Hoevaak vrijen jullie per week/maand

15-04-2012 20:42 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle mooie verhalen uit de boekjes ben ik wel eens benieuwd hoevaak er echt gevreeen wordt. Soms vraag ik me wel eens af of wij een beetje abnormaal zijn na wat ik lees. Wij zijn 10 jaar bij elkaar en hebben een (peuter)zoontje. Door mijn werk en de zorg voor onze jonge man en het huishouden ben ik doordeweeks uitgeteld en lig bijtijds op bed. Daardoor gebeurt er doordeweeks eigenlijk niets bij ons. Daarom alleen in het weekend. En soms slaan we ook wel eens een weekend over
Alle reacties Link kopieren
@Tinkerbell69 Dankjewel voor je sympathie. Weet je wat 't gekke is in tegenstelling tot wat je uit mijn schrijfsels zou opmaken ben ik IRL best gezellig en kun je met me lachen. 't Is allemaal veel minder erg dan 't lijkt. En v.w.b. dat deze of gene zou denken dat ik koekoek ben ik kan U allen verzekeren dat ik geen vogeltje ben, ik ben niet gek hooguit onaangepast of zo men wil excentriek.



Korte grap:

Two guys walked into a bar, I shot 'm both. ;)



's werelds kortste griezelverhaal:

De laatste mens op Aarde zit in de kamer, er wordt op de deur geklopt.



Universele dooddoener:

Het antwoord is altijd 'bacon'.

bv.:

Q. hoe vaak hebben jullie sex?

A. bacon.

Dit is een zg. clixby response (clixby: politely rude, briskly vague and firmly uninformative.)



Handige tip om hinderlijke telefoontje af te handelen:

Wanneer je weer voor niets de telefoon opneemt omdat de beller een enquêteur of telemarketeer is, zeg dan: "ik ben blij dat U belt want ik wil U graag iets over Jezus vertellen".



Kop op allemaal neem me niet te serieus dat doe ik zelf ook niet.

Bijbehorende wijsheid: The less you give a fuck, the happier you are.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
@ bitxor:

😂😂😂...die van Jezus ga ik onthouden....ik heb er echt heel hard om moeten lachen...

Ik ga ' m in de praktijk brengen ook...ik verheug me al op de volgende beller...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 17 mei 2015 @ 16:30:

@ bitxor:

😂😂😂...die van Jezus ga ik onthouden....ik heb er echt heel hard om moeten lachen...

Ik ga ' m in de praktijk brengen ook...ik verheug me al op de volgende beller...

@ Tinkerbell69: Ik ben blij dat ik je aan 't lachen heb kunnen maken, ik verspreid graag lichtpuntjes op m'n pad. Wat overigens net als de Jezus-grap prachtig werkt is om zodra de ongewenste beller z'n verhaal begint af te steken 'm te onderbreken en dan te zeggen "sorry, ik spreek alleen Russisch." eventueel gevolg door "Doswidanya."en het verbreken van de verbinding.

En je kunt je ook altijd enorm vermaken door random antwoorden te geven. Je krijgt dan een dialoog als deze:

beller: "bent U tevreden met Uw huidige energieleverancier?"

jij: "bacon"

beller: "pardon?"

jij: "greps no kapootie."

beller: "Wat bedoelt U?"

jij: "Ik heb Duits leren spreken in de tropen."

beller: "Ik begrijp niet wat U bedoelt."

jij: "Mijn broodtromel zit vol met eenhoorns maar mijn gitaar eet geen wezels."

beller: "eh, uh, pfff" (bellers ongemak en paniek worden steeds evidenter)

jij: "pastafazoola!"

beller: "Mag ik U een andere keer terugbellen?"

jij:: "Graag, doei, gniffel."



Pardon ik ben geheel off topic geraakt.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
quote:bitxor schreef op 18 mei 2015 @ 05:28:

[...]



@ Tinkerbell69: Ik ben blij dat ik je aan 't lachen heb kunnen maken, ik verspreid graag lichtpuntjes op m'n pad. Wat overigens net als de Jezus-grap prachtig werkt is om zodra de ongewenste beller z'n verhaal begint af te steken 'm te onderbreken en dan te zeggen "sorry, ik spreek alleen Russisch." eventueel gevolg door "Doswidanya."en het verbreken van de verbinding.

En je kunt je ook altijd enorm vermaken door random antwoorden te geven. Je krijgt dan een dialoog als deze:

beller: "bent U tevreden met Uw huidige energieleverancier?"

jij: "bacon"

beller: "pardon?"

jij: "greps no kapootie."

beller: "Wat bedoelt U?"

jij: "Ik heb Duits leren spreken in de tropen."

beller: "Ik begrijp niet wat U bedoelt."

jij: "Mijn broodtromel zit vol met eenhoorns maar mijn gitaar eet geen wezels."

beller: "eh, uh, pfff" (bellers ongemak en paniek worden steeds evidenter)

jij: "pastafazoola!"

beller: "Mag ik U een andere keer terugbellen?"

jij:: "Graag, doei, gniffel."



Pardon ik ben geheel off topic geraakt.





Ik ook!! Maar, ohh



Even antwoorden on topic... Nog bijna iedere dag, als er tijd voor is.
Alle reacties Link kopieren
gemiddeld 3-4 keer per week.

soms kort, soms lang

meestal in het weekend lang
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Sander, ik wist niet dat de duur ook van belang was! haha :p
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine1988 schreef op 20 mei 2015 @ 13:24:

Hahaha Sander, ik wist niet dat de duur ook van belang was! haha :pEen vrijpartij van een paar uur is toch wat anders dan een vluggertje van een paar minuten
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we het gewoon ook 3 a 4x per week? Om de dag z'n beetje.

En als ie terug komt van zakenreis is het date night! All night long... Hahahaha...



Raar als je elkaar een weekendje niet ziet dat je dan gelijk de schade moet in halen. Tenminste zo is het bij mij dan, mis je het gevoel van hem of zo? Ach, crazy stuff!
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een gemiddelde van 3 a 4 keer per week. Als het aan mij ligt mag het wel wat vaker, maar mn man werkt lange dagen en is soms moe (begrijpelijk hoor).
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waar oudebaas. Ben niet zo van de vluggertjes hahaha...
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik zijn pas bijna 4 maanden bij elkaar en zien elkaar nu op dit moment alleen in het weekend, maar we hebben bijna ieder weekend wel seks, behalve als ik in mijn menstruatie zit.

Dan doen we het niet. Omdat ik verrek van de pijn tijdens mijn menstruatie en hij vind het vies. (wat logisch is)

En soms doen we het elke dag, of zelfs een paar keer per dag als we bij elkaar zijn hihihi
Alle reacties Link kopieren
Bijna 2 jaar samen,samenwonend, beide eind de 20,geen kinderen,beide fulltime baan. Gemiddeld 8x per week soms vaker en soms minder. Mijn vriend en ik hebben allebei een hoog libido.
Alle reacties Link kopieren
15 jaar samen. Beide een drukke baan. 2 kids. Allebei erg sportief en fit geen idee of dat iets uitmaakt maar gemiddeld zon 3-4 x per week.



Sommige weken 6x andere weer 1-2 x dus tjah wat is de maat??
Alle reacties Link kopieren
wij 1j samen, wij knuffelen elke morgen een uurke en meestal komt er ook seks van
Alle reacties Link kopieren
Hier meerdere keren per dag nu beiden verlof hebben. We zijn vier maanden samen, dus dat is nog echt heel stomende seks. Ik vind het lekker om 's morgens bij het wakker worden te vrijen. Mijn vriend is overigens bijna 48, dus leeftijd heeft er niets mee te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 11 jaar samen met mijn man allebei een drukke baan!

Wij doen het meestal het weekend 1 a 2 keer!

Dus niet heel vaak!

En we slaan ook wel eens een weekend over.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen waarvan we er nu 1,5 jaar samenwonen. Beiden een fulltime baan, beiden eind 20/begin 30. En (nog) geen kinderen. Wij doen het 2 tot 3 keer in de week. Het liefst meer, maar omdat ik vanwege mijn werk vroeg op moet, lig ik al op tijd in mijn nest. Soms heb ik er lak aan en kies ik voor de seks en ga ik laat slapen, maar dat moet ik dan de volgende dag ontgelden.
Pfff wat doen jullie het allemaal vaak zeg! Wij doen het hooguit 1 a 2x per week, ook wel eens maanden niet. Zoals bv na mn bevalling had ik er echt maandenlang totaal geen behoefte aan.
Denk dat t allemaal wel meevalt hoor, als je dit afzet tegen de vele topics over laag libido.



En natuurlijk heb je geen zin na een bevalling! Zwangerschap en bevalling zijn enorme optaters die je lijf heeft ondergaan, daar heb je tijd voor nodig om van te herstellen. Dat is heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:ernie63 schreef op 15 april 2012 @ 20:47:

Wij bijna elke dag,



Maandag bijna

Dinsdag bijna

Woensdag bijna

Donderdag bijna

Vrijdag bijna

Zaterdag bijna

Zondag ook bijna....



Ow ja, en al bijna 13 jaar
Alle reacties Link kopieren
Gestopt met de pil en over op een mirena. Nu zo'n 5x per week, tweeenhalf jaar samen.
In enquêtes komt altijd uit dat de gemiddelde Nederlander 1,2 seks per week heeft en dat waarschijnlijk nog gelogen is en lager ligt. Blijkbaar is de gemiddelde Vivalezer zeer potent. Langer dan 20 jaar samen, libido is hersteld maar dan nog is het gemiddeld 2 x per week. Gaan jullie allemaal tegelijkertijd naar bed of zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd de indruk dat het daadwerkelijke gemiddelde veel lager ligt dan wat de statistieken aangeven. Meen uit het hoofd dat dat op 2.2 keer per week ligt of zo. Nou, dat deed ik misschien toen ik twintig plus was, maar dat haal ik tegenwoordig echt niet meer hoor. Een enkele keer als het toevallig zo uitkomt, is 2x per week een uitzondering. Maar in de regel slaan we soms zo enkele weken over. Als een van ons beiden toevallig wel zin heeft en de ander niet, dan masturberen we gewoon naast elkaar en gun je de ander een lekker slaapmutsje.
.
Ik heb me nooit beziggehouden met statistische beweringen. Het geeft je hooguit het gevoel dat je niet normaal bent als je het niet 3 x per week doet...

Ik voelde me vroeger prima in mijn relatie met 1 x per week. Maar het kwam ook voor dat we maar 1 x in de 4 weken seks hadden. Of 2 x in dezelfde week.

Ik had gewoon nooit behoefte aan seks. Maar was wel gelukkig met mijn man...

Nu hebben we vaak 4 à 5 x seks per week...en meer in de vakantie. Het is niet zo dat mijn relatie met hem daardoor beter is geworden....we hebben gewoon een beter seksleven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven