Entertainment
alle pijlers
Bridget Maasland in "Hoe word ik mama in A'dam Zuid"
dinsdag 2 september 2008 om 09:48
Hallo !
Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.
Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk !
Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)
Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!
Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....
Zooo dat lucht op....!
Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.
Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk !
Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)
Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!
Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....
Zooo dat lucht op....!
dinsdag 2 september 2008 om 10:43
Ik heb het ook zitten kijken (zat ook op project catwalk te wachten!) en vond het eerlijk gezegd best grappig. Heb van de andere 'hoe word ik'-s niks gezien, maar ik vond haar naïeve act best humoristish. Vooral omdat ze soms ook echt met haar oren stond te klapperen (>placenta-verhaal, 25 kilo aankomen etc.) En ach, het duurde maar een half uurtje. Maar ik zal in de toekomst de tv hier niet speciaal voor aanzetten.
dinsdag 2 september 2008 om 10:46
Nee, dan die ene Anouk (geen idee hoe haar achternaam is). 'Ik ben 21 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap' (bek van Bridget hangt open). Anouk: 'op het laatst bij de verloskundige stond ik op de weegschaal, was ik 81 kilo!'). Bridget: 'neeeeeeeeeeeeeeeeeee!'.....
Pfff, dan ben ik een zeekoe ofzo? Ben 87 kilo en wil nog zwanger wórden! :D
Pfff, dan ben ik een zeekoe ofzo? Ben 87 kilo en wil nog zwanger wórden! :D
dinsdag 2 september 2008 om 10:47
@ princessetamtam: ik vond die ab-fab fator best goed uit de verf komen bij Bridget. Juist haar gebrek aan acteertalent maakte het over the top. Ik denk dat ik het daarom ook wel leuk vond.
Maar als Sophie Hilbrand het zou gaan doen, moet ze juist niet zwanger zijn. Want ik zou het nog ongeloofwaardiger vinden als Sophie zwanger zou zijn en tijdens zo'n programma zou doen alsof ze nog nèrgens over heeft nagedacht. Dus een niet-zwangere Sophie die vol verwondering en verbijstering naar de afgrijselijke verhalen zou luisteren: dat zou wellicht ook nog wel leuk zijn.
Maar als Sophie Hilbrand het zou gaan doen, moet ze juist niet zwanger zijn. Want ik zou het nog ongeloofwaardiger vinden als Sophie zwanger zou zijn en tijdens zo'n programma zou doen alsof ze nog nèrgens over heeft nagedacht. Dus een niet-zwangere Sophie die vol verwondering en verbijstering naar de afgrijselijke verhalen zou luisteren: dat zou wellicht ook nog wel leuk zijn.
dinsdag 2 september 2008 om 10:50
dinsdag 2 september 2008 om 11:01
dinsdag 2 september 2008 om 11:04
Ze is niet grappig, ook al doet ze enorm haar best.
Die titel slaat ook HELEMAAL nergens op. Alsof je in Amsterdam-zuid alleen maar shoppende, niet-werkende, rijke moeders hebt rondlopen die gaan shoppen in de Bosboom Toussaint.... En dan zo super slecht geacteerd naief doen over alles: "O ik dacht dat dit een champagneglas was" in de Geboortewinkel. Vreselijk. En dan dat begin met die zgn Carrie Sex and The City-moment van achter de labtop je verhaaltje tikken. Jammer, volgende week lekker zappen na ANTM
Die titel slaat ook HELEMAAL nergens op. Alsof je in Amsterdam-zuid alleen maar shoppende, niet-werkende, rijke moeders hebt rondlopen die gaan shoppen in de Bosboom Toussaint.... En dan zo super slecht geacteerd naief doen over alles: "O ik dacht dat dit een champagneglas was" in de Geboortewinkel. Vreselijk. En dan dat begin met die zgn Carrie Sex and The City-moment van achter de labtop je verhaaltje tikken. Jammer, volgende week lekker zappen na ANTM
dinsdag 2 september 2008 om 11:52
Maar 25 vind je vast niet zoveel toch?????
Uhmmm ja, dat was het aantal kilo dat ik aankwam en toen stond er geen 81 hoor.
Oh ja, er hangt nog steeds 10 kilo teveel. Maar we zien het positief want na de bevalling waren het er 16 hahahahha.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 2 september 2008 om 11:54
Ik vond het eigenlijk wel vermakelijk. Tja, helemaal over de top en ze doet inderdaad heel irritant, maar ach....ik heb me wel vermaakt en verbaasd. Rijk zat en dan nog zo'n karretje vól spullen mee! Zaten al die zwangere BN-ers als makke,stomme schapen daar op een bankje in die tent van Rosanna...Tanja Jess, die van Smulders,Verbaan,een paar omroepsters...Ewbank...Allemaal goed voor véél miljoenen! Nageltjes doen...
En dan die Irene vd Laar
Nee, ik heb me wel vermaakt...
En dan die Irene vd Laar
Nee, ik heb me wel vermaakt...
dinsdag 2 september 2008 om 11:55
Ik vond het een domme dozen show met een hoog voetbalvrouwen gehalte.
Doe toch even normaal met je babyshower en dat je dan Gucci oorwarmers op je verlanglijstje zet. Laten we het inderdaad maar niet hebben over dat domme kraamfeest van 500 man in een kasteel. Nee, dat was echt nodig want wij hebben zooooo veel vrienden (tuurlijk joh, blijf jij even lekker in die waan)
Maar was ook jaloers op die kinderwagen vol met spullen.
Doe toch even normaal met je babyshower en dat je dan Gucci oorwarmers op je verlanglijstje zet. Laten we het inderdaad maar niet hebben over dat domme kraamfeest van 500 man in een kasteel. Nee, dat was echt nodig want wij hebben zooooo veel vrienden (tuurlijk joh, blijf jij even lekker in die waan)
Maar was ook jaloers op die kinderwagen vol met spullen.
dinsdag 2 september 2008 om 11:56
wat een gezeur weer.
ik wilde juist een topic openen dat ik het verademing vind dat er eindelijk een programma is wat niet geheimzinnig over zwangerschappen en bevallingen doet. Niks rozegeur en maneschijn, gewoon de harde waarheid.
Heb een aantal keren heerlijk gelachen en vind het sarcasme waarmee Bridget het maakt juist wel goed. Dat die Rosanna Lima dat dan niet doorheeft is een tweede.
Ik kan me wel voorstellen dat als je iemand al niet leuk vind, de programma's per definitie niet leuk zijn die door deze persoon gemaakt zijn.
Zo krijg je mij voor geen goud voor de tv bij life & cooking en al het overige waar Irene Moors in voorbij komt.
want tja dat doe je dan he...zappen.
ik wilde juist een topic openen dat ik het verademing vind dat er eindelijk een programma is wat niet geheimzinnig over zwangerschappen en bevallingen doet. Niks rozegeur en maneschijn, gewoon de harde waarheid.
Heb een aantal keren heerlijk gelachen en vind het sarcasme waarmee Bridget het maakt juist wel goed. Dat die Rosanna Lima dat dan niet doorheeft is een tweede.
Ik kan me wel voorstellen dat als je iemand al niet leuk vind, de programma's per definitie niet leuk zijn die door deze persoon gemaakt zijn.
Zo krijg je mij voor geen goud voor de tv bij life & cooking en al het overige waar Irene Moors in voorbij komt.
want tja dat doe je dan he...zappen.
dinsdag 2 september 2008 om 12:00
Oh ja en dan dat geouwehoer over dat je die ene speciale moet hebben voor je cursussen. Want anders hoor je er natuurlijk niet meer bij.
En J-lo heeft een babyshower gedaan dus domme Bridget moet er ook een. En dat de kadoos voor de babyshower dan wel in een winkel uit Parijs komen, want anders krijg je allemaal synthetisch spul en dat kan natuurlijk echt niet. Neeeee het moet minimaal biologisch katoen zijn.
Doe toch normaal, dat kun je toch niet serieus nemen.
En J-lo heeft een babyshower gedaan dus domme Bridget moet er ook een. En dat de kadoos voor de babyshower dan wel in een winkel uit Parijs komen, want anders krijg je allemaal synthetisch spul en dat kan natuurlijk echt niet. Neeeee het moet minimaal biologisch katoen zijn.
Doe toch normaal, dat kun je toch niet serieus nemen.
dinsdag 2 september 2008 om 12:04
Nou dat snap ik nou echt helemaal niet, deze reactie. Een verademing?????? Niet geheimzinnig????? Hoezo doen andere meer normale programma's, met normale mensen en normale omstandigheden geheimzinnig????
Ik denk dat als je dit programma ziet als een standaard voor je zwangerschap, dan heb je toch een heeeel verkeerd beeld in je hoofd. Kom nou toch, dit heeft niets met de werkelijkheid te maken.
dinsdag 2 september 2008 om 12:05