Vreemd(ge)gaan met oudere collega

28-05-2015 21:35 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_234389 wijzigde dit bericht op 30-07-2015 14:16
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind TO naïef en dom, maar ik vind die collega een opdringerige enge ransbak. Dat je iemand die nota bene zo'n stuk jonger is achterna komt en op bed gooit vind ik uitgesproken eng.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere zakenreis waar je in de hotellobby gehaalde pizza's moet opeten... Ik zou het verhaal wat aanpassen. Dat je in een leuk bistrootje of zo hebt gedineerd.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd verhaal.



Die vent haalt alles uit de kast om je in bed te krijgen, en doet dat allemaal om TO te beffen?
quote:hello-you schreef op 29 mei 2015 @ 13:59:

[...]



Ja, het reisje was vier maanden geleden, de vrijmibo 3 maanden, in de tussentijd heeft hij gedate met een andere vrouw, dat vertelde hij me een paar dagen gelezen maar dat wist ik ook al van de foto's en berichten op zijn social media. En sinds twee weken heb ik weer contact met hem nadat hij me appte naar aanleiding van enkele zakelijke mails.Dus je blijft hem gewoon contacten? En nu verteld hij jou de domste smoes in het boek ( ik blijf maar aan je denken) terwijl hij een ander aan het daten is? En jij een vriend hebt? Je kunt toch op je vingers natellen dat je zijn achter-de-handje bent? Als hij jeuk heeft, hijgt hij je lieve woordjes in je oor en hoppá daar mag ie weer! Ja sorry hoor, dat je hier intrapt zeg!
Goh..volgens mij heb ik die film gezien..
quote:hello-you schreef op 29 mei 2015 @ 11:47:

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga niet naar hem toe, ben nog aan het nadenken wat ik hem voor berichtje ga sturen. Iemand suggesties?



Of ik mijn vriend ga vertellen wat vier maanden geleden gebeurd is en of ik met hem verder wil ben ik nog niet over uit....en toen zei ik ' nee nee, niet meer bijvullen..' maar hij deed het toch en toen was ik dronken en toen heeft ie mij gebeft gehad en toen sliep ik bij hem en toen werd ik wakker en toen heeft ie mij gekust en ik kon er nog steeds niks aan doen en toen hadden we vrijmibo en toen was het heel gezellig... maar ik hou toch van jou...
Ik schrik eerlijk gezegd van de reacties....Snap deels wel waar het vandaan komt, maar ik vind sommige dingen te bot en onnodig.

Maar goed.....



Na het lezen van je verhaal, vielen mij 2 dingen op

Ten eerste, ik vond het zoenen befgebeuren heftig, aangezien je het niet wilde, maar het wel liet gebeuren. Althans, zo komt het op mij over. Je was er niet op uit en je wilde wel soort van verweer leveren maar het was niet sterk genoeg. Ik bedoel, als je trilde van angst zal het niet echt een fijne ervaring zijn.

Alcohol zal een rol gespeeld hebben, maar ik kan mij voorstellen dat je tot een zekere hoogte nog bleu en onzeker bent. Je klinkt alsof je onder de indruk bent van hem en dat heeft ie op een nare manier gebruik van gemaakt.



Dan je relatie. Ik begrijp wel dat je verward bent. Je weet niet of je verder wilt met je vriend en dan helpt deze toestand je er ook niet bij. Vogel eerst dit uit. Of dit de relatie, partner is waarmee je verder wilt.



Daarnaast, die oudere, leuke collega, wilt zo te lezen jou alleen voor de neuk en niet voor de leuk. Als hij je serieus leuk vindt, dan had hij je niet zo goed als aangerand en de dingen in ieder geval anders aangepakt. Wat een klootzak eigenlijk. Moet een flink schop in de ballen krijgen vind ik



Dus bedenk wat je wilt met je relatie/vriend en afhankelijk wat je gaat doen, contact met je collega beperken tot zakelijk of het verder "uitdiepen".



Veel succes en sterkte!
quote:hello-you schreef op 29 mei 2015 @ 00:32:

[...]



Hoezo ongeloofwaardig dan?

Nee, ik denk dat ik het raar vond om af te wijzen.

En geen idee eigenlijk, hahaTO reageert zelf met 'haha' op het befverhaal. Volgens mij vindt ze het grappig. Als ze ervan zou balen of er spijt van zou hebben vind ik dit een hele vreemde reactie.
quote:simone789 schreef op 29 mei 2015 @ 19:26:

[...]

daar gaat hij ook niet op reageren, want dan is er bewijs dat er iets onoirbaars is gebeurd.

Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 29 mei 2015 @ 19:41:

Lekkere zakenreis waar je in de hotellobby gehaalde pizza's moet opeten... Ik zou het verhaal wat aanpassen. Dat je in een leuk bistrootje of zo hebt gedineerd.Bedankt voor de tip joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 29 mei 2015 @ 20:23:

Goh..volgens mij heb ik die film gezien..



Jij ook al?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 29 mei 2015 @ 20:54:

[...]





TO reageert zelf met 'haha' op het befverhaal. Volgens mij vindt ze het grappig. Als ze ervan zou balen of er spijt van zou hebben vind ik dit een hele vreemde reactie.Met "geen idee eigenlijk, haha" reageerde ik op "EN WAAROM IS BIJ SOMMIGE/VEEL JONGEREN TEGENWOORDIG ORALE SEKS GEEN SEKS?"
aha. Maar dan blijf ik het respectloos richting je vriend vinden dat je meer bezig bent met die kerel met wie je vreemd bent gegaan, dan met hem. Ben eerlijk en kap met hem ('hem' = je vriend dus, niet die collega).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven