Hoe is een besneden man?

26-06-2007 20:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend moet misschien besneden worden. We weten nog niet, of we het gaan doen. Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het seksueel is met een besneden man. Zijn er vrouwen die ervaring hebben, hoe de vergelijking is?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is ook besneden! Heerlijk. Zo schoon! En zo geil...vond dat tuigje er om heen in voorgaande relaties echt mega lelijk..haha



aftrekken wil trouwens met een beetje glijmiddel prima! Komt ie zo van klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ben niet besneden,en dat gaat ook never nooit gebeuren,maar hoor van m,n broer die het wel heeft laten doen dat het gevoel in de eikel minder word waardoor het uitrukken van de brandweer uitgesteld word,dus dat voor sommige mannen (en de vrouw) een uitkomst zou kunnen zijn.En dat een besneden penis schoner zou zijn vind ik een beetje onzin,de boel gewoon schoonhouden en dan blijft het ook fris en fruitig. Neejjj aan mijn peewee word niet gesneden.
No Mercy
quote:bijzonderheidje schreef op 02 juni 2015 @ 18:07:

Mijn vriend is ook besneden! Heerlijk. Zo schoon! En zo geil...vond dat tuigje er om heen in voorgaande relaties echt mega lelijk..haha



aftrekken wil trouwens met een beetje glijmiddel prima! Komt ie zo van klaar.ik vind onbesneden zeker niet lelijk. het hangt van de pik af. je hebt van die piemols die heel veel voorhuid hebben en dat je eigenlijk de eikel niet meer ziet. nou ja amper. dat vind ik er wel altijd beetje zielig uitzien. en je bent dan ook bang dat als je de voorhuid erover heen gaat bewegen dat je ze pijn doet of erger nog dat de huid zou scheuren.
Ben als gevolg van een medische fout besneden ooit. Puur slecht. Na lange tijd geprobeerd te hebben het te negeren mede op basis van sexuele klachten die het veroorzaakt begonnen met een zoektocht om zoveel mogelijk te herstellen. Eindelijk een plastisch chirurg en tevens sexuologe gevonden die het probleem kent en ook enige ervaring heeft met hersteltrajecten. Inmiddels van daaruit een verwijzing naar een collegasexuoloog met de intentie herstel in te zetten door huid op te gaan rekken. Wanneer dit geen of onvoldoende resultaat zou hebben, kan operatief ingrijpen een optie zijn. Maar volgens haar is er patiënt met oprekken bezig en is er goed resultaat. Ik kijk uit naar het moment dat ik weer heel zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heb ervaring met beide, je ziet het alleen als de broek uitgaat. Je voelt het alleen met oraal en manueel. Tijdens de daad zelfmerk je er niets van of er wel of geen voorhuid aanzit. Wel waren de besneden piemels schoner vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier een besneden man, geen idee of ik nu later klaarkom of juist eerder. Ik ervaar niet dat het nu te snel of te laat komt. Ook nooit last gehad van droogte oid.



Wel dat het hygiënisch is. Ooit een (sex)partner gehad die vond het wel een verademing. Ik denk dat het een kwestie van gewenning is. Dus no worries. Je gaat wel gewoon genieten, ook straks gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij maakt het niks uit. Inderdaad het is makkelijker schoonhouden. Ben zelf om medische redenen besneden maar ik heb niet het idee dat het ook maar iets uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook besneden. Denk alleen niet dat het wel of niet besneden gebeuren het verschil uitmaakt. Denk dat hoe hij hem gebruikt belangrijk is...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ook besneden, om medische reden. Ik en ook mijn man vind het erg prettig. Natuurlijk omdat hij de veel te nouwe voorhuid kwijt was maar ook omdat het hygiënischer is.

Verder is het een heel mooi gezicht zo'n stijve besneden penis. het lijkt of dat hij hongerstaakt en wat harder is. En wat al meer gezicht is het pijpen is veel prettiger. De gevoeligheid is prima en met een beetje geluiden of massage olie glibbert hij lekker in mijn handen

Kortom mannen allemaal doen
Alle reacties Link kopieren
Een onbesneden piemel kan schoon zijn en een besneden ranzig en ruikend naar brie. Andersom kan ook. Simpelweg een kwestie van dagelijks douchen, voorhuid helemaal naar achteren trekken en met je duim er langs. Verder is er altijd wel ergens een wasbakje (wc) waar je tussendoor ook nog even je eikel onder kan hangen. Ik zie het probleem niet. Wat betreft te vroeg klaarkomen:



Dat zit puur tussen je oren en heeft m.i. niets met eelt (?) te maken. Ook legio onbesneden mannen komen te snel klaar. Gewoon even pauzeren tijdens het neuken, even andere sex doen, even niksen, tijdens het neuken (een moment) aan je administratie denken enz.



Volgens mij merkt zowel man als vrouw geen verschil. Technisch gezien is alleen het aftrekken verschillend, immers geen voorhuid meer om mee over de piemel te 'rollen'. Ik vind trouwens een (slappe) besneden piemel, of piemel met de voorhuid naar achteren getrokken, er wel mooier uitzien ...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:jennifer80 schreef op 24 juli 2015 @ 16:28:

Kortom mannen allemaal doenAls jij de hoed boven je clitoris laat wegsnijden. Zo'n mooi blootliggend clitje, is vast ook veel hygiënischer.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Besneden omdat de uroloog niet helemaal begreep wat iets herstellen zodat het natuurlijk functioneert betekent. Ik vind het al meer dan 20 jaar een ramp. Sexueel ook veel slechter. Ik probeer met een rekapparaat weer een voorhuid te rekken om weer meer te worden zoals ik hoor te zijn en wat gevoel terug t krijgen. Ben ook in contact met plastisch chirurgen om een voorhuis te creëren mocht het rekken op niks uitdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een besneden partner gehad en vond het een stuk schoner. Een besneden penis vond ik wel minder gevoelig dan een gewoon exemplaar maar heb dat zelf niet als een nadeel ondervonden. Mijn partner kwam zonder moeite op diverse manieren klaar als hij zich maar ontspande. Eigenlijk vind ik besneden mooier dan onbesneden doordat de eikel zichtbaar is. Wat vinden jullie daarvan?
Volg je hart en doe wat je gevoel je ingeeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven