Viva App?

20-06-2015 09:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik heel blond en heb ik echt ergens wat gemist... Maar ik was vroeger helemaal fan van de viva forum App, en die ging toen uit de lucht. Hierna ging ik gebruik maken van de viva App, waarmee je ook naar het forum kon. Nu is deze al een aantal weken niet te gebruiken. Heb ik gemist dat deze ook uit de lucht is gehaald en niet meer terug komt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze app ook. Werkt gewoon bij mij. Misschien een update gemist?
Hij laad idd niet de "voorpagina". Maar als ik dan op zoeken klik, iets intik (1 letter is genoeg), ga zoeken en dat dan weer afbreek, laad hij hem wel. Ik doe het dus op die manier.



Updaten doen ze niet meer met de app. De mods hier weten niet eens dat er nog een app draait joh. Ze doen er niks meer mee iig.
ik heb m op mn scherm van te telefoon gemaakt zoals laatst iemand hier vertelde. Alleen moet ik dan elke keer weer inloggen. grrrrr
Alle reacties Link kopieren
Hm balen... De search optie werkt bij mij ook niet. Ik vind het zo zonde want de App is eigenlijk de enige manier waardoor ik echt veel op het viva forum was. En nu ik het steeds met de mobiele site moet doen, kom ik d'r toch nauwelijks behalve voor sommige topics die ik wil blijven volgen...
Alle reacties Link kopieren
op search klikken - in de zoekbalk, 1 of 2 letters intypen - zoekfunctie op je toetsenbord aanklikken - op kruisje van search klikken, en je komt op de viva app.

Zo doe ik het al weken en het werkt prima bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik Snap niet waarom er:



1: nooit een inhoudelijke reactie van Sanoma komt waarom de app uit de lucht is



2: er geen geld wordt geïnvesteerd om een goed werkende app te ontwikkelen die we dan allemaal voor 1,99 mogen kopen dus waar geld aan verdient kan worden.



Luister naar de wens van je klanten. Marketing les 1 ?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Princess4ever schreef op 20 juni 2015 @ 11:13:

Ik Snap niet waarom er:



1: nooit een inhoudelijke reactie van Sanoma komt waarom de app uit de lucht is



2: er geen geld wordt geïnvesteerd om een goed werkende app te ontwikkelen die we dan allemaal voor 1,99 mogen kopen dus waar geld aan verdient kan worden.



Luister naar de wens van je klanten. Marketing les 1 ?!



Ik ben liever gratis forumgebruiker dan dat ik voor 1,99 een klant moet worden om hetzelfde te doen hoor.



Ik lees heel vaak trots onder de forummers dat niemand een abonnement op de papieren Viva heeft. Daarmee is het een interessante vraag of wij nou echt klanten zijn waar een marketingafdeling naar moet luisteren. De vraag is ook hogelijk of je geld gaat verdienen met zo'n app voor 1,99 , of dat je je er een hoop ellende mee op de hals haalt omdat je naar betalende klanten inderdaad wel moet luisteren. ik denk eerlijk gezegd niet dat daar winst aan te behalen valt, want echt niet dat alle forummers enthousiast die 1,99 gaan neerleggen voor een mobiele app. Dat zal slechts een deel van de forummers zijn.



Eigenlijk snap ik juist heel goed dat Sanoma niet in die valkuil van een betaalde app trapt.



Oh, en de huidige layout is in principe juist goed schaalbaar voor alle platforms. Ondanks alle gemopper erover is dat een zinnigere investering dan voor elk platform een andere applicatie te ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dekbed schreef op 20 juni 2015 @ 11:02:

op search klikken - in de zoekbalk, 1 of 2 letters intypen - zoekfunctie op je toetsenbord aanklikken - op kruisje van search klikken, en je komt op de viva app.

Zo doe ik het al weken en het werkt prima bij mij.Dit werkt bij mij helaas niet..
Alle reacties Link kopieren
Update: mijn App doet het ineens!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij ook! Paar dagen geleden bij toeval ontdekt!
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 22 juli 2015 @ 13:52:

Die van mij ook! Paar dagen geleden bij toeval ontdekt!



Is het nog dezelfde app?

Ik keek net (op de laptop) in de Applestore en je kunt hem ook nog downloaden. Maar er stond deze review onder:

"Totaal niet gebruiksvriendelijk: continu cookiemeldingen, app loopt vast, inloggen lukt niet, display is onoverzichtelijk. Ik mis de oude Viva Forum app."



Is het de oude app of brengt deze je gewoon naar het nieuwe mobiele forum (het witte forum, zelfde als desktopforum).
.
Alle reacties Link kopieren
Ehm... Het is (voor mij) de oude app, maar misschien bestaat er een nog oudere?

Het forum ziet er ING hetzelfde uit als de desktop versie.

Ik zou zeggen: download hem even, dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 22 juli 2015 @ 14:37:

Ehm... Het is (voor mij) de oude app, maar misschien bestaat er een nog oudere?

Het forum ziet er ING hetzelfde uit als de desktop versie.

Ik zou zeggen: download hem even, dan weet je het zeker.



Als hij je naar het nieuwe forum brengt (het witte forum, sinds eind vorig jaar in gebruik) dan is het idd niet de oude app.

Die was volgens volgens mij roze, en had een hele andere layout dan de huidige desktopsite.

Ik kan hem zelf niet downloaden want ik heb een Windowsphone en daar is nooit een app voor geweest.

Maar ik ben wel nieuwsgierig wat er nou met die app aan de hand is.
.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet de echte forum App, want die was er toen helemaal uitgegooid. Maar toen was er een andere App waar je ook mee kon forummen, en deze lag er een hele tijd uit. Maar nu doet de App het weer
Alle reacties Link kopieren
Maar doet die app dan wat anders dan je naar het mobiele forum sturen? Oftewel: Is het anders dan mobiel forummen zonder app?
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het onzin... Maar ik vind de App toch relaxter dan dat het via internet gaat..
Alle reacties Link kopieren
Huh? Alsof de app niet via internet gaat?

Maar ik begrijp dus dat hij je gewoon naar de site stuurt en geen echte app is.
.
hoe heet die app dan aardbeitje?
Ik heb m al gevonden. Gewoon viva in de app store.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 25 juli 2015 @ 07:39:

Ik heb m al gevonden. Gewoon viva in de app store.Ik snap het nut niet van deze app. Je kunt net zo goed een snelkoppeling naar het forum op je telefoon zetten.
.
Bij de koppeling moet ik mij steeds inloggen. Heb jij dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat heb ik gelukkig niet (windowsphone). Als de app dat voor je oplost snap ik het nut.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven