Waar is...

17-05-2007 23:28 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch mijn derde blouse? ik heb drie blousen van mijn werk en een heb ik nu aan, een zit in de was en een is... VERDWENEN!



Heeft iemand mijn derde blouse gezien?
Alle reacties Link kopieren
Tja het leven van een sok gaat nu eenmaal niet over rozen(geur)
Alle reacties Link kopieren
AEG wasmachine misschien een ideetje? Die heb ik namelijk en ik ben nog nooooit sokken kwijtgeraakt! :D
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
AEG wasmachine misschien een ideetje? Die heb ik namelijk en ik ben nog nooooit sokken kwijtgeraakt! :D
jij draagt gewoon geen sokken :P
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
AEG wasmachine misschien een ideetje? Die heb ik namelijk en ik ben nog nooooit sokken kwijtgeraakt! :D
Uiteindelijk is zo'n wasmachine kopen waarschijnlijk goedkoper dan elke keer nieuwe sokken te moeten kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik absoluut een geheime huisgenoot had. Er verdween van alles, en dook dan gewoon midden op de eettafel weer op... Maar sinds ik verhuisd ben...nog geen sok verdwenen!
Alle reacties Link kopieren




quote: setter reageerde



AEG wasmachine misschien een ideetje? Die heb ik namelijk en ik ben nog nooooit sokken kwijtgeraakt! :D jij draagt gewoon geen sokken :P



Jawel hoor, Mickey Mouse en Garfield-sokken zijn mijn favoriet!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit ergens gewoond waar ik absoluut een geheime huisgenoot had. Er verdween van alles, en dook dan gewoon midden op de eettafel weer op... Maar sinds ik verhuisd ben...nog geen sok verdwenen!
Misschien had je een klopgeest? Die heb ik ook een gehad in mijn vorige huis (nou ja, eigenlijk zat hij bij de buurman) en sinds ik verhuisd ben (niet om de klopgeest, daar had ik verder geen last van) is ie weg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven