Beste overburen.

16-06-2015 17:35 35 berichten
Fijn dat jullie zo van elkaar kunnen genieten, de overbuuf heeft net buurman een heerlijke pijpbeurt heeft gegeven, er is alleen één maar, er kunnen zo wel 70 flathuurders van appartementen meegluren . Als jullie in een geile bui daar geen bezwaar tegen hebben, allemaal prima. En dat op het balkon.

Maar om dat nu in het zicht te doen van iedereen die ook net even op het balkon zit is net iets te veel van het goede.



Ik wil niets met dit topic, alleen hoop ik dat mijn overburen het wel lezen
Alle reacties Link kopieren
Met megafoon roepen 'dat kan dieperrrrrrrrrr!'
Je camera pakken en roepen " koekoek, joehoe, buurtjes!!!"
Foto maken en bij ze door de bus doen. Misschien hebben ze niet door dat ze zo zichtbaar bezig zijn.



Ik moet aan die Belgische burgemeester denken van een paar jaar terug. Ze had niet door dat het vanaf de straat wel erg duidelijk was dat ze aan het 'poepen' was.
Alle reacties Link kopieren
Oeh zit je dichtbij genoeg dat een flinke super soaker het zou redden?

Als ze in de veronderstelling zijn dat ze niet zichtbaar zijn och maar als er duidelijk

een showtje wordt gegeven wil ik best even mee squirten van achter de balkonplanten

met m'n supersoaker :D
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen doen het erom, iemand hier in de buurt doet op de bank met de gordijnen open met zijn vriendin doggystyle, je hoort gewoon het geklets tegen haar kont aan door de hele buurt, gekreun en gegil...
Alle reacties Link kopieren
Ik WIL er niet eens aan denken dat mijn buren ooit sex zouden hebben gehad (maar die kinderen zullen toch ergens vandaan zijn gekomen ?).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nog nieuwe technieken geleerd, TO?
quote:Amand schreef op 20 juni 2015 @ 16:24:

Nog nieuwe technieken geleerd, TO?Op mijn leeftijd? Ben ook de jongste niet meer hoor. Maar nee, niets nieuws gezien.
Hebben jullie een centrale ingang? Printje van het topic op het algemene informatie bord?
quote:Bromelia schreef op 20 juni 2015 @ 16:28:

[...]



Op mijn leeftijd? Ben ook de jongste niet meer hoor. Maar nee, niets nieuws gezien.Ach, je bent nooit te oud om te leren. Misschien was je verrekijker niet sterk genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven