Hulp nodig sneller internet iPhone

10-06-2015 11:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb hulp nodig om het internet op mijn mobiel sneller te krijgen. Ik heb een iphone 5 met een abonnement bij kpn.



Van een vriendin heb ik een site gekregen met een aantal tips die mij al heel erg geholpen hebben http://mobiel-netwerk.nl/ ... net-op-de-iphone-sneller/ heeft iemand anders ook nog wat tips voor mij?



Thanks
Alle reacties Link kopieren
Heb je misschien teveel op je telefoon staan?

Ik heb ook kpn en een iphone en 4g en die van mij is echt supersnel.
.
Zo te zien is je telefoon geschikt voor 4g, maar daarvoor moet je met iPhone 5 niet bij KPN zijn.



Zie hier.



Weet niet hoe oud die info is trouwens.
anoniem_196771 wijzigde dit bericht op 10-06-2015 11:11
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat zou ook nog kunnen, dankje!
Ik heb het even op de site van KPN nagekeken, 4g werkt inderdaad nog bijna nergens voor iPhone 5.



Bron.
Alle reacties Link kopieren
Oh nou.. dat valt weer tegen. Misschien maar overstappen op een nieuwere telefoon
Ja, dat kan. In september komt een nieuwe iPhone uit. Oudere iPhones worden dan goedkoper. Vanaf de iPhone 5c heb je meer mogelijkheden voor 4G, maar ook dat is een toestel dat inmiddels 2 jaar op de markt is. Ik zou voor minstens de 5s gaan.



Andere providers (tmobile en vodafone) bieden overigens wel 4g voor de iPhone 5 aan.
Alle reacties Link kopieren
iPhone 5 gebruikt niet de frequenties voor 4G die KPN gebruikt. T-Mobile en Vodafone wel.

En omdat nieuwere iPhones WEL de frequenties van KPN gebruiken zal die provider niets aanpassen om dit op te lossen.

Koop je nu een iPhone 6, 6 plus of 5s dan kun je bij alle providers de maximaal GEBODEN snelheid halen.

Met hoofdletters, omdat niet alle abonnementen dezelfde maximale snelheid bieden.



De iPhone 5s die je nu overigens nieuw kunt krijgen zou ik trouwens afraden; die hebben maar 8GB opslag en dat is wel HEEL weinig tegenwoordig.
Je bent in de war met de 5c. Een toestel dat ik ook compleet afraad.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk; de 5s verkopen ze nu nog in 16GB, de 5c enkel als 8GB.

16GB is imho echt wel het minimum, de 5c is ook nog eens niets meer dan een 5 in een plastic behuizing, dus verouderd.

Als je geen 6 (plus) wilt is de 5s naar mijn mening de beste keus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven