Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 20:03:

[...]





Klopt. En ik snap dat jij reclames leuk vindt, aangezien je er je brood mee verdient (althans gedeeltelijk).



Verbaas me er alleen over dat veel mensen zich zo willoos overgeven aan een opgedrongen commercie. Prima als dat je vrije keus is. Maar de vraag is in hoeverre die keus bewust is. Denk ik dan.



Jah.....

Nou, ik hoop dat je nog antwoord krijgt op je vraag.



Overigens vind ik reclame niet perse leuk, er zijn nogal wat verschillende namelijk. Leuke, niet leuke, ergerlijke, mooie, enzovoort. Zou raar zijn als ik álle reclame leuk zou vinden omdat ik ze toevallig inspreek.
quote:gemini2009 schreef op 03 juni 2015 @ 20:22:

Arie Boomsma heeft zich voor een behoorlijk doorzichtige viral/hoax campagne van Holy Soda laten strikken. Arie zou zogenaamd een koffer vol met spullen uit een hotelkamer hebben gejat, omdat dit volgens de principes van frisdrankje Holy Soda ongewenst gedrag is heeft het bedrijf besloten de commercial met Arie van de pit te halen.



Ow, dus het is nep? Dat die spot verwijderd is?

Of komt het toch door de relibozigen?
Ik word vrolijk van het liedje bij de Alpro-reclame. Jammer dat het speciaal geschreven is voor die reclame, dus maar 32 seconden duurt.
Weet zo niet welke reclame dat is, maar muziek vind ik sowieso vaak echt héél goed gekozen voor reclames.
quote:NYC schreef op 03 juni 2015 @ 21:23:

Weet zo niet welke reclame dat is, maar muziek vind ik sowieso vaak echt héél goed gekozen voor reclames.Bovenste: https://soundcloud.com/alpro-global
Alle reacties Link kopieren
De Actifryer. Heel erg irritant.

Vast een goed product, maar de muts die 'm aanprijst is bepaald geen reclame/overtuigend materiaal.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nou die man uit Actifryer spotjes krijg ik ook een droge van hoor.

Wat een kakker.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
wat is dat met dat spotje van Arie?



Als het nep is dan is het wel erg raar...
Alle reacties Link kopieren
Iedereen praat er over

Mission accomplished
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vindt die reclame van Tamaris verschrikkelijk!

4 keer hetzelfde stemmetje 'Tamaris'
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 03 juni 2015 @ 21:17:

[...]





Jah.....

Nou, ik hoop dat je nog antwoord krijgt op je vraag.



Overigens vind ik reclame niet perse leuk, er zijn nogal wat verschillende namelijk. Leuke, niet leuke, ergerlijke, mooie, enzovoort. Zou raar zijn als ik álle reclame leuk zou vinden omdat ik ze toevallig inspreek.Ik ga zaterdag even googlen bij Viva, we hadden ook een topic met leuke reclames. Bo moet vrijdag weer maar ik weet niet of het een leuke reclame is, heb er niets over gehoord. Maar vind het hier niet passen dus zaterdag kom ga ik een leuk topic over reclames uppen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
die topic is er, die heb ik eind vorig jaar geopend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 03 juni 2015 @ 19:56:

[...]





Ik verbaas me vaak over jou.

Over waar jij je allemaal over verbaast.

Jij kijkt geen commerciële zenders. Moet je zelf weten. Anderen kijken wél naar commerciële zenders en ja, daar heb je dus reclames om de zoveel tijd.

Dús dan worden die gezien he.

Niet zo heel verbazend eigenlijk als je er even over nadenkt.



Ik verbaas me nog meer over mezelf. Ik kijk ook commerciele zenders en toch ken ik veel van deze reclames niet. Waar moet ik dan nog naar kijken, vraag ik mezelf af



Pas als een reclame hier een (paar) keer besproken is, valt ie me op.



Zo zag ik gisteren die reclame van die man, die z'n xbox achterna duikt het raam uit. Wát een wazige reclame? en dan zeggen ze aan het eind ook nog dat het bedrijf, waar die reclame voor is, al 25 jaar bestaat! Ik had er echt nog nooooooit van gehoord.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 03 juni 2015 @ 20:03:

[...]





Klopt. En ik snap dat jij reclames leuk vindt, aangezien je er je brood mee verdient (althans gedeeltelijk).



Verbaas me er alleen over dat veel mensen zich zo willoos overgeven aan een opgedrongen commercie. Prima als dat je vrije keus is. Maar de vraag is in hoeverre die keus bewust is. Denk ik dan.Sja, ik zit dan zo'n programma te kijken en ga echt niet elke keer wat drinken inschenken of naar de wc. Dan blijf ik dus gewoon als willoos slachtoffer zitten. Zappen heeft geen zin, want veel zenders hebben de reclame op hetzelfde moment. Meestal pak ik in die tijd m'n Ipad en ga op viva, maar of dat zo hoogstaand is?
Later is nu
De reclames hier op het forum beginnen ook heel irritant te worden, vooral die knipperende.
quote:Dreamer schreef op 04 juni 2015 @ 14:43:

[...]





Sja, ik zit dan zo'n programma te kijken en ga echt niet elke keer wat drinken inschenken of naar de wc. Dan blijf ik dus gewoon als willoos slachtoffer zitten. Zappen heeft geen zin, want veel zenders hebben de reclame op hetzelfde moment. Meestal pak ik in die tijd m'n Ipad en ga op viva, maar of dat zo hoogstaand is?



Juist als je steeds drinken en chips gaat pakken bereikt de reclame het eigenlijke doel: namelijk dat jij sneller door je thee, 7-up en borrelnoten heen bent en dus sneller naar de winkel zal moeten om nieuwe te gaan kopen.

Ik ben trouwens wel (een beetje) beïnvloedbaar door reclame voor (nieuwe) producten hoor, maar dat vind ik helemaal niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink sowieso thee per halve liter, dus ik denk dat de reclame daar niet zoveel invloed op heeft. Dan hebben de programma's waarnaar ik kijk meer invloed. Soms na een paar afleveringen Friends ofzo, kan ik echt trek krijgen in een glas rode wijn.
Later is nu
En bij Divorce krijg ik standaard zin in bier. Bavaria ook nog, moet je nagaan.
Alle reacties Link kopieren
De SecondLove reclame op de radio vind ik afschuwelijk.

''Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook, ga naar SecondLove.nl'' ik kon mijn oren niet geloven!

Gatverdamme, als je gelukkig getrouwd ben hoort zoiets niet in je op te komen of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
Die van Optimel waarbij zo'n griet uit het pak drinkt en dan haar mond afveegt aan haar arm omdat de deurbel gaat.

Dat vind ik zo smerig om te zien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:Dreamer schreef op 04 juni 2015 @ 14:43:

[...]





Sja, ik zit dan zo'n programma te kijken en ga echt niet elke keer wat drinken inschenken of naar de wc. Dan blijf ik dus gewoon als willoos slachtoffer zitten. Zappen heeft geen zin, want veel zenders hebben de reclame op hetzelfde moment. Meestal pak ik in die tijd m'n Ipad en ga op viva, maar of dat zo hoogstaand is? Daarvoor hebben ze Wordfeud toch uitgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Die chocomel Vers reclame.

Bitchy vrouw "get me this"

Als ze alleen Engels is, hoe snapt ze dan wat Chocomel Vers is?

En als dat meisje in de lift met het lege pak schudt hadden er nog spetters uit moeten komen lijkt me.





Maar het aller aller stomste vind ik momenteel toch wel alle Lays reclames waarbij mensen met een perfect geopende ongekreukte chipszak rondrennen.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
De laatste Coca-Cola reclame waarbij die man met z'n schorre stem een soort gedicht zit te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch gewoon een slow rap?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 04 juni 2015 @ 16:19:

[...]





Daarvoor hebben ze Wordfeud toch uitgevonden?



Of triviacrack, het niewe wordfeud

Maar je kunt met alleen reclamepauzes ook heel goed het forum bij houden
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven