Man wil naar shemale prostituee

13-06-2015 20:25 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil graag een keer naar een shemale prostituee. Beetje vreemd maar hij wil dat graag een keer meemaken. Tja geschrokken natuurlijk maar van de andere kant denk ik, laat hem het maar eens eenmalig proberen. Op zich knap dat hij het aangeeft en niet stiekum gaat.
Alle reacties Link kopieren
Je man is homo. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Bel dokter.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Again, wat drijft je ertoe, Andrea, om dat hier neer te zetten.

Hij noch jij lijken er een probleem of vraag over te hebben: vrijheid blijheid....dus waarom het hier neerzetten?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 14 juni 2015 @ 08:45:

Again, wat drijft je ertoe, Andrea, om dat hier neer te zetten.

Hij noch jij lijken er een probleem of vraag over te hebben: vrijheid blijheid....dus waarom het hier neerzetten?Om te laten zien hoe het ook kan.
Alle reacties Link kopieren
Nobele daad, om te laten zien hoe het ook kan.

Mijn relatie is stuk gelopen omdat zij graag een paard wou pijpen. Misschien had ik moeten zeggen: knap dat ze het aangeeft en laat maar eens eenmalig proberen. Maar nee, ik lag er van wakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 13 juni 2015 @ 20:37:

Nogmaals: en wat als het hem bevalt?Strapon kan een uitkomst zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 15 juni 2015 @ 12:07:

[...]





Strapon kan een uitkomst zijn.Dat doen we al
Alle reacties Link kopieren
Nogal veeleisend die man je m.b.t. seks. Hoge hakken wil hij in bed aan, met een strapon genomen worden. En nu wil hij naar een shemale hoer. Tja, als jij het hem gunt, prima.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
@Andrea41

Denk dat het je man niet zozeer gaat om(wat hier gezegd word) het anus gebeuren,maar om het pijp gebeuren,hij wil een shemale omdat die man er niet alleen uitziet als een vrouw,maar ook echt borsten en een lekkere kont etc etc heeft,maar met name ook een penis.En dat hij die combinatie wel erg geil zou vinden,oftewel je man wil ook sexuele handelingen verrichten met een penis als je begrijpt wat ik bedoel.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:Andrea41 schreef op 14 juni 2015 @ 11:45:

[...]





Om te laten zien hoe het ook kan.



Niemand vroeg om je hulp, geloof ik.

Denk ook niet dat zoveel mensen zoals jij zouden reageren, zo laconiek bijna.



Moeten we nu uitroepen wow, wat geweldig dat je man naar een shemale prostituee gaat cq van jou mag gaan?

Dus snap het nog steeds niet, maar good for you. Hopelijk heeft je man het fijn! En kun jij ook je horizon verbreden, als je dit zou willen...
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:misia schreef op 15 juni 2015 @ 18:14:

[...]





Niemand vroeg om je hulp, geloof ik.

Denk ook niet dat zoveel mensen zoals jij zouden reageren, zo laconiek bijna.



Moeten we nu uitroepen wow, wat geweldig dat je man naar een shemale prostituee gaat cq van jou mag gaan?

Dus snap het nog steeds niet, maar good for you. Hopelijk heeft je man het fijn! En kun jij ook je horizon verbreden, als je dit zou willen...



En waarom reageer jij erop Misia...als het je niet interesseert kan je ook naar een ander topic gaan.

Leven en laten leven...
Alle reacties Link kopieren
Sorry Enjoy, maar ik kan het melden van dit heuglijke feit ook niet geheel plaatsen als ik heel eerlijk ben. Heb toch het d.b. vermoeden dat to gewoon even een leuk discussietje op gang wilde helpen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 15 juni 2015 @ 18:26:

[...]





En waarom reageer jij erop Misia...als het je niet interesseert kan je ook naar een ander topic gaan.

Leven en laten leven...Ik ben zo nieuwsgierig wat we ermee zouden kunnen, met die informatie. That's why. Gelukkig is het hier ook 'leven en laten leven' wbt op welk topic je reageert.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 15 juni 2015 @ 18:33:

Sorry Enjoy, maar ik kan het melden van dit heuglijke feit ook niet geheel plaatsen als ik heel eerlijk ben. Heb toch het d.b. vermoeden dat to gewoon even een leuk discussietje op gang wilde helpen.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:Rooss4.0 schreef op 15 juni 2015 @ 18:33:

Sorry Enjoy, maar ik kan het melden van dit heuglijke feit ook niet geheel plaatsen als ik heel eerlijk ben. Heb toch het d.b. vermoeden dat to gewoon even een leuk discussietje op gang wilde helpen.



En dat vind ik wel weer grappig...en kom dus regelmatig kijken of er een reactie is.

Als ik het belachelijk vond dan kwam ik na mijn eerste bezoek niet elke keer terug en reageerde niet zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen z'n "ding" zeg ik tege mun man.

Met high heels aan geneukt worden door een shemale. Tja van mij mag hij. Ja toch?
Da zouw ik ook gezegt hebbu
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 15 juni 2015 @ 20:28:

Da zouw ik ook gezegt hebbuHahaha
Alle reacties Link kopieren
Niedân?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 15 juni 2015 @ 10:36:

Nobele daad, om te laten zien hoe het ook kan.

Mijn relatie is stuk gelopen omdat zij graag een paard wou pijpen. Misschien had ik moeten zeggen: knap dat ze het aangeeft en laat maar eens eenmalig proberen. Maar nee, ik lag er van wakker.Andrea, schrik je niet van het dramatische verhaal van tobe2014?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 15 juni 2015 @ 19:51:

[...]





En dat vind ik wel weer grappig...en kom dus regelmatig kijken of er een reactie is.

Als ik het belachelijk vond dan kwam ik na mijn eerste bezoek niet elke keer terug en reageerde niet zo vaak.





Wie vindt het belachelijk? Jij?



Ik persoonlijk vind het waanzinnig interessant. Hm: eens kijken.

Man: hey schat, gaan we zo boodschappen doen?

Vrouw: ja prima, doen we.

Man: oja, naast piepers en allesreiniger wil ik ook nog naar een shemale prostituee, schat.

Vrouw: ja prima hoor.



Andrea is gewoon one of a kind.

Denk dat de mensen die zo laconiek zijn op 2 handen te tellen zullen zijn.

Daarom: waanzinnig dit.

Enne: zo vaak reageren als jij het wel belachelijk zou vinden: dat doe je al ....hap hap
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ik sla maar ff over...
Alle reacties Link kopieren
In het geval van een shemale spreken we toch van een prostitué?



Immers, prostituee=vrouw.
piet pompies, baba bomboy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven