KPN teletekst

10-06-2015 20:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf geen KPN glasvezel,maar een vriendin van me heeft dat wel sinds kort,en ze heeft een klacht over de Teletekst van de KPN zenders,vooral SBS 6 heeft in haar teletekst heel veel subpagina,s en die kan je niet vast zetten,om zo op je eigen tempo de subpagina,s te lezen,in de gebruiksaanwijzing van de afstands bediening staat te lezen hoe je de subpagina,s kunt vast zetten,maar dat werkt niet. De monteur van de KPN(die er was vanwegen een storing) vertelde dat het niet mogelijk is om subpagina,s vast te zetten,want zo zij hij: Teletekst en glasvezel gaat niet samen.

wie heeft er ook ervaringen met het niet vast kunnen zetten van subpagina,s van de KPN Teletekst en weet een manier waarop dat wel kan.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Teletekst? Wordt dat nog gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat men teletekst anno nu alleen gebruikte voor ondertiteling bij Nederlandse programma's. De rest kun je toch zo van internet halen?
Shoot first, ask questions later!
Kan ze scrollen tussen de verschillende pagina's en dan op vorige/terug klikken als hij weer verder springt?
Alle reacties Link kopieren
Teletekst, bestaat dat nog??
Alle reacties Link kopieren
Zelfs teletekst kun je op Internet lezen. Dus ook vastzetten enzovoort
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Ha ha hi hi wat een fijne antwoorden

Het gaat er om dat er mensen zijn die op hun eigen tempo de teletekst willen kunnen lezen,en dat dat bij kpn dus niet meer mogelijk is

IK heb zelf upc (nu ziggo) en op de media box zit nog een aansluiting voor anoloog ontvangst,want als ik via digitaal teletekst wil lezen dan kan dat wel maar dat gaat tergend langzaam.Maar niet iedereen is zo bijdehand en slim en onderlegd zoals de mensen die tot nu toe gereageerd hebben.
No Mercy
Wat een hoop verbrande kontjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 12 juni 2015 @ 18:50:

Wat een hoop verbrande kontjes.Krijg je van die zon van vandaag.
Alle reacties Link kopieren
O, en ik ben dus niet slim en onderlegd, want ik dacht dat het al lang opgeheven was. Geen flauw idee dus hoe het zou moeten werken, maar het sterft vanzelf uit nu.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-06-2015 20:56
Reden: grof taalgebruik
% gewijzigd
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
[...]

Doe even rustig zeg, steek je hoofd even in een bak ijswater
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-06-2015 20:56
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@bootje_op_de_golven

Had ik al gedaan voordat ik antwoorde op zo,n onzinnige opmerking,maar het hielp niet,al had ik een uur in de vriezer gaan zitten bij -20 had het niet geholpen.
No Mercy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven