Faken

17-06-2015 15:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi lieve lezers.

Help me out.. I feel so stupid!!

Mijn partner en ik hebben altijd GEWELDIGE sex. Ik geniet altijd volop van hem en hij weet precies de juiste plekjes te raken.

Alleen... Ik kom altijd heel moeilijk klaar door alleen sex. Vaak moet ik mezelf erbij bevredigen om echt tot een orgasme te komen.

Sinds een tijdje wilt mijn partner dit graag doen i.p.v dat ik het zelf doe (tijdens). Hij raakt daar extra opgewonden van en krijgt een soort trots gevoel ervan haha.. Misschien een mannen ding :P?

We probeerde het een aantal keer en vaak kwam het uit op niks. Hij wou mij altijd zo graag tot een orgasme brengen en deed hier erg zijn best voor dat ik het niet anders kon laten dan te faken... Het is nu een paar keer geweest sinds ik heb gefaked en ik voel me daardoor verschrikkelijk. Toen ik las dat faken erger is dan vreemdgaan al helemaal!!

Nogmaals onze sex is amazing en ik geniet oprecht! Het faken MOET stoppen alleen weet ik niet hoe ik het hem moet vertellen. Of moet ik het hem uberhaupt wel vertellen??



Wie o wie kent dit en kan mij helpen.



xoxo. S
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ter sprake brengen, dat je er echt wel van geniet maar dat je niet gekomen bent.

Dat je hem niet wil kwetsen of wilt laten denken dat het niet goed genoeg is. Dat het gewoon niet lukt, tot nu toe.

Dan kunnen jullie samen kijken, naar hoe het eventueel wel zou kunnen lukken. Eerlijk zijn is wel het beste.
Eerlijkheid is het beste, is misschien even rot voor allebei maar dan kan je er wel samen aan werken
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu gewoon nooit meer faken. Je hoeft hem toch verder niets te vertellen?
Speechless
quote:muzemeisje schreef op 17 juni 2015 @ 15:10:

Vanaf nu gewoon nooit meer faken. Je hoeft hem toch verder niets te vertellen?Dat zou ik ook doen, succes
Als ik jou was zou ik niks zeggen, maar vanaf nu minder proberen te pleasen en meer proberen echt te genieten. Of ben je bang dat hij dan gaat vragen waarom het ineens zo lang duurt?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog nooit gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan/kon je wel anders, je partner kan jou niet laten komen, punt. Het is aan hem om daar juist geen punt en ook geen missie van te maken, dan lukt het nl al helemaal niet meer.

Ik vind dat je het hem wel moet vertellen anders wordt elke poging van zijn kant niet (meer) "beloond". Leg hem gewoon uit dat je hem niet wilde teleurstellen en dat je dat dus niet meer gaat doen. Verder ben je blij met jullie seks dus vertel dat er gewoon bij. Klaarkomen is niet de taart maar de slagroom erop.

Hij moet er niet zo'n ding van maken, het gaat toch niet om zijn haantjesgevoel?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 juni 2015 @ 15:15:

Natuurlijk kan/kon je wel anders, je partner kan jou niet laten komen, punt. Het is aan hem om daar juist geen punt en ook geen missie van te maken, dan lukt het nl al helemaal niet meer.

Ik vind dat je het hem wel moet vertellen anders wordt elke poging van zijn kant niet (meer) "beloond". Leg hem gewoon uit dat je hem niet wilde teleurstellen en dat je dat dus niet meer gaat doen. Verder ben je blij met jullie seks dus vertel dat er gewoon bij. Klaarkomen is niet de taart maar de slagroom erop.

Hij moet er niet zo'n ding van maken, het gaat toch niet om zijn haantjesgevoel?



Nee daar heb je helemaal gelijk in! Het is eerder dat ik tijdens de sex niet echt een moment weet om te zeggen van het lukt niet of iets. Mijn vriend is totaal geen haantjes type maar op de een of andere manier vind ik het wel moeilijk om te zeggen. Mooi hoe je dat zegt.. Klaarkomen is idd maar de slagroom. De taart is in ieder geval al top!

Thankz voor je advies.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet tijdens de seks zelf zeggen.. joh hee het lukt niet hoor, stop maar.

Het onderwerp zou ik in een gesprek aankaarten, zeggen wat je dwars zit zodat hij dat weet.

En niet tijdens de seks opeens uit het niks zeggen dat het niet lukt.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen! Rooss omschrijft het goed.



Verder zou je kunnen vragen of jullie het samen kunnen proberen. Bv. Hij likken/beffen, jij een vibrator of vingers erbij. Doggy neuken en dan zelf je vingers gebruiken...ik stel maar wat voor.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:boterhammie schreef op 17 juni 2015 @ 15:09:

Eerlijkheid is het beste, is misschien even rot voor allebei maar dan kan je er wel samen aan werken



Eens. Ben je misschien te gespannen of heb je al in je hoofd "dit lukt hem toch niet"? Dan snap ik dat het niet lukt. Al duurt het een halfuur, probeer het toch samen. Als het hem eenmaal is gelukt wordt het makkelijker voor jullie beiden.



Ik herken het trouwens niet. Bij mij en mijn vriend lukte het ook pas na een keer of 8.. maar nu lukt het iedere keer mits hij er aandacht aan besteed. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad niet zeggen tijdens de seks maar op een moment dat het niet speelt. Ik vind mannen die zich compleet focussen op haar orgasme niet heel sexy trouwens maar thats me.



Bij mij heeft het 40 jaar geduurd voordat mijn kop meewerkte

Nu is het bij geen enkele man meer een probleem.
...
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen! Bedankt voor alle reacties.

Het gesprek tussen mijn vriend en ik was heel positief. Ik heb hem niet verteld dat ik een tijdje aan het faken was maar wel dat ik er wat langer voor nodig heb.

Het is nu al 4 keer gelukt sinds het gesprek!! I
Alle reacties Link kopieren
Goed zo!
...
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet vertellen tijdens de seks dat je niet kunt komen? Als het mijn man niet lukt om mij klaar te laten komen, zeg ik hem dat gewoon. En dan gebruik ik lekker mijn eigen vingers. Vind hij trouwens ontzettend geil om naar te kijken, dus totaal geen probleem voor hem. Voor mij trouwens ook niet hoor.



"Sinds een tijdje wilt mijn partner dit (orgasme geven) graag doen i.p.v dat ik het zelf doe (tijdens). Hij raakt daar extra opgewonden van en krijgt een soort trots gevoel ervan haha.. Misschien een mannen ding :P?"

Dit is echt geen mannending hoor. Ik ben altijd trots als ik mijn man heerlijk kan laten klaarkomen. Zeker als ik hem heerlijk gepijpt heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven