Geld & Recht alle pijlers

Viva eerder in de winkel dan in de bus

22-02-2008 18:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voorheen kregen viva abonnees toch de Viva op zaterdag in de bus en lag de nieuwste Viva pas op maandag in de winkels.



Ik zag vanmiddag de nieuwste Viva al in de winkels liggen en eigenlijk vind ik dat wel jammer omdat het een meerwaarde van het lidmaatschap is dat je de Viva eerder hebt.

Is dit nieuw of gebeurt het al jaren?
ik ga mijn abonnement ook opzeggen, ik krijg de viva meestal dinsdag en soms pas woensdag.....

terwijl de winkel naast ons hem al op vrijdag heeft liggen!
Alle reacties Link kopieren
yep,in onze winkel is ie er vrijdags al.

ben zelf abonnee van de "Red'' en die heb ik eerder dan dat ze in de winkel ligt..



Zo hoort dat toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook oude nummers bestellen? Ik zou heel graag Viva 30 willen hebben met het artikel over Slaapverlamming, maar die heb ik gemist in de winkel. Is er een mogelijkheid dat het artikel online komt, of dat ik een Viva kan nabestellen?



Dankje!
Alle reacties Link kopieren
@Sanz Volgens mij ook bij klantenservice! :)

0800-5383736
Alle reacties Link kopieren
Ja verdorie, mij viel ook al op dat de nieuwe viva op vrijdag al in de winkel ligt en pas zaterdag in mijn brievenbus. Ben al zo'n 3 jaar abonnee en heb 'm nog never-nooit-niet op vrijdag in de bus gehad. Altijd op zaterdag en heel soms op maandag.



Ik heb m'n abo ook opgezegd trouwens, maar dat heeft meer met mijn onregelmatige werk te maken. En dat ik de viva een poos lang niet meer heel vernieuwend vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven