What's app groep: vraag

14-06-2015 10:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een what's app groep aanmaken voor een grote groep, deels onbekende mensen. Als ik na het toevoegen van de eerste paar mensen een what's appje stuur over het hoe of wat van deze groep, krijgen degenen die ik daarna toevoeg dat dan ook te lezen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Nee
Internagelaktisch
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Hebben alle mensen die je gaat toevoegen toestemming gegeven deel uit te willen maken van zo'n groep?

Ik werd 'n keer ongevraagd toegevoegd en toen ik 's avonds m'n telefoon bekeek stonden er over de 60 berichten in. Daar was ik helemaal niet van gediend en heb mezelf gelijk uit die groep verwijderd zonder ook maar één bericht te hebben gelezen. Ik hou daar dus duidelijk niet van.
Shoot first, ask questions later!
Prima, maar dan ook niet zeuren achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je ziet alleen berichten van nadat je toegevoegd bent.



Je kunt geen onbekende mensen toevoegen aan een whatsapp groep, alleen mensen die als contact in je telefoon staan.



@redbulletje 60 maar? Ik had een keer 693 berichten in een dag, ook ongelezen mezelf snel verwijderd 😁
Alle reacties Link kopieren
quote:tigerlily75 schreef op 14 juni 2015 @ 10:42:

Nee, je ziet alleen berichten van nadat je toegevoegd bent.



Je kunt geen onbekende mensen toevoegen aan een whatsapp groep, alleen mensen die als contact in je telefoon staan.



@redbulletje 60 maar? Ik had een keer 693 berichten in een dag, ook ongelezen mezelf snel verwijderd 😁

Wow! Da's helemaal erg! Ik ging al over de rel van 60, want ben helemaal geen apper, dus als er na een aantal uur niet kijken 1 of 2 staan is dat al veel.

Daardoor leerde ik in elk geval van mijzelf dat ik niet open sta voor groeps apps. Dus ook als men mij wél eerst netjes zou vragen, zou ik daar vriendelijk voor bedanken.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat groeps apps... Helaas heb ik er twee waar ik niet onderuit kom (familie) en daar is geen dagelijkse activiteit gelukkig
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Oke thnx.

Ik weet inderdaad hoe irritant het kan zijn, zo'n groep. Echter, de mensen waar het om gaat en vooral het onderwerp makendat ik het wel aandurf.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
ik vind groeps app geweldig! al lees ik niet alles hoor in een hele drukke groep. En het moet inderdaad wel wat toevoegen.

Tip: je kunt de meldingen van groepsapp uit zetten.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Bedenk je of je wel een groep nodig hebt; moeten al die mensen elkaars berichten kunnen lezen en beantwoorden?

Is dat niet zo, maak dan een verzendlijst. Hiermee stuur je in 1x een bericht naar AL die mensen, maar reacties komen enkel terug bij jou.
quote:lulletjerozenwater schreef op 15 juni 2015 @ 10:19:

Bedenk je of je wel een groep nodig hebt; moeten al die mensen elkaars berichten kunnen lezen en beantwoorden?

Is dat niet zo, maak dan een verzendlijst. Hiermee stuur je in 1x een bericht naar AL die mensen, maar reacties komen enkel terug bij jou.Briljante tip!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lulletjerozenwater schreef op 15 juni 2015 @ 10:19:

Bedenk je of je wel een groep nodig hebt; moeten al die mensen elkaars berichten kunnen lezen en beantwoorden?

Is dat niet zo, maak dan een verzendlijst. Hiermee stuur je in 1x een bericht naar AL die mensen, maar reacties komen enkel terug bij jou.Het is hele,aal niet de bedoeling dat ze reageren lol
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 juni 2015 @ 18:31:

[...]

Het is hele,aal niet de bedoeling dat ze reageren lolDan is het duidelijk; een lijst aanmaken. Dan geef je ook niet alle nummers aan iedereen door, dus vergelijkbaar met een mail aan iedereen in BCC sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven