vrouwen slipjes

17-06-2015 12:56 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk ben dol op vrouwen slipjes!

de vorm de geur en het idee dat ze hem aan hebben gehad vind ik super geil.

daarom spaar ik ze ook oftewel steel ze:$

ik heb er al een stuk of 25 en ze zijn van allemaal vrouwen/meiden die ik ken..

bijvoorbeeld heb ik een paar slipjes van knappe moeders van vrienden, zussen van vrienden.

zelfs 1 van een super mooie tante van een vriend of heb ik slipjes van me eigen vriendinnen in mijn vriendengroep of vriendinnen van vrienden van mij.

en het moeten bij mij wel altijd goed verzorgde moeders of meisjes zijn anders is het idee bij mij altijd dat is het vies vind maar echt knappe dames hebben wel de lekkerste slipjes



nog meer mannen/vrouwen die dit interessant vinden?

laat het weten!
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar vroeger spaarde ik monsters (proefverpakkingen). Ik had een schoenendoos vol met parfummetjes, zakjes shampoo, zeepjes enz. Toen kreeg ik twee zakjes dierenvoeding (Felix geloof ik) en die stonken zó erg dat ik niet meer graag in die monsterdoos keek. Zó vies.



En zo is deze schitterende hobby vanzelf gestopt. En dat beveel ik jou ook aan. Laat iemand in haar broek schijten en berg het in dezelfde doos, Zal je zien hoe effectief je geneest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 17 juni 2015 @ 14:49:

Nee, maar vroeger spaarde ik monsters (proefverpakkingen). Ik had een schoenendoos vol met parfummetjes, zakjes shampoo, zeepjes enz. Toen kreeg ik twee zakjes dierenvoeding (Felix geloof ik) en die stonken zó erg dat ik niet meer graag in die monsterdoos keek. Zó vies.



En zo is deze schitterende hobby vanzelf gestopt. En dat beveel ik jou ook aan. Laat iemand in haar broek schijten en berg het in dezelfde doos, Zal je zien hoe effectief je geneest.Je wist niet dat kattenvoer geen parfum was?
Slipjes lezen, lijkt me wel wat voor astro tv.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 17 juni 2015 @ 14:52:

[...]





Je wist niet dat kattenvoer geen parfum was? Ik spaarde eigenlijk alles, dus ook een crackertje in een zakje, cupjes jam enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Feeksje1977 schreef op 17 juni 2015 @ 14:52:

Slipjes lezen, lijkt me wel wat voor astro tv.Goed idee! Even navragen bij het UWV. Wordt vast vergoed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne gedragen toen opgestuurd naar een vent die me er 40 euro voor gaf
Oh op het tokkie topic is een moeder die haar string ff opzij doet om een wind te laten. Misschien mag je die ook wel hebben als je het lief vraagt!
Mss kun je er uiteindelijk één grote van in elkaar naaien...en hem dan als dekbed gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Wat mij leuk lijkt:



Op en dag hang jij op je kop in de wasmand van de vriendin van een vriend van je, met een rode string onder je linker neusvleugel, en een blauwe half in je broekzak, gulp half open, pimelot in de hand.....



En dan komt die vriend van je binnen!



Succes!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
En jij beseft dat een mooi slipje al gauw rond de twintig euro kost en als een dame een mooi setje heeft de bijbehorende bh die veel duurder is dus in feite nutteloos is zonder het slipje er bij? Schaam je. Als ik jou op het heterdaad zou betrappen zou ik je aangeven. Naast het feit dat je dus trots toegeeft een ordinaire dief te zijn ben je een pervert die in de lades van anderen gaat rondsnuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog wel een paar voor je.

Moet je er wel voor dokken, dat dan weer wel.
quote:sapphira schreef op 17 juni 2015 @ 22:30:

En jij beseft dat een mooi slipje al gauw rond de twintig euro kost en als een dame een mooi setje heeft de bijbehorende bh die veel duurder is dus in feite nutteloos is zonder het slipje er bij? Schaam je. Als ik jou op het heterdaad zou betrappen zou ik je aangeven. Naast het feit dat je dus trots toegeeft een ordinaire dief te zijn ben je een pervert die in de lades van anderen gaat rondsnuffelen.



Dat dus.



Ik zou "not amused" zijn als iemand mijn dure lingerie zou jatten.

Ik weet precies wat ik allemaal heb, en als er ineens een slipje weg is, zou ik behoorlijk balen en me afvragen waar ie gebleven is.
Als ik je zou betrappen op het stelen van een van mijn slipjes zou ik er voor zorgen dat je al je vrienden kwijt raakt mafkees. Je steelt uit vieze gewoonte, hoe denk je dat het voor een vrouw is dat jij loopt te rukken op haar slipje. In is een heel grove inbreuk op iemands privacy maar dat interesseren je perverse fantasietjes zeker niet. Als je houdt van slipjes dan koop je ze maar via internet. Hoop dat je een keer betrapt wordt en in elkaar geslagen wordt, je bent rijp voor een psychiater met je enge machtsspelletjes.
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn/haar ding, maar ik vind t een afwijking.
.
Dit valt niet meer onder "ieder zijn ding" want die dingen zijn niet van hem. Hoe zou jij het vinden als een vriend een gebruikt slipje van je vriendin uit je huis jat om dat als rukmateriaal te gebruiken? Je slaat hem toch zo door de kamer heen?
Alle reacties Link kopieren
Geen reactie meer van TO?



Serieus TO, wat verwacht je nou, dat je hier tientallen reacties krijgt van dames die het stiekem een heel geil idee vinden als er een slipje ineens spoorloos is (en dan heb ik het nu even niet over goedkope hema slips, want die worden door mijn wasmachine opgegeten lijkt het wel) wie weet wordt mijn dure, kanten slipje van Sapph nu wel besnuffeld door de sexy buurman...

TO, wees een vent en zorg dat die slipjes terug komen bij de rechtmatige eigenaresse. Leg ze stiekem terug of doe ze in een discrete envelop verzenden.
Nou to, één medestander heb je vast: de wasmachine van Sapphira, die lust ze rauw!
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasmachine heeft ook een fetish voor de linkersokjes van mijn baby.
Oei....dan wordt het toch eens tijd voor een goed gesprek bij dr. Phil.
Alle reacties Link kopieren
ik pak wel eens stiekem een gedragen slipje weg van mijn eigen vrouw,lijkt me wel spannend dat iemand hieraan wil ruiken,dus wie heeft intresse?
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt gek, hoe krijg je het voor elkaar om de slips te jatten?

Je kan ze gewoon kopen op het internet van de mooiste dames en met een bewijs foto dat ze hem aanhebben.

en geloof me ik heb ervaring met een doos vol. ondergoed.

Als dit waar is komt dat vroeg of laat uit.
Alle reacties Link kopieren
wat spannend zeg, daar heeft dus echt een vrouw in gezeten? ik krijg al een harde bij de gedachte.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Dude! ik ben een beetje een vreemde, maar zelfs ik vind dit wat je doet ranzig en

not done! Koop ze desnoods gewoon.



Spaar ze ook, maar wel om een andere redenen. Ik kom er niet altijd op. Meestal als ze echt mooi ondergoed draagt, dan wil ik het hebben. Helaas krijg ik niet altijd mijn zin en dat begrijp ik ook wel. Sommige setjes zijn behoorlijk prijzig. Of ze denkt dat ik het 'aan al mijn vrienden' ga showen of erger dat ik een weirdo ben, wat ook misschien wel zo is. Niet elke meid heeft reserveondergoed bij zich. Ik heb wel altijd ondergoed en tandenborstel in de achterbak liggen. afijn.



Ze gaan wel linea directa de wasmand in. Heel soms ruik ik er nog wel even aan, uit nieuwsgierigheid. Ondanks gedragen ruikt het vaak nog gewoon naar wasmiddel. Tenzij je denk ik het binnenste ruik, maar dat doe ik niet. Ik doe dat ook niet waar ze bij zijn, omdat het 9 van de 10 een onprettig gevoel bij haar oplevert. Wat ik ook zou hebben als ze mijn onderkleding zou ruiken... NOTTTTTTTTTTT

Hahaha! Ik zou dat zooooo supertof vinden, dat is iets wat ik nou nog nooit heb meegemaakt, maar dat even terzijde. Eenmaal gewassen bewaar ik ze in een doos.



Ik spaar ze voor op mijn oudedagvoorziening. Deze opa (hoop ik) c.q. foute opa kan vol trots terugblikken en als zijn bitjes één voor één omvallen heeft hij altijd nog het fysiek bewijs. Ha! Lekker achter de geraniums met mijn doos vol onderpeur. Ook leuke verassing om te erven door het nageslacht.



Als dan ook niet een vrek bent dan koop je voor haar een compleet nieuw setje mits je nog haar maten heb weten te onthouden of überhaupt te weten bent gekomen en anders de meeste dragen veelal toch al een verkeerde maat.
Alle reacties Link kopieren
gast..
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 13 oktober 2016 @ 23:31:

gast..Maak je maar niet druk, er komt vast een leeftijd waarbij ik stop en laat voor wat het is omdat ik geen tenten spaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven