Hoe screenshot?

14-06-2015 20:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik ee

n screenshot maken op mijn Samsug Galaxy Grand Neo?



De opties die google geeft voor Android werken hier niet.



Bedankt vast en groetjes.
Alle reacties Link kopieren
normaal gesproken : aan uit knop en je grote knop beneden gelijktijdig indrukken en even vasthouden.

vergt beetje fingerspitzengefühl, met mijn tab3 heb ik ook tijdje zitten klooien voordat t werkte
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Op de samsung tab 4 moet je met je hand van links naar rechts (of rechts naar links, whatever floats your boat) over het scherm vegen om een screenshot te maken. Misschien werkt dat ook bij de Grand Neo?
Alle reacties Link kopieren
Wat Happy Daddy zegt. Of misschien zoals bij de S5 door met de zijkant van je hand over je scherm te vegen. Dat vind ik zelf veel makkelijker. Maar dat moet je wel eerst even instellen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit te lezen van 'wasdanouweer' dus probeer het even uit met de zijkant van mijn hand, zegt ie 'schermafbeelding opslaan' !

Goed, weet wat geleerd, bedankt
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten dat dit kon met een telefoon. Maar even geprobeerd en de s4 mini maakt een screenshot met de aan/uit-knop en de grote knop samen ingedrukt houden. Weer iets geleerd vandaag
Alle reacties Link kopieren
Aan uit knop met menu knop of volume knop werkt niet.



Vegen daarentegen opeens wel! Maar dat komt kennelijk zo nauw, qua beweging, dat dat serieus maar drie van de tien keer lukt.



Is er dan gewoon echt geen optie in het menu die ik gewoon kan selecteren ergens??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven