyclus/menstruatie hebben zo na de miskraam. Hopelijk trekt het een beetje bij!
Alle reacties Link kopieren
Raar chocolaatje, en balen natuurlijk ook.. Het zal er vast allemaal wel bijhoren.



Hier geen idee hoe ik in mijn cyclus zit, of ik al een eisprong heb gehad etc. Ik heb wel een paar dagen af en toe wat steekjes gehad onderin mijn buik, denk op de plek van mijn eierstokken/baarmoeder, maar ik weet het niet zeker. Als ik vanaf de mk tel dan zit ik nu op dag 29, maar aangezien ik anderhalve week na de mk nog hcg had (positieve test) zal het zo niet werken denk ik...?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend chocolaatje....Hoop voor jou dat dit ook snel veranderd en gewoon normaal doorzet!
Alle reacties Link kopieren
Wauw mama proficiat!! snap dat je pas kan genieten als je kleintje er is. Des ondanks hoop ik dat je toch een klein beetje kan gaan genieten van je wonder.!



Balen chocolaatje! Ronde 2 zou super mooi zijn maar je tijd komt zeker nog wel.!



Hier nog steeds geen ongesteldheid.... Morgen proberen een afspraak te maken bij de huisarts.!
Alle reacties Link kopieren
Hier bloedverlies nooit gedacht daar zo blij mee te kunnen zijn. Het is nog wel erg weinig. Lijkt niet eens op een normale ongesteldheid. Ik zit nu op dag 36 na mk. Hoop zo dat dit het is, maar twijfel wel heel erg omdat vorige week hcg nog 39 was. Ik heb er wel heftig buikpijn en rugpijn bij. Hoe was dat bij de anderen bij de eerste ronde na mk?



@ Molly: we zitten vlak na elkaar volgens mij. Hoop dat bij jou ook snel doorbreekt!

@chocolaatje: jammer zeg, maar wel weer vol goede moed naar de volgende ronde. Gek dat je menstruatie nu zo raar is. Had je dat de keren hiervoor ook dan?

@evi; hoe is het nu bij jou? Wel een beetje aan het genieten. Of is dat lastig?

@nina: wat raar zeg dat duurt wel erg lang. Ik zou zeker erachter aangaan! Hoop dat het ook snel komt
Alle reacties Link kopieren
Waar je al niet blij mee kan zij he Blauwoogje! Ik hoop eigenlijk stiekem dat er niks doorbreekt..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nou blauwoogje? Heeft het doorgezet? Heb na m'n miskraam 4 menstruaties gehad, 1e was sowieso rommelig omdat ik vlak daarvoor nog een rest had verloren, 2e weet ik eigenlijk niet, was toen ook nog niet bezig met zwanger worden en de laatste 2 keer verliepen ze dus zoals nu. Het is nu wel echt doorgebroken.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn blauwoogje! Ik was ook zo blij toen ik eindelijk weer ongesteld werd. Dus begrijp je gevoel heel goed. Ik was na 8 weken nog niet ongesteld en kreeg toen primolut voorgeschreven om ongesteld te worden. Toen ik door die medicijnen ongesteld werd ging het er vooral om dat ik zsm uit mezelf ongesteld werd, dat gebeurde precies 28 dagen later. Daarna meteen raak.



Met mij gaat het nu goed. Voel me een stuk zekerder na de laatste echo van vorige week woensdag. Hier was ik 9 weken en 5 dgn. De baby was goed gegroeid en was al lekker aan het bewegen. Hij.zij zat steeds te zwaaien met zijn/haar armpje, hihi. Vanaf toen konden we al wat meer genieten. Nu donderdag 11 juni die 12 weken echo en daar kan ik echt niet op wachten. Vanaf dat moment zal ik nog veel meer kunnen gaan genieten en ga ik het op werk vertellen.



Chocolaatje, voor jou is het dan nu over 2 weken weer even klustijd en wie weet daarna.



Mamavan2kanjers, begrijp je gevoel heel goed! Zal aan je denken en voor je duimen deze periode!
Alle reacties Link kopieren
Is jouw menstruatie nog doorgezet chocolaatje?



Nina, heb je nog een afspraak met de huisarts gemaakt?



Hoe is het met jou Blauwoogje?



Wat fijn dat het zo goed gaat Evi!



Hier de vruchtbare dagen weer aangebroken. Dus maar even gebruik van maken deze week.
Alle reacties Link kopieren
Ooh evi....wat een super goed nieuws. Eindelijk lekker genieten! Het is je gegund....helemaal na al die stress dat het eerst weer niet goed leek te zijn.



Molly dat snap ik idd. Je hoort ook wel eens dat het na de mk in 1x raak is. Ze zeggen dat je dan meer vruchtbaar bent....dus wie weet.



Balen chocolaatje....dat het echt heeft doorgezet. Op naar de volgende ronde! Ben je al lang bezig?



Hier heeft het inmiddels ook doorgezet. Zo wat een buikkrampen zeg! Hoop dat komende vrijdag de cystes ook weg zijn



Mama, Hoe is het nu? Al last van kwaaltjes?



Loves: spannend! Maar gezellige dagen van maken!
Alle reacties Link kopieren
Tja...wat noem je kwaaltjes... hahaha. Ik wil 's ochtends geen vleeswaren meer

Al een paar keer middagdutje gedaan (ook al voor de test) Dus elke dag op tijd naar bed.

Verder voel ik me eigenlijk heel prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook ongeveer in vruchtbare dagen.. Slijm vanaf afgelopen weekend en nog steeds!! Vrijdag en zondag genoten van elkaar... Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Yes, maandag toch echt overduidelijk doorgezet, nu neemt het alweer af. Succes dames! Fijn dat het bij jou ook heeft doorgezet blauwoogje, hoop op goed nieuws voor je vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Evi wat fijn dat het zo goed gaat!



Blauwoogje hoop voor je dat vrijdag alles goed is. Duim voor je!!



Loves had vanmorgen inderdaad m'n afspraak met de huisarts, had niet mijn eigen dus daar was ik heel blij mee!! Heb een doorverwijzing naar de gyn en kan volgende week waarschijnlijk al terecht. Ben heel benieuwd.! Succes weet allemaal met wachten of baby's maken!!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Nina!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Nina. Blij dat je een verwijzing hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Nina dat je zo snel terecht kan!
Alle reacties Link kopieren
nou meiden.. blijkbaar is vijf keer ook geen scheepsrecht... Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet...



Zoals gezegd ben ik 2.5 week geleden weer ongesteld geworden... jammer maar helaas dacht ik... nu kreeg ik afgelopen maandag pijnlijke steken maar niet in mijn baarmoeder maar daar onder.. Toevallig had ik zaterdag en zondag twee positieve ovulatie testen gehad dus ik verwachte ook mijn eisprong.. maar vanuit het niets kreeg ik bloedingen.. helder rood en geen stolsels... Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik precies dezelfde klachten en die bloeding...



maar ja nu wist ik dat ik niet zwanger was vanwege mijn menstruatie( ook met voor mijn menstruatie twee negatieve zwangerschaptesten) en die postieve ovulatie testen.. maar mijn moeder raade me toch aan om een zwangerschaptest te doen ivn buitenbaarmoederlijke zwangerschap... ik doe een test en ja hoor positief.... ziekenhuis gebeld en gynaecoloog zei dat het een ovulatie bloeding was en dat de test.positief kon uitslaan ivm met de eisprong.. mocht toch langs komen en heeft een echo gedaan om en buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.. gisteren moest ik nog even terugkomen voor controle.. bloedde nog steeds een beetje en dat vond hij ook weer niet helemaal strooken met een ovulatie bloeding. hij dacht dat het daarom toxh een nieuwe menstruatie was.. *na 15 dagen begin vorige). maar voor de zekerheid moest ik toch ff bloed laten prikken voor een zwangerschap test. Gisteren middag belde hij op met het nieuws dat ik toch zwanger ben...



maar of ik nu een miskraam heb gehad.. een miskraam krijg . of iets anders kan hij mij ook niet vertellen... a.s maandag terug komen voor een echo en een nieuwe bloedtest.

pfffff ik wordt echt helemaal gek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven