Lijf & Lijn alle pijlers

Lovehandles weg krijgen

29-05-2015 19:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!,

Ik loop al een tijdje met een groot probleem voor mij zelf, ik ben een vrij gespierd persoon alleen het probleem is dat ik maar niet mijn vet rond mijn lobehandles kan verbranden/ verminderen ik heb al even op internet gekeken en daar stond veel over het verminderen van suikers en koolhydraten ivm het aanmaken van insuline en de hoogte van je bloedsuikerspiegel dat heb ik al een tijdje geprobeerd maar er is weinig verandering gebeurd dus vroeg ik mij af zijn er ook nog andere opties om vet te verbranden rond je lovehandles?



Alvast bedanktt xx
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is een tijdje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 mei 2015 @ 19:14:

Hoe lang is een tijdje?3 maanden
Alle reacties Link kopieren
Bewegen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoepelen!



Ik heb een fitness hoepel van 1,8 kg aangeschaft en ik wordt met de dag strakker lijkt het wel,de cm vliegen er af!
Alle reacties Link kopieren
10 dagen geleden had je nog ongeveer dezelfde vraag voor een andere regio. Al eens aan een personal trainer gedacht? Al doe je maar 3 sessies en dan 1x per maand dan zit je tenminste voor jou op het juiste spoor en kun je het na een tijdje zelf bijhouden. Het is zo lastig te zeggen, we weten niet hoe groot je bent, hoe zwaar, wat je eet en wat je doet aan sport. Ik zou gericht hulp zoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jillinada, mag ik vragen hoelang je dan achterelkaar hoepelt, en hoe vaak per week?.

Ik heb ook zo'n zware hoepel, maar vind het moeilijk en zwaar om te doen, ben gewoon buitenadem na een minuut.

In het begin was ik ook bont en blauw, en ben toen tijdelijk gestopt.

Het lukt me ook nog steeds niet om de hoepel langer dan 40 rondje hoog te houden.
Alle reacties Link kopieren
De rompspieren trainen dan. Zijwaarts buigen als een boom in de wind of planken enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt vet niet weg met een beetje heen en weer buigen, nutteloos.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Plaatselijk afvallen bestaat niet.

Er zijn geen wondertrucs of tips voor, bij veel (de meeste) mensen is precies dat stukje wat als laatste verbeterd dus er zit niks anders op dan volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Oh, vetverbranden. Ik zou dan minder eten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lokaal afvallen kan nog steeds niet. Het kon niet bij je benen en dijen een week of wat geleden en nu dus bij je lovehandles ook niet. In plaats van topics te blijven openen kan je beter je tijd besteden aan het serieus naar de sportschool gaan om te trainen (onder begeleiding)



(En bij je buik ook niet, en je armen niet, en koolhydraten laten staan is geen wondermiddel, en citroenwater, honing en kaneel helpen ook niet. Dank voor de aandacht)
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst iets over een cavitatiebehandeling. Sommigen beweren dat het helpt.

Of bij de chirurg vet afzuigen.

Allebei prijzig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige topic was niet van mij maar van mijn zus ik ben 180cm lang ik train 4 keer per week elke dag 2 uur lang in sportschool daarnaast ben ik net gestopt met intensief turen 12 uur in de week.
Alle reacties Link kopieren
Intensief turen? Dat helpt niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
2 uur trainen zegt niks, het gaat er vooral om hoe effectief je bezig bent.

Eindeloos buikspieren trainen bv maakt echt niet dat je lovehandles sneller verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren
1 Minder eten

2 meer bewegen, zorg dat je gedurende minimaal een uur achter elkaar je hartslag boven de 100 houdt



wat punt 1 betreft; wat een zeer goed effect geeft is het zogenaamde HME dieet.

Dit dieet heeft een aantal grote voordelen tov andere diëten.

namelijk, zeer geringe kosten

je hoeft er niets speciaals voor aan te schaffen



HME staat voor Helft Minder Eten



Punt 2; je kunt gaan fietsen, zwemmen; wandelen, hardlopen, het maakt niet uit wat je doet. Het gaat erom dat je het leuk vindt, anders hou je het niet vol, en je moet het per keer minimaal een uur in een tempo doen dat je hartslag boven de 100 komt, en blijft.



Als je dit tussen de lakens ook kunt presteren is het ook prima, maar er bestaat op het onstaan van eelt op plaatsen waar je dat misschien liever niet hebt



Succes
Alle reacties Link kopieren
Met tien tot vijftien minuten per dag lachen verbrand je 50 calorieën (zeggen ze).

Dus allemaal nu gaan schuddebuiken
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:rinkie schreef op 29 mei 2015 @ 19:27:

Jillinada, mag ik vragen hoelang je dan achterelkaar hoepelt, en hoe vaak per week?.

Ik heb ook zo'n zware hoepel, maar vind het moeilijk en zwaar om te doen, ben gewoon buitenadem na een minuut.

In het begin was ik ook bont en blauw, en ben toen tijdelijk gestopt.

Het lukt me ook nog steeds niet om de hoepel langer dan 40 rondje hoog te houden.





Ik voel me aangesproken, mag ik je vraag beantwoorden?

Je hoepel is waarschijnlijk veel te zwaar voor. Als je eenmaal geoefend bent kun je deze hoepel waarschijnlijk wel aan, maar je kan beter eerst een andere hoepel aanschaffen. Een stuk lichtere. Ik weet niet wat je nu in huis hebt, maar kijk voor iets rond een kilo.

Geen blauwe plekken meer.



Punt is wel dat je iets sneller moet hoepelen om hem hoog te houden, maar dit kun je opvangen door in de zelfde richting mee te draaien om je as.



Ik doe zelf dancehoop, dus met allerlei trucjes er tussendoor. Mijn hoepel is ook rond een kilo, anders wordt hij te zwaar op mijn armen.



Zo'n hele zware heb ik ook gehad, maar daar vond ik niets aan. Voor je buikspieren schijnt het qua vorderingen niet veel uit te maken, veel rondjes licht in x tijd, vs minder rondjes zware hoelahoep in x tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Esselte schreef op 29 mei 2015 @ 20:16:

Mijn vorige topic was niet van mij maar van mijn zus ik ben 180cm lang ik train 4 keer per week elke dag 2 uur lang in sportschool daarnaast ben ik net gestopt met intensief turnen 12 uur in de week.
Ik heb een hoepel van 1,8 kg. met van die golven aan de binnenkant.

De eerste week maar vijf minuten per dag gedaan,was we gevoelig maar daar ben ik gewoon door heen gedaan,moet toch een keer wennen.

Ik doe nu drie keer per dag ongeveer 20 minuten per keer.

Dat je niet langer kan is dat omdat je moe wordt of omdat de hoepel valt?

Je moet natuurlijk wel conditie opbouwen!

Heel soms valt mijn hoepel en dan pak ik hem en weer door.

Bij mij werkt het echt wel en ik vind het leuk om te doen,muziekje er bij en gaan!
Alle reacties Link kopieren
Train je nou 4x per week of elke dag?



Wat doe je dan? Wat ik ben na een uur zware kracht sport echt wel klaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Veel cardio is echt onzin daarvan gaat je buik ook niet weg. Vet houd je vaak vast tgv stress, te weinig slapen, veel cardio zorgt ook voor stress. Elke dag 8 uur slapen, regelmatig en gezond eten, 2-3 per week kracht trainen veel benen en 1 of 2 x er week een HIIT zoals 2 of 3 tabatas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven