Wat moet ik doen?

21-06-2015 00:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al een tijdje mee en wou hier al eerder over beginnen. Mijn vriendin en ik hebben het erg gezellig met elkaar. Eén dingetje haar seks drive is niet zo als de mijne, ze doet wel haar best maar 4 week zonder soms langer als het aan haar ligt, geen probleem. Zelf zit ik hier wel vaak mee omdat we nog maar een paar jaar een 2 voor onze leeftijd hebben staan. Dus rond de 22 jaar.



We praten er soms over. Dan werk ik aan een oplossing maar dat werkt ook niet.



Het wordt minder en minder. En ik betrap me er op dat ik steeds meer naar andere vrouwen kijken en erover fantaseer. Misschien raar maar me schoonmoeder is een voorbeeld.



Hebben jullie een oplossing en kennen jullie dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder? Echt joh
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
ME schoonmoeder??! moeten we jou nu serieus nemen?.
Ik neem een man die zich nijntjepluis noemt op een forum sowieso niet serieus haha.
Alle reacties Link kopieren
Zo, is die schoonmoeder van jou zo'n stuk?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 21 juni 2015 @ 00:25:

ME schoonmoeder??! moeten we jou nu serieus nemen?.Nee, hij moet ze schoonmoeder serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen. Zo'n laag libido op die leeftijd: hopeloos
Alle reacties Link kopieren
Dat hoopte ik wel.



We zijn al 4jaar bij elkaar, alleen het 1jaar was het prima....
Alle reacties Link kopieren
Er is niet zoveel aan te doen. En als het nu al zo'n probleem is..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Me = mijn.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die droge muts.

Lekker met je schoonmoeder wappen.
piet pompies, baba bomboy
Zoals je zelf schrijft ben je nog jong (nog zat om iemand anders te vinden iniedergeval).

Tuurlijk, jullie zijn al 4 jaar samen en dan is het best logisch dat de seks minder is of minder spannend. Maaar je bent pas rond de 22 en je vriendin ook, beetje gek dat haar libido nu al zo laag is. Of hebben jullie een kind wat veel aandacht inneemt? Als dat niet het geval is, probeer er samen uit te komen en anders toch maar uitmaken. Super zonde van die 4 jaren, maar op je 22e al zo goed als seksloos (1keer in de maand is echt weinig) terwijl je een vriendin hebt lijkt mij ook niet echt een lekker vooruitzicht.
Wat Pommiaan zegt. Wou je dit tot je 80e volhouden?
Alle reacties Link kopieren
Seks is belangrijk maar hoe triest ben je wanneer je iemand dumpt omdat je niet genoeg seks krijgt. Dan kun je inderdaad beter iemand gaan zoeken die de rest van haar leven wekelijks seks wil met je. Sneu voor haar. Niet iedereen wil altijd maar seks alsof het zo hoort iedere dag of week.



Laat haar maar iemand vinden waarbij het hem om haar gaat ipv haar lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je wel heel slecht in bed.

Of stink je

Of weet je haar niet te plezieren



Dan zou ik ook geen zin in seks hebben hoor brrr
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Haal haar van de pil af. Wie weet wat je mee maakt!
Je hebt sex en sex... Er op, er af en klaar werkt niet voor een vrouw. Als jullie nog zo jong zijn vraag ik me af of jullie al genoeg ervaring hebben opgedaan... Mijn eerste man kende ik sinds mijn 16e. Erg passief. En inderdaad er op, er af en klaar...1x per jaar seks was veel... Mijn huidige partner heeft mij een hoop geleerd... Nu pas weet ik wat ik al die jaren gemist heb..(ben nu 35)... Seks kan leuk en lekker zijn en het gemiddelde is opgeschroefd naar minstens 2 x per week. Experimenteren jullie wel genoeg en zijn jullie elkaars eerste?
Ik denk dat het aan jou ligt en je glurende oogjes naar je schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen kind.



Stinken allebeide niet.



Ze heeft er genoeg plezier aan al we het doen. Dat zegt ze zelf ook.



Een ding: hem er in stoppen doet soms zeer. Sinds ze lange tijd geleden een soort bacteriële infectie had opgelopen. Dit is een drempel hier door raakt ze niet helemaal ontspannen. En dit werkt ook niet echt mee.



Overigens vochtig genoeg....(meld ze zelf ook)
anoniem_238417 wijzigde dit bericht op 21-06-2015 14:43
Reden: was nog niet af
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is het echt zo? Dat stoppen met de pil helpt om het libido te verhogen.



En welke voor behoedsmiddel gebruik je dan?



Condooms vinden we allebei niks.



Een spiraal een goede oplossing?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven