Smartphone die tegen een stootje kan?

18-06-2015 23:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de schone taak gekregen een smartphone voor mijn vader uit te zoeken.

Tot nu toe had hij altijd zo'n oerdegelijke Nokia telefoon met een bumperrand waar je u tegen zegt. Onverwoestbaar.



Ik heb hem al gewaarschuwd dat die krengen van tegenwoordig veel breekbaarder zijn.

Hij gaat er voorzichtig mee zijn en gaat een hoesje gebruiken. Zegt hij.

Maaaaar mijn vader is het type olifant in een porseleinen kastje... Dus die nieuwe smartphone moet wel tegen een stootje kunnen...



Welk toestel is dan aan te raden?



Hij heeft grote grove handen, dus bij voorkeur wel een iets groter scherm, zodat hij bij het appen (dat wil hij ook al gaan doen, de moderne man...) niet 5 letters tegelijk intoetst.



Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, want hij gaat alleen een beetje appen (hij is volgens mij vooral geïnteresseerd in foto's van de kleinkinderen, hij 'mist nu van alles').



Waarschijnlijk kopen we gewoon een los toestel met sim only.

Budget is moeilijk te zeggen, ik wil gewoon de juiste telefoon voor hem.

Heeft het zin om een duurdere te kopen? Is die dan minder breekbaar? Of kan ik dan net zo goed het goedkoopste toestel kopen, omdat het toch allemaal net zo snel kapot is?



Iemand die mij op weg kan helpen? Ik heb zelf al eeuwen een iPhone en wil niet anders, dus heb me nooit verdiept in andere opties.
Alle reacties Link kopieren
De Catepillar Smarthone is een echte stoere mannentelefoon. Alle bouwvakkers en hoveniers die ik ken hebben zn ding. Onverwoestbaar, kan prima tegen een stootje, wat water of stof.



http://www.mobiele-telefoons.nl/telefoons/cat
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 19 juni 2015 @ 09:32:

De Catepillar Smarthone is een echte stoere mannentelefoon. Alle bouwvakkers en hoveniers die ik ken hebben zn ding. Onverwoestbaar, kan prima tegen een stootje, wat water of stof.



http://www.mobiele-telefoons.nl/telefoons/catDoe bedoelde ik ook inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar even heel snel gekeken, maar zo'n cat lijkt me nou ideaal voor hem.



Straks nog even rustig en uitgebreid lezen!
Alle reacties Link kopieren
Geen eerstehands ervaring, maar zoek eens op "robuuste smartphone". Dan moet je wel wat leuks kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb vanmiddag zitten Googlen, ik denk dat het een robuuste telefoon wordt!

Dat is eigenlijk exact wat ik zocht/bedoelde. Die term was alleen nooit in me opgekomen.



Thanks voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven