Actueel
alle pijlers
Je boodschappen voor je neus weggekaapt
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:47
Het moet toch niet gekker worden! Was vandaag bij de supermarkt, had net mijn boodschappen afgerekend, had nogal veel. Na het inpakken ontdekte ik dat ik maar 2 broden in mijn tas had, terwijl ik er toch echt 3 had gepakt. Op de bon stonden ook 3 broden gescand. Had degene na mij dus mijn brood mooi meegekaapt (wat ik had betaald!). Da's makkelijk verdient! Op andermans zak teren en de vogel was gevlogen natuurlijk. Ik dit gelijk gemeld bij de kassa, maar nee zij wist ook niet waar die man heen was. Lekker allemaal weer. Kun je voor andermans brood betalen. Ze was wel zo redelijk om het geld voor het (gestolen) brood terug te geven wat ik wel heel aardig vond. Hoe dit heeft kunnen gebeuren snap ik niet. Ik leg altijd beurtbalkjes aan het begin en aan het eind van mijn boodschappen. Volgens mij is dit echt opzet geweest. Maar wat doe je ertegen?
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:51
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel veel ophef voor maar 1 brood! Goed, niemand heeft het recht je brood te stelen, maar met je topictitel dacht ik toch echt dat je hele boodschappenwagentje gejat was!
Als iemand zo nodig een brood moet stelen, dan denk ik dat ie het echt wel nodig had. Daar zou ik me toch niet zo druk om maken. Zou het eerder sneu vinden dat iemand zo aan eten moet komen ...
Maar misschien ga ik er nu wel snel overheen.
Als iemand zo nodig een brood moet stelen, dan denk ik dat ie het echt wel nodig had. Daar zou ik me toch niet zo druk om maken. Zou het eerder sneu vinden dat iemand zo aan eten moet komen ...
Maar misschien ga ik er nu wel snel overheen.
Alles kan, maar je moet het wel zelf doen!
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:52
Weet je hoe dat komt, ze wachten niet tot je je boodschappen netje op de band staan zodat je karretje leeg is, ze gaan direct scannen, je hebt dan al een achterstand en meestal is de klant voor jou ook nog bezig met inpakken, dan komt er een 3e die pakt zijn boodschappen, en die kan dus makkelijk iets mee gritsen
Allemaal snel snel snel, gek wordt je ervan.
En zeg er maar niets van want dan kunnen ze je alleen maar dom aangapen, want ja, het moet van de baas.
Weet je wat ze moeten invoeren, iemand die je helpt met inpakken.
Ik let zelf ook altijd op of degene voor mij geen boodschappen van mij pakt als ze staan in te pakken.
En misschien ging het niet zo bij jou, maar dit is mijn ervaring en die werkt niet.
Allemaal snel snel snel, gek wordt je ervan.
En zeg er maar niets van want dan kunnen ze je alleen maar dom aangapen, want ja, het moet van de baas.
Weet je wat ze moeten invoeren, iemand die je helpt met inpakken.
Ik let zelf ook altijd op of degene voor mij geen boodschappen van mij pakt als ze staan in te pakken.
En misschien ging het niet zo bij jou, maar dit is mijn ervaring en die werkt niet.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:52
vrijdag 29 augustus 2008 om 16:58
Het was bij mij degene die na mij kwam, ik had de broden als laatste op de band gelegd. En hij was wel heel snel weg (had zelf weinig boodschappen). Zo rond de feestdagen hebben ze bij ons in de supermarkt wel iemand die de boodschappen voor je inpakt als extra service maar dat is dan ook alleen omdat iedereen dan echt megaveel boodschappen heeft. het is wel veel fijner.
vrijdag 29 augustus 2008 om 17:00
Nou, dat merk je meteen hoor. En diegene na mij had echt niet veel boodschappen (maar een paar dingen) en was erg snel weg. Ook ik heb weleens per ongeluk bijna een zak chips van iemand anders meegenomen, maar ik merkte dat gelijk en toen had ik zelf ook veel boodschappen. heb het gelijk teruggelegd met excuses.
vrijdag 29 augustus 2008 om 17:02
vrijdag 29 augustus 2008 om 17:07
Haha, hier in Frankrijk mogen de cassières niet met de volgende klant beginnen totdat de vorige al zijn boodschappen heeft ingepakt. Ik heb er lang aan moeten wennen, maar nu raak ik volslagen in paniek als ik in Nederland bij de kassa sta en de boodschappen van de volgende 5 klanten rollen al op de band terwijl ik op z'n elfendertigst sta in te pakken .
Wees blij!